Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanssitteko baarissa miesten kanssa (varatut äidit)?

Vierailija
11.03.2007 |

Tai mitä sanotte jos ette lähde tanssimaan jos mies tulee pyytämään " hitaalle" ?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Katsoisinko minä hyvällä jos mun mieheni tanssisi baarissa jonkun naisen kanssa hitaita... NO EN!

Joten en tanssi itsekkään!

Tosin mieheni ei tanssi kuin piippu ohimolla, joten eipähän tarvitse tällaista miettiä! ;)

9

Vierailija
22/29 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi itsekään, jos mieheni tanssisi muiden kuin minun kans.

Näin meillä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ja aviomiehelleni hitaiden tanssiminen on aikas intiimin tuntoista..kun tanssimme siinä ollaan niin fyysisesti lähellä toista ja koemme tilanteen meille henk. koht eroottiselta jne...Näin ollen meillä on sopimus, että kumpikaan ei hitaille lähde vieraiden eikä tuttujen (no eipä kyl tutut miehet/naiset nyt hae muutenkaan) hitaita..

Tällä ei ole mitään tekemistä mustasukkaisuuden tai epävarmuuden kanssa. Mielestäni se on vain meidän parisuhteelle niin intiimiä tuo hitaiden tanssiminen...

Vierailija
24/29 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehot vastakkain ! Kaluni sykähtelee kivasti masuasi vasten !

Mici-55

Vierailija
25/29 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

junttia!

Vierailija
26/29 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tusinapaikoissa.

Vierailija
27/29 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hitaat oli sinkkuaikoinakin jo kiusallisen intiimi juttu - jos siis ei ollut erityisen kiinnostunut tanssikumppanista. Siinähän ovat vartalot ihan vastakkain ja pidät toista kaulasta kiinni. Enkä myöskään haluaisi, että oma mieheni pitäisi ketään toista naista tällä tavoin syleilyssään.

Vierailija
28/29 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan tanssia. Mies saa puolestani tanssia jos haluaa, ei herätä minussa minkäänlaisia mustasukkaisuuden tunteita.

Vierailija
29/29 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta riippus varmaan sitä kysyjästä.. Jotenkin siis että minkä oloinen se on, ja jos alkas ahistelee jotenkin niin lähtisin kesken pois.

Ja mies tanssikoon kans, en ole kovin mustasukkanen..