Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin 8km kävelylenkillä ja älykellon mukaan olen nyt vaarassa saada ylikuntoa - olisi pitänyt jäädä kotiin makaamaan

Vierailija
16.03.2025 |

Huomenna en uskalla nousta edes sängystä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihdin 16km lenkin, oli kivaa ja jaksoin rauhallisella tahdilla hyvin. Liikuntaäppi ilmoittaa että liikunta oli liiallista ja johtaa ylikuntoon, pitäisi ilmeisesti maata sängyssä loppukuu ihan varulta!

Vierailija
2/10 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo täyttä hölynpölyä, en tiedä mihin perustuu. Minulla on myös hiihtolenkin jälkeen näyttänyt jotain yli 70 tunnin palautusaikaa. Tai miten tuon nyt sitten tulkitsee, eihän se tarkoita sitä ettei olisi kannattanut mennä, vaan sitä että samalla intensiteetillä ei kannata liikkua joka päivä. Silloin se voisi johtaa yli kuntoon. Yli kunto ei tule yhdestä lenkistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja tarinoita täälläkin. Jos teen tavallisen tunnin punttitreenin, olen rehkinyt liikaa ja minulle voi tulla vammoja.

Vierailija
4/10 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo täyttä hölynpölyä, en tiedä mihin perustuu. Minulla on myös hiihtolenkin jälkeen näyttänyt jotain yli 70 tunnin palautusaikaa. Tai miten tuon nyt sitten tulkitsee, eihän se tarkoita sitä ettei olisi kannattanut mennä, vaan sitä että samalla intensiteetillä ei kannata liikkua joka päivä. Silloin se voisi johtaa yli kuntoon. Yli kunto ei tule yhdestä lenkistä. 

Eikä ylikunto.

Vierailija
5/10 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki älykellot sun muut härpäkkeet kannattaa jättää kotiin ja lähteä vaan nautiskelemaan ulos.

Vierailija
6/10 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ylikunto.

Älä saivartele. Puhelin erotteli nuo sanat, enkä jaksanut korjata. 

Vierailija
7/10 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ylikunto.

Opettele kirjoittamaan ääliö.

Vierailija
8/10 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän älykelloa ja tuota liikuntaäppiä kuljetun matkan seuraamiseen (juoksu, hiihto). Sykkeetkin kiinnostaa. Oman voinnin ja jaksamisen tiedän kyllä ilman härpäkkeitäkin.

Vierailija
9/10 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ylikunto.

Opettele kirjoittamaan ääliö.

Älä hauku ääliöksi, osaan kyllä kirjoittaa, puhelin vaan pistää välillä vastaan, enkä aina jaksa taistella, nyt on sunnuntai. 

Vierailija
10/10 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin ravakasti 7,2 kilometriä, tunti meni. Kävelin siis. Mukava kevyt hiki tuli. Ylikunnosta tuskin pelkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan