Tiesitkö että moni nainen piilottelee perheeltään viinoja?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Mäkin liityin tähän jemmaajien joukkoon, kun vuosi sitten alkoi kaapeista häviämään juomia.
Mulla on ihan kiva whiskey valikoima ja muutamia harvinaisempiakin viinejä..
Joten baarikaapin siirsin työhuoneeseen, myös viinikaappi. Irtopullot perusviinejä.. jääkaappiin jäi miehet vehnäoluita, jotka alkoi häviämään myös. Eikun jääkaapin ostoon ja sekin mietiine juomineen työhuoneeseen.
Nyt on työhuone lukossa, mutta niin on kukin kaappikin erikseen.
Eipä enää teinit varastele, ei omat eikä vieraat.
Onko sinulla lukollinen siveysvyökin? Todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä piilottelen miehen viinoja ettei se jois niin paljon ja omiani, että mies ei jois niitä vaan mullekin jäisi jotain. Elämä alkoholistin kanssa käy joskus työstä. Meillä on ihan erilaiset tavat juoda ja maku juomien suhteen täysin eri, mutta miehelle maistuu kyllä minunkin viinakset jos on omansa juonut. Onneksi olen miestä kekseliäämpi piilojen suhteen.
Onko teillä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä piilottelen miehen viinoja ettei se jois niin paljon ja omiani, että mies ei jois niitä vaan mullekin jäisi jotain. Elämä alkoholistin kanssa käy joskus työstä. Meillä on ihan erilaiset tavat juoda ja maku juomien suhteen täysin eri, mutta miehelle maistuu kyllä minunkin viinakset jos on omansa juonut. Onneksi olen miestä kekseliäämpi piilojen suhteen.
Onko teillä lapsia?
Mitä se sulle kuuluu?
Jo ennen ketjun avaamista, oli arvattavissa, että osa vaan ei kykene vastaamaan APn kysymykseen. Täytyy vain kertoa omista pölyyntyneistä tai juomattomista pulloista . Otsikossa kysymys eikä osata vastata 😂.
Tiedän, että moni piilottelee. Luin joskus kirjan, missä henkilöt kertoivat näitä piilopaikkojaan. Vessan vesisäiliö, postilaatikko, lasten lelukaappi, "smoothie" jääkaapissa ja vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia?
Mitä se sulle kuuluu?
Mulla on fantasia juoposta miehestä eronneesta yh-äidistä 🙂
(Ja nimenomaan siitä äidistä siis)
Tai menee kirkkoon ehtoollisviiniä lipittämään ja hakemaan seitinohuet aamupäiväkännit...
Vierailija kirjoitti:
Jo ennen ketjun avaamista, oli arvattavissa, että osa vaan ei kykene vastaamaan APn kysymykseen. Täytyy vain kertoa omista pölyyntyneistä tai juomattomista pulloista . Otsikossa kysymys eikä osata vastata 😂.
Tiedän, että moni piilottelee. Luin joskus kirjan, missä henkilöt kertoivat näitä piilopaikkojaan. Vessan vesisäiliö, postilaatikko, lasten lelukaappi, "smoothie" jääkaapissa ja vaikka mitä.
Myös kuullut: lamppu, saappaat, siivouskaapissa aineiden takana, kasvovesi ym uudelleen täytettynä, runkopatja. Verhojen takana, ruohonleikkuri tms mihin puoliso ei koske, mikrouunin takana, jääkaapin yläosa, auton vararenkaan alla, autossa jossain ylipäätään, eri kaapeissa väliseinä/välipohja ratkaisu sekä vintin mattorullat.
Siitä vaan kotia tsekkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin tämä on keskustelupalsta, jossa jokainen voi sääntöjen puitteissa kysellä mitä huvittaa ja niihin kysymyksiin jokainen voi vastailla sääntöjen puitteissa ihan mitä huvittaa.
Mahtavaa, että sinun on tarvinnut oikein kirja lukea saadaksesi ahaa elämyksen siitä, joka meille muille on ihan arkista tietoa. Se että sinä itsestäänselvyyksiä täällä kyselet, kertoo toki sinusta aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Mäkin liityin tähän jemmaajien joukkoon, kun vuosi sitten alkoi kaapeista häviämään juomia.
Mulla on ihan kiva whiskey valikoima ja muutamia harvinaisempiakin viinejä..
Joten baarikaapin siirsin työhuoneeseen, myös viinikaappi. Irtopullot perusviinejä.. jääkaappiin jäi miehet vehnäoluita, jotka alkoi häviämään myös. Eikun jääkaapin ostoon ja sekin mietiine juomineen työhuoneeseen.
Nyt on työhuone lukossa, mutta niin on kukin kaappikin erikseen.
Eipä enää teinit varastele, ei omat eikä vieraat.
Eikö nuoret tottele kieltoja?
Ei totelleet. 1500 euron laskun maksoivat, kun toimitin sellaisen ja kuvia pöllimistilanteesta. Myös muiden vanhemmat sai infoa tilanteesta.
Eivät tajunneet, ei työhuoneen sisääntulossa oli kamerat, josta näkyi myös olkkarin juomakaapit.