Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laihtunut melkein 10kg, ja silti näytän kuvissa läskiltä

Vierailija
16.03.2025 |

Näin kuvia itsestäni, kaikissa iso, pyöreä ja kaikenlisäksi kiiltävä naama ja rotevan näköinen kroppa, oikein sellainen tuhti emäntä. Yök. Olen kuitenkin normaalipainossa mutta aina vaan näytän isolta ja kömpelöltä. Vanhemman näköiseksi tekee myös tuollainen. Syön tässä suklssta vitutukseeni😒 monen kuukauden kituutus ihan turhaa. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu ihan vaan siitä, että olet edelleenkin läski.🤗

Miten normaalipainoinen voi olla läski?

kehonkoostumus/rasvan jakautuminen

Vierailija
22/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on otettu huonoja kuvia. Kenestä tahansa saa läskin näköisen huonolla otoksella. Olet juuri sopiva. Nauti itsestäsi äläkä soimaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö?

Vierailija
24/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi samoin, tosin mulla on vielä ylipainoa. 

Mutta kuvittelin näyttäväni jo hoikemmalta 😬

Vierailija
25/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputa vielä painoa ja käy teettämässä itsellesi muutama juhlavaate jotka on tehty juuri sinun mittojen mukaan hyvin istuviksi.

Vierailija
26/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle hyvä paino on noin 110 pituudesta eli jos 167cm pitkä niin painoa saisi olla max 57kg. 

Vierailija
27/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettääkö?

Ei vaan vituttaa niin kuin aloituksessa jo sanoin. 

Vierailija
28/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näköjään vaan voi. Kyllä ne valokuvat kertovat totuuden. Ap sattuu nyt vain olemaan epäedullisen muotoinen ja näyttää noilla kiloillaan isolta ja pyylevältä. 

Vierailija
29/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näköjään vaan voi. Kyllä ne valokuvat kertovat totuuden. Ap sattuu nyt vain olemaan epäedullisen muotoinen ja näyttää noilla kiloillaan isolta ja pyylevältä. 

Niin, ja kun ap: n mitat olivat 167cm ja 63kg, niin onhan se ihan selvä, että ei kovin hoikalta voi näyttää.

Vierailija
30/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että ihminen ei näytä hyvältä jollei ole siellä bmi:n ala-arvoilla. Itse olin pitkään 164cm ja 62-65 kg, ihan ok mutta sitten laihduin 10 kg ja vasta silloin miehet alkoivat katsella minua. Olin ihan että mitäh. Nyt painan ikävä kyllä 69kg ja antaisin mitä vaan että olisin edes sen 62kg. 

Tosin tämä ei päde ihmisiin joilla on lihaksia ja jotka ovat urheilullisia. Itse olin ns laiha läski. 

Vierailija
31/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vääristynyt minäkuva. Näet itsesi lihavana vaikka olisit kuinka hoikka. Ja valokuvat vääristää aina. Peili kertoo totuuden.

Noin se on. Moni sanoo, ota kuva päivässä ja katso valokuvia, niin näet totuuden.

Kaveri on ammattikuvaaja, ja sanoi ettei ikinä pitäs katella itteään valokuvista, kun se ei kerro totuutta, ja millään kännykällä ei saa sellasia kuvia, kun ammattikuvaaja ottaa. Hän sanoi, että peili kertoo totuuden. Tavallinen suora peili kertoo sen miltä ihminen näyttää muiden silmissä.

Vierailija
32/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

You tuubilla on nainen joka neuvoi miten poseerata hyviä puolia korostaen. En muista konttoa.

Ap onko sulla huono ryhty ja  samat vaatteet kun olit lihava?

Vierailija
33/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut isotissinen ja harteikas, ja en oikein osaa pukeutuakaan edukseni. Telttavaatteet kyllä isontaa mutta kun mikään mikä sopii tissien kohtaa ei istu vyötäröltä ja toisinpäin. 

Mulla on aina lihomatta/laihtumatta ollut sama ongelma: isot tissit, leveet harteet mutta hyvä vyötärö. Vinkkejä:

+ Tee tai teetä yksi oikeasti istuva jakku. Kirpaisee kertainvestointina, mutta tällä saa mistä tahansa asusta imartelevan ja tarvittaessa asiallisen/juhlavan

+Kietaisumekot! Myös kietaisupaidat, pituus vyötärön alapuolelle (että voi korostaa vyötäröä) mutta lanteiden leveimmän kohdan yläpuolelle. Katso peiliin, sen oppii aika nopeesti näkemään.

+Yläosissa v-kaula-aukko: keventää rintamusta, että ei ole liian päällekäyvä

+Yläosat, jotka on v-muotoiset helmasta, eli edestä ja takaa pitemmät kuin sivuilta. Imartelee aika monta eri vartalotyyppiä!

+Aina erikseen ylä- ja alaosa (paitsi ne kietaisumekot)

Vierailija
34/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua.Itse ennen aina hoikka ja nyt vanhempana kuin tynnyri.Eikä saa millään kiloja pois. Treenaan, kävelen, syön pienen aterian päivittäin, tänäänkin söin kaalipataa vihanneksilla, ei lihaa lastenannoksen. 

Yritän kaikkeni mutta ei auta.

Syöt ihan liian vähän. Ala syömään 3-4 ateriaa päivässä, ihan oikeaa ruokaa. Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala.