Miksi joka paikassa on palvelemassa nuoria tai nuorehkoja naisia?
Soittaa lihin vaan asiakaspalveluun, niin nuorehkoja naisääni siellä vastaa. Joskus mies, mutta sekin nuori.
Näillä ei ole elämänkokemusta eikä kokemusta alasta millä palvelevat.
Kaipaan sitä aikaa, kun samassa työpaikassa pysyttiin ja kokemus kasvoi. Tällöin pystyi luottamaan, että saa asiantuntevaa palvelua.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ovat töissä opiskelun ohella. Onhan kaupankassana nuoria naisia kun rahoittavat sillä opiskelun aikaisen elämisen. Kun valmistuvat niin menevät toisiin töihin ja ehkä muutto toiseen kaupunkiin.
Voi olla noin. Harmittaa vaan, kun tuollaiset ohikulkumatkalla olevat vastaavat tärkeisiin kysymyksiin.
Ap
No kun muita ei palkata.
Aina, kun on joku vähän kinkkisempi ongelma, nuoret asiakaspalvelijat eivät saa asiaa ratkotuksi vaikka soittaisi useamman kerran. Sitten kun lopulta puhelimeen vastaa joku vanhempi naishenkilö, ongelma ratkeaa helposti.
Siksi koska ovat juuri niitä työikäisiä
Olen huomannut saman. Näille ei tarvitse maksaa kuin minimi, siksi niitä valitaan. Minäkin kaipaan aikuisia itseäni palvelemaan, osaamista. Nuoret ovat kovin pinnallisia, itsekin ollut varmasti samanlainen nuorena. Nuoret eivät osaa palvella ainakaan minua, koska vaadin palvelulta laatua.
Nainen 55-vuotta
Osa-aikaisia työntekijöitä ja koska nuoria niin heille maksetaan alan alinta taulukkopalkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska ovat juuri niitä työikäisiä
Ai pelkästään nuoret?
Päivän paras naisviha-aloitus. Toivottavasti mällit lentää.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Näille ei tarvitse maksaa kuin minimi, siksi niitä valitaan. Minäkin kaipaan aikuisia itseäni palvelemaan, osaamista. Nuoret ovat kovin pinnallisia, itsekin ollut varmasti samanlainen nuorena. Nuoret eivät osaa palvella ainakaan minua, koska vaadin palvelulta laatua.
Nainen 55-vuotta
Ok Karen
Sinä vain olet vanhentunut.
Itse tajusin joskus saman, kun esim. lääkäri tai opettaja tms. näyttää teinitytöltä. Ei, vaan minä olen vanha...
Koska palkkaamassa on teini-ikäiset tai sitten suhteilla rekrytään omia lapsia ja sukulaisia. Siksi vain nuorisoa on töissä ja suurin osa työttömyyskortisossa olevista keski-ikäisiä miehiä.
Ihan tavallisia aikuisia ihmisiä ovat. Ap on vain boomer, kenties jo dementoituva sellainen lapsekkaan avauksensa perusteella, tai sitten kyseessä on alusta lähtien pelkkä provo.
Valitettavasti olen pannut merkille että nykyajan nuoret ei osaa keskustella asiakkaan kanssa. Kysyt esim. ruokakaupassa ihan asiallisesti jotain niin huomaa että menee paniikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Päivän paras naisviha-aloitus. Toivottavasti mällit lentää.
Olen nainen itsekin! Tämä ei ole sukupuolisidonnaista.
Yleensä se on kokematon ja tietämätön nuori nainen, mutta samanlainen mieskin harmittaisi.
Haluaisin, että asiakaspalvelussa olisi kokeneita ihmisiä, jotka tietää ja tuntee alansa asiat ja joilla on kokemusta monenlaisista tilanteista.
Ap
Olin itse 19-vuotiaana vakuutusyhtiössä kesätöissä. Meitä oli 3 nuorta kesätöissä siellä.
Itse tein tilastointityötä, mutta mielestäni oli järkyttävää, miten yhden meistä työnä oli vastailla puhelimeen asiakasneuvojana. Eihän se sen enempää tiennyt kuin me muutkaan. Oltiin avokonttorissa.
Eli kyllä havaitsin ongelman jo nuorena. Tuolloin vaan tämä ei ollut yhtä yleistä todellakaan. Ja lisäksi me oltiin vain kesätyöntekijöitä. Varsinaiset työntekijät olivat jo pitkään olleet samassa työssä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olin itse 19-vuotiaana vakuutusyhtiössä kesätöissä. Meitä oli 3 nuorta kesätöissä siellä.
Itse tein tilastointityötä, mutta mielestäni oli järkyttävää, miten yhden meistä työnä oli vastailla puhelimeen asiakasneuvojana. Eihän se sen enempää tiennyt kuin me muutkaan. Oltiin avokonttorissa.
Eli kyllä havaitsin ongelman jo nuorena. Tuolloin vaan tämä ei ollut yhtä yleistä todellakaan. Ja lisäksi me oltiin vain kesätyöntekijöitä. Varsinaiset työntekijät olivat jo pitkään olleet samassa työssä.
Ap
Korjaan: siellä oli toki muualla lisää nuoria kesätöissä, mutta tuossa isossa avokonttorissa oli 3.
Tallinnassa on paljon vanhoja naisia kauppojen kassoilla.
Mehiläiseen varatessani lääkäri aikaa puhelimeen vastasi illoinen ja pirteä nuori tyttö. Äänestä päätellen siis. Oli oikein ystävällinen ja avulias. Ainoa mikä ärsytti kun kysyin aikaa yleislääkärille alkoi tyttö ystävällisesti kysellä mikä minulla on vaivana. Näin nelikymppisenä miehenä ei haluta kertoa pukama vaivoista nuorelle tytölle.
Ei ne aiemmat jaksaneet enää. Ja ehkä kuolivat myrkkypiikkeihin. Ala vaihtui? Ja joissakin paikoissa on liikaa melua, ihmisiä ja ruuhkaa. Hajuja ja välimatkat pitkiä, pitkä talvi. Nuorempi helposti toteuttaa yrityksen kaikkia käskyjä? Jopa huonojakin.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olen pannut merkille että nykyajan nuoret ei osaa keskustella asiakkaan kanssa. Kysyt esim. ruokakaupassa ihan asiallisesti jotain niin huomaa että menee paniikkiin.
Nuorilla naisilla hormonit hyrrää, elämä pyörii seksin ympärillä eikä ne osaa tehdä eroa arkielämän ja soidinmenojen kanssa. Töissä ollaan tienaamassa ja omaa uraa varten.
Luultavasti ovat töissä opiskelun ohella. Onhan kaupankassana nuoria naisia kun rahoittavat sillä opiskelun aikaisen elämisen. Kun valmistuvat niin menevät toisiin töihin ja ehkä muutto toiseen kaupunkiin.