Tanssitteko baarissa miesten kanssa (varatut äidit)?
Tai mitä sanotte jos ette lähde tanssimaan jos mies tulee pyytämään " hitaalle" ?
Kommentit (29)
En tykkäisi itsekään, jos mieheni tanssisi muiden kuin minun kans.
Näin meillä. :)
mulle ja aviomiehelleni hitaiden tanssiminen on aikas intiimin tuntoista..kun tanssimme siinä ollaan niin fyysisesti lähellä toista ja koemme tilanteen meille henk. koht eroottiselta jne...Näin ollen meillä on sopimus, että kumpikaan ei hitaille lähde vieraiden eikä tuttujen (no eipä kyl tutut miehet/naiset nyt hae muutenkaan) hitaita..
Tällä ei ole mitään tekemistä mustasukkaisuuden tai epävarmuuden kanssa. Mielestäni se on vain meidän parisuhteelle niin intiimiä tuo hitaiden tanssiminen...
Kehot vastakkain ! Kaluni sykähtelee kivasti masuasi vasten !
Mici-55
Mun mielestä hitaat oli sinkkuaikoinakin jo kiusallisen intiimi juttu - jos siis ei ollut erityisen kiinnostunut tanssikumppanista. Siinähän ovat vartalot ihan vastakkain ja pidät toista kaulasta kiinni. Enkä myöskään haluaisi, että oma mieheni pitäisi ketään toista naista tällä tavoin syleilyssään.
Sehän on vaan tanssia. Mies saa puolestani tanssia jos haluaa, ei herätä minussa minkäänlaisia mustasukkaisuuden tunteita.
Mutta riippus varmaan sitä kysyjästä.. Jotenkin siis että minkä oloinen se on, ja jos alkas ahistelee jotenkin niin lähtisin kesken pois.
Ja mies tanssikoon kans, en ole kovin mustasukkanen..
Vierailija:
Tosin mieheni ei tanssi kuin piippu ohimolla, joten eipähän tarvitse tällaista miettiä! ;)
9