Yksin sitä olisi takuulla onnellisempi
Ei miestä joka aina mököttää. Rahattomana ja tulottomana on vaan vaikea lähteä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä et sitten eroa??? Jos kerran takataskussa on tuollainen takuuvarma rikastumiskeino, miksi et hyödynnä sitä???????
No kun mä haluan tehdä työtäni eikä tuolla vielä millään tavalla rikastu. Ei se puolet kovin paljoa ole.
Ja taas vaihtui mielipide päinvastaiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä et sitten eroa??? Jos kerran takataskussa on tuollainen takuuvarma rikastumiskeino, miksi et hyödynnä sitä???????
No kun mä haluan tehdä työtäni eikä tuolla vielä millään tavalla rikastu. Ei se puolet kovin paljoa ole.
Nonni. Valis tekee näitä aloituksia vielä ainakin seuraavat 16 vuotta, eläkeikäänsä asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni. Valis tekee näitä aloituksia vielä ainakin seuraavat 16 vuotta, eläkeikäänsä asti.
Ei tee. Pakko mun on lähteä. Tiedän sen. Harmittaa vaan työn menetys.
Olen aika varma, että onnellisuuteen pystyminen on luonteenpiirre.
Jotkut kävelevät junan alle, vaikka olisi puoliso, lapsia ja rahaa, kun ovat onnettomia.
Toiset ovat onnellisia, vaikka verenmyrkytys olisi vaatinut jalkojen amputaation.
Se on geeneissä, se onnellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan vähänkään ole, jos sillä pystyt ostamaan itsellesi oman asunnon.
Kuinka ihmeessä sulla on yhtä aikaa sekä työpaikka että tulottomuus ja rahattomuus? Vai olenko mä vain liian tyhmä ymmärtämään teidän älykkäiden ihmisten elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee. Pakko mun on lähteä. Tiedän sen. Harmittaa vaan työn menetys.
Juu. Ethän sä ole tehnyt yhtään hammasaloitustakaan sen jälkeen, kun vuosi sitten lupasit olla tekemättä.
Alahan vaan suunnitella sitä lähtöä. Yleensä elämä on lopulta paitsi mukavampaa, niin myös edullisempaa yksin.