Mitä jos ei syö lääkkeitä kun pääsee psyk osastolta
Tuleeko poliisit hakemaan piikille, joku väitti näin?!
Kommentit (21)
Varmasti tulevat, jos aiheutat käytökselläsi häiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee
Eli onko kokemusta
Joudut takaisin osastolle.
Olen sanonut ennenkin: älä rimpuile vastaan. Sut on saatu nuorena hoitoon, joten hoidettuna ennusteesi on erinomainen.
Hoitovastaisena ja ilman lääkitystä sekoat kohta taas. Mitä useammin päädyt psykoosiin, sitä huonommaksi ennusteesi muuttuu. Hukkaat koko elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tulevat, jos aiheutat käytökselläsi häiriötä.
Joo silloin söit lääkkeitä tai et..jos aiheuta häiriötä . Ihmisillä on hassu ajatus että vain ilman lääkkeitä ihmiset aiheuttavat häiriöitä. Liian myönteinen ajatus ihmisillä muutenkin lääkityksestä
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut ennenkin: älä rimpuile vastaan. Sut on saatu nuorena hoitoon, joten hoidettuna ennusteesi on erinomainen.
Hoitovastaisena ja ilman lääkitystä sekoat kohta taas. Mitä useammin päädyt psykoosiin, sitä huonommaksi ennusteesi muuttuu. Hukkaat koko elämäsi.
Höpsistä.
Vierailija kirjoitti:
Missä sanoi että hän on pakkohoidossa..
Ihmistä ei voi suljettujen osastojen ulkopuolella pakkolääkitä. Jos näin tapahtuu, silloin rikotaan lakeja.
Siellä voi olla myös vapaaehtoisesti toki sinne ei nykyään pääse levähtämään vaikka kovilla olisikin koska nekään ei pääse jotka ovat itsetuhoisia
No ei tuu. Kuka suo on kusettanu? Ihan vapaasti saat olla ottamatta lääkkeitä, jos siltä tuntuu eikä sitä kukaan pysty valvomaan.
Kannattaa se piikki käydä ottamassa. Et sinä turhaan sitä saa. Se on etuoikeus.
Elämänhallinta paranee.
Tablettien syöminen on raskaampaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuu. Kuka suo on kusettanu? Ihan vapaasti saat olla ottamatta lääkkeitä, jos siltä tuntuu eikä sitä kukaan pysty valvomaan.
Tämä pitää paikkansa. Toki, jos aiheutat hämmentäviä tilanteita, niin on mahdollista käydä.
Osastolla on oikeus kieltäytyä syötävistä lääkkeistä. Henkilökunnalla on oikeus piikittää joitain lääkkeitä väkisin. Näitä tapahtuu lähinnä sisääntulon yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä voi olla myös vapaaehtoisesti toki sinne ei nykyään pääse levähtämään vaikka kovilla olisikin koska nekään ei pääse jotka ovat itsetuhoisia
Levähtämistä varten on lepokodit täyshoidolla.
Mitä, mitä, mitä jos... Mikä helvetin kyselyikä sinulla on?
Ei tule kukaan hakemaan, eikä valvomaan, mutta jos lääkitys on annettu, niin kannattaa niitä syödä ihan omaksi parhaaksi. Kundi kun pääsi suljetulta pois, niin ei syönyt enää lääkkeitään. :(
Joku väitti näin... 😂 😂 😂 😂
Pellenaama
En syönyt ja en ole mennyt psykoosiin uudelleen. Tästä aikaa jo tosi kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levähtämistä varten on lepokodit täyshoidolla.
No tarkoitan että on henkisesti uupunut .. itse olen ainakin ollut ahdistuksen vuoksi.. toki silloin pääsi vapaaehtoisesti lepäämään.. mikä on ees lepokoti täyshoidolla?
Niin kuin joku jo sanoi, niin Suomessa ei saa pakkolääkitä osaston ulkopuolella sen enempää pillereillä kuin piikeilläkään.
Itse söisin lääkkeitä hetken osastolta pääsyn jälkeen ja seuraisin tasaantuuko olo myös tavallisessa elämässä. Miksipä sitä ei sitten vähän myöhemmin lääkkeitä lopettaisi, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä ei voi suljettujen osastojen ulkopuolella pakkolääkitä. Jos näin tapahtuu, silloin rikotaan lakeja.
Entä ihminen, voiko ihminen?
Jos olet ihminen niin ei. Jos et ole ihminen niin sinut voidaan pakkolääkitä koska suomen laissa on porsaankoloja liian paljon jokaiselle perseelle
Kyllä tulee