Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joka paikassa on palvelemassa nuoria tai nuorehkoja naisia?

Vierailija
16.03.2025 |

Soittaa lihin vaan asiakaspalveluun, niin nuorehkoja naisääni siellä vastaa. Joskus mies, mutta sekin nuori. 

Näillä ei ole elämänkokemusta eikä kokemusta alasta millä palvelevat. 

Kaipaan sitä aikaa, kun samassa työpaikassa pysyttiin ja kokemus kasvoi. Tällöin pystyi luottamaan, että saa asiantuntevaa palvelua. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa-aikaisia työntekijöitä ja koska nuoria niin heille maksetaan alan alinta taulukkopalkkaa. 

Moni työtön mies olisi halukas tekemään töitä taulukkopalkoilla. 590 euroa kuussa työttömyyskorvaus kun ei tahdo riittää inhimilliseen elämään.

Vierailija
22/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän paras naisviha-aloitus. Toivottavasti mällit lentää. 

Ok feministi pimbo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnassa on paljon vanhoja naisia kauppojen kassoilla.

On heitä Suomessakin, niin suurissa kuin pienissäkin kaupungeissa.

Vierailija
24/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset tai tytöt ovat houkuttimena (miksi muutenkaan mansikoita myymään laitetaan tyttö) ja sitten asioista tietävät ovat valitettavasti työnnetty taka-alalle. Miehiä ei taas yleensä kannata palkata asiakaspalveluun, koska eivät palvele muita kuin itseään.

Vierailija
25/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet, aktiiviset ja etenkin opislelevat nuoret, ovat erittäin harvoin sairaslomilla.

Lisäksi oppivat uudet asiat nopeasti, ovat fiksuja ja kohteliaita ja ystävällisiä.

Milloinkasn en ole nähnyt nuorta miestä / naista, naama sillä norsun v#tulla asiakaspalvelussa, enkä kyllästnyttä asennetta.

Ja kokemus tulee aina työn myötä.   Kukaan vasta taloon tullut, olipa kuka tahansa iältään tai arvoltaan,

ei hallitse heti koko hommaa.

Olen iäkäs nainen, vahvalla työkokemuksella, jo eläkkeellä, mutta tähän mennessä en ole saanut heikkoa enkä totaalisen osaamatonta palvelu,  yhdeltäkään nuorelta, enkä nuorelta aikuiselta asiakaspalvelijalta.

Vierailija
26/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HOHHOIJAA !!!!!!!!!!

Vierailija
27/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun muita ei palkata.

Aina, kun on joku vähän kinkkisempi ongelma, nuoret asiakaspalvelijat eivät saa asiaa ratkotuksi vaikka soittaisi useamman kerran. Sitten kun lopulta puhelimeen vastaa joku vanhempi naishenkilö, ongelma ratkeaa helposti.

Ja nuori nainen saa potkut koeajalla kun pärstä ei miellyttänyt tai ei antanut seksiä jollekin miesasiakkaalle ja sitten huudellaan kuinka työttömyys on omaa syytä ja että pitäis mennä töihin. Sitten menee nuorella naisella laskut ulosotoon ja luottotiedot menee ja se on tietenkin oma syy, mitäs on sössinyt omat raha-asiat ja menis vaan töihin. Sitten huudellaan, että mene kaupan kassalle töihin, mutta ei ne ota kaupan kassalle luottotiedottomia töihin käsittelemään päivittäin rahaa.

Vierailija
28/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok feministi pimbo

Nuoret naiset on kuulema kermaperseitä, feministibimboja, vihervassareita eikä niille pidä antaa työvuoroja. Sitten huudellaan, että menis vaan töihin, omaa syytä työtön.

Vierailija
29/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset tai tytöt ovat houkuttimena (miksi muutenkaan mansikoita myymään laitetaan tyttö) ja sitten asioista tietävät ovat valitettavasti työnnetty taka-alalle. Miehiä ei taas yleensä kannata palkata asiakaspalveluun, koska eivät palvele muita kuin itseään.

90-luvulla kun olin itse teini ja yhdessä pienessä kaupassa töissä,  se vanha kaupan täti sanoi ihan suoraan, että sä kun olet nätti niin pysy siellä myymälän puolella. Jos yritin tehdä takahuoneessa jotain, se tuli aina hätistämään mua sieltä pois. 

Vierailija
30/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisille maksetaan vähemmän palkkaa, ja koska nuorten naisten on jostain työuransa aloitettava.

Vierailija
31/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä vain olet vanhentunut.

Itse tajusin joskus saman, kun esim. lääkäri tai opettaja tms. näyttää teinitytöltä. Ei, vaan minä olen vanha...

Näin on käynyt ainakin itselle. Inhotti työterveydessä avata asioitaan nuorelle ihmiselle jolla ei varmasti ole oikein mistään elämänkokemusta. Hän lässyttikin minulle typeriä oppikirjakliseitä kuin aivottomalle. Lähetti äkkiä eteenpäin vaan. Ikävää olla joku harjoituskappale näille kun tosiaan tarvitsisi itse apua. 

Vierailija
32/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä asia, että asiakaspalvelussa on nuoria naisia. He soveltuvat siihen työhön parhaiten. Kukaan ei halua edes mennä miespuoliselle kaupan kassalle ellei ole pakko.

Vierailija
33/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat aktiivisia ja ystävällisiä, miellyttäviä. Nuoret miehet tai miehet ylipäätään eivät tätä yleensä ole, heidän kanssaan ei ole mukava asioida.

Vierailija
34/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok feministi pimbo

Nuoret naiset on kuulema kermaperseitä, feministibimboja, vihervassareita eikä niille pidä antaa työvuoroja. Sitten huudellaan, että menis vaan töihin, omaa syytä työtön.

Ei kukaan odota nuorilta naisilta työhönmenoa vaan lastentekoa. Keski-ikäisiltä miehiltä ei synnytys onnistu ja kortistot täynnä. Annettaan nuorille naisille mahdollisuus perustaa perhe eikä työtä.