Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudutte, jos huomaatte varatun miehen katselevan teitä sillä silmällä?

Vierailija
11.03.2007 |

Vastaatteko flirttiin vai himmaatteko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teen näin siksi, että olen itse varattu. Toinen osapuoli huolehtikoon omasta käyttäytymisestään.

Vierailija
2/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä tavallista, arkipäiväistä flirttiä se, että unohtuu tuijottamaan toista silmiin lumoutunut hymy kasvoilla ja silmät loistaen? Ja tämä siis kesken työpäivän, ei missään pikkuhuppelissa baarissa. Minusta on vaikeaa arvailla, mikä on ns. harmitonta ja mikä ei.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään intoa varattuihin. Vapaita miehiä riittää. Miksi ihmeessä kiinnostuisin jostain ukkomiehestä?

Vierailija
4/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vastaan siihen mukavassa hengessä, tietenkin tilanteen mukaan. Ja tuohon lisäkysymykseen, että riippuu paljon ihmisestä, mitä tuollainen tuijottelu merkitsee. Mutta ei se ihan ohimenevää, kehen tahansa kohdistettavaa flirttiä ole minusta.

Vierailija
5/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukkomies on vieläpä komea, kovetun varmasti!

-Jari

Vierailija
6/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko teistä tavallista, arkipäiväistä flirttiä se, että unohtuu tuijottamaan toista silmiin lumoutunut hymy kasvoilla ja silmät loistaen? Ja tämä siis kesken työpäivän, ei missään pikkuhuppelissa baarissa. Minusta on vaikeaa arvailla, mikä on ns. harmitonta ja mikä ei.

[b]

En mä tiiä. Kaikki ei ole pokerinaamoja.

Monilla liikkuu kyllä mielessä kaikenlaista,

kun on tekemisissä ihmisten kanssa...

Vierailija
7/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mici-55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän