Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36 vuotias mies ja asunut äitini luona viimeiset 10 vuotta

Vierailija
16.03.2025 |

Ei kyllä elämä mennyt ihan niin kuin ajattelin.

Mutta kun totuus on että olisin taloudellisissa vaikeuksissa jos en olisi näin tehnyt. Itsetunto on kuitenkin pohjalla tästä syystä enkä koe itseäni aikuiseksi enkä mieheksi.

En ole saanut rahaakaan paljon säästöön vaikka olen ollut töissä koko tämän ajan. Palkka nyt oli pitkään surkea 2250e brutto, nyt 2650e brutto.

Voiko kukaan nainen nähdä minut edes miehenä tämän jälkeen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö?

Vierailija
2/15 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidissäkö ei ole tarpeeksi naista sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? Miten et saanut yhtään rahaa säästöön? Jos joudut maksamaan asumisesta äidillesi, niin mikä järki asua hänen kanssaan?

Vierailija
4/15 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa asumaan yksin niin saatat saada pildeä jos oikein yrität.

Vierailija
5/15 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos muuttaisit pois äidin luota lähitulevaisuudessa? Jos tutustuisin kivaan mieheen ei mua haittaisi jos hän olisi asunut jonkun jakson äitillään mutta vähän ihnetyttäisi jos olisi jämähtänyt asumaan sinne. Tulisi heti mieleen että onko niin mukavuudenhaluinen ettei kykene tai osaa ylläpitää omaa taloutta vaan tarvii äidin kodinhoitajaksi ja odottaa puolisolta passausta myös. 

Vierailija
6/15 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

trolli

Vierailija
7/15 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä asut äidilläsi? Kyllä sun palkka hyvin riittää omaan vuokra-asuntoon.

Vierailija
8/15 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin nähdä. Tuo on hyvä systeemi ja nyt tienaat paremmin. Elämä edessäsi eikun matoa koukkuun. Onnea elämään!

(Omaa asuntoa alat järjestään) itsetunto kasvaa ja olet ihan hyvä tyyppi.

Vierailija
9/15 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sulla ole nyt vähän muutakin ajateltavaa kuin se, mitä naiset ajattelee. 

Vierailija
10/15 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muuttaa asumaan yksin niin saatat saada pildeä jos oikein yrität.

Sain 10 tonnia säästöön mutta osa sijoituksista ja säästöistä sulanut pois.

Asumisesta en joudu maksamaan.

Vierailija
11/15 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä muitakin, itsekin 36v mies ja muutin vanhempien luo vuosi sitten. Vuokrat ihan törkeitä eikä hyviä asuntoja myytävänä. varaa olisi kyllä ostaa asunto mutta tiedän varmuudella etten viihtyisi niissä mitä tarjolla. Huonoja sijoituksinakin kun esim vuokratontti, sähkölämmitys jne kaikissa mihin varaa.

Nyt saan kohta vihdoin kunnossa olevan auton kun olen säästänyt asumalla vuoden vanhemmilla.

Vierailija
12/15 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää tavallaan mutta jos minä olisin sinä niin kyllä etsisin itselleni oman kämpän.

Vierailija
13/15 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa itsekkin olen kyllä asunut puolivuotta faijan kanssa samassa kämpässä kolmekymppisenä, mutta ei se taida olla ihan sama asia kun mutsin kanssa asuminen,M44.

Vierailija
14/15 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ole iloinen että sulla on sellainen äiti, joka otti sut takaisin kotiin asumaan ja teidän välit on sellaiset, että se on mahdollista.

Mutta sitä oon miettinyt, että miksi melkein kaikki vanhempansa tai vanhempiensa luona aikuisena asuvat ihmiset jotka tiedän tai joista olen kuullut tai lukenut, ovat miehiä?

Jos asumisesta ei maksa mitään aikuisena, kattaako omat kulunsa esim. ruoan, veden ja sähkön osalta vai tulevatko nekin ilmaiseksi? Jossain menee raja, ettei mene lokkeiluksi?

Vierailija
15/15 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi alkaa seurustelemaan äitinsä luona nysväävän mammanpojan kanssa. Itse olen ollut itsenäinen 18v asti ja pidän voimakkaista, itsenäisistä miehistä, jotka seisovat omilla jaloillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän