Kumman miehen valitsisit: Sen joka antaa sinulle vaatimuksia mikä koira voidaan ottaa, vai sen joka sanoo ota se minkä haluat?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi miestä mutta noista kahdesta tietysti tuo joka sallii minun valita.
Sama täällä. En tosin ottaisi koiraakaan. Kissat valitsen itse.
Valitsen mieheni ihan muilla perusteilla.
Vierailija kirjoitti:
Se, jonka kanssa otetaan yhdessä kissa
Sen, joka liittyi yhteen minun ja kissojeni kanssa. Olemme olleet yhdessä pian 30 vuotta.
Sen, joka sanoo ettei tartte ottaa koiraa, ku ei hän sellaisia jaksaisi hoitaa 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kissa valitsi miehen. Ei sietänytkään ensimmäistäkään poikaystäväehdokasta aikaisemmin. Tulevan miehen kanssa oli todella hyvää pataa heti kun mies tuli ovesta sisään ja laittoi takkinsa naulakkoon. Kissa kohteliaasti jutteli ja ohjasi miehen keittiöön saakka ruokapöydän ääreen.
En usko, että päätyisin edes yhteen sellaisen miehen kanssa, joka ei tykkäisi koirista/ hyväksyisi jo olemassa olevaa koirarotuani. Ei minullekaan sovi kaikki rodut, eli taistelukoirat jne. Lisäksi miehen pitäisi olla tosi hellämielinen koirien kanssa. Itse olen kouluttaja ja hyväksyn vain sen, että koiraa opetetaan ilolla ja palkaten. Koiralla pitää olla hyvä olo koko koulutuksen ajan, eikä rangaistuksia saa käyttää. Sellainen mies, joka on samaa mieltä näistä tuskin alkaa rotusotaan kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kissa valitsi miehen. Ei sietänytkään ensimmäistäkään poikaystäväehdokasta aikaisemmin. Tulevan miehen kanssa oli todella hyvää pataa heti kun mies tuli ovesta sisään ja laittoi takkinsa naulakkoon. Kissa kohteliaasti jutteli ja ohjasi miehen keittiöön saakka ruokapöydän ääreen.
<3
En ottaisi ikinä koiraa. Mutta jos nyt sovellan kysymystäsi, niin en ikinä olisi suhteessa ihmisen kanssa, joka sanelee minulle vaatimuksia minkään asian suhteen. Sanelu ja vaatimusten esittäminen kertoo joustamattomasta, hankalasta luonteesta, tiejyrämäisestä asenteesta ja usein myös kontrolloimishalusta. Nämä kaikki ovat minulle ehdoton turn off.
En myöskään pidä siitä, jos kumppani ei osaa, uskalla tai halua koskaan ilmaista omaa näkemystään mistään. Jos tehdään jotain yhteistä päätöstä, niin haluan mieluummin, että se todella tehdään yhdessä. En kaipaa mitään aikuislasta, jonka puolesta joudun tekemään kaikki päätökset. Mutta jos yleisesti ottaen mies ilmaisee näkemyksiään ja mielipiteitään, voi toki välillä sanoa toiselle vaikka, että "valitaan se, mikä sinua miellyttää eniten".
Ei tulisi ikinä mitään koiraa. Joten kumpikaan miehistä ei olisi sopiva mulle. Olen kissaihminen.
Kanssani asuu tällä hetkellä kolme kissaa. Jos mies haluaisi kissan lisää, rotua toki saisi ehdottaa, mutta luulen kuitenkin olevani niiden terveystilanteesta, hoidon vaativuudesta ja luonteesta aika paljon paremmin perillä kuin tavallinen mies, joka katsoo kissassa ehkä pelkkää ulkonäköä. Ei pitkäkarvaista, ei karvatonta, ei liian suurta eikä liian pientä, ei sydänvikaisia eikä hyperaktiivisia.
Se, jolla on kriteerit, koska koira on perheenjäsen ja siten yhteinen hankinta. Vaikka sinä lupaisit hoitaa sitä 24/7 niin miehen jaloissakin se pyörii.
Jos olisin minä, kuten olen, voisin ottaa sen miehen, joka sanoo, että ota mikä koira haluat jos mies olisi muuten hyvä ja paras. Jos olisin harkintakyvytön pöljä, minun kannattaisi ottaa se mies, joka asettaa ehtoja koiran ottamiselle. Koska olisin harkintakyvytön pöljä ottaisin kuitenkin sen miehen, jonka mielestä voin ottaa sen koiran minkä haluan. Sitten ottaisin sen koiran minkä haluan ja hetkenpäästä huomattaisiin, etten osaa enkä kykene sitä koiraa pitämään vaan ainoastaan naapurin nainen osaa opettaa ja lenkittää sitä ja mies joutuisi viemään koiran kahden viikon perästä takaisin kasvattajalle.
nimim. naapurissa nähty
Otin sen, joka toi minulle kaksi kissanpentua.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin minä, kuten olen, voisin ottaa sen miehen, joka sanoo, että ota mikä koira haluat jos mies olisi muuten hyvä ja paras. Jos olisin harkintakyvytön pöljä, minun kannattaisi ottaa se mies, joka asettaa ehtoja koiran ottamiselle. Koska olisin harkintakyvytön pöljä ottaisin kuitenkin sen miehen, jonka mielestä voin ottaa sen koiran minkä haluan. Sitten ottaisin sen koiran minkä haluan ja hetkenpäästä huomattaisiin, etten osaa enkä kykene sitä koiraa pitämään vaan ainoastaan naapurin nainen osaa opettaa ja lenkittää sitä ja mies joutuisi viemään koiran kahden viikon perästä takaisin kasvattajalle.
nimim. naapurissa nähty
Useammin se on kai mies, joka ulkonäkösyistä haluaa jonkun molossin tai dobberin, vaikka perheeseen sopisi parhaiten cockerspanieli. Lopputulos toki on sama.
Noista sen ihan sama -miehen, jos se ymmärtää, että mun allergian vuoksi meille ei tule edes koirat kylää. Se ei ole ihan sama, vaan mun ehdoton vaatimus.
Onneksi harrastimme samaa koirarotua tulevan aviomieheni kanssa jo tutustuessamme.
Vierailija kirjoitti:
Ei koiramiehille.
Ei kissamiehille.
Vierailija kirjoitti:
Otin sen, joka toi minulle kaksi kissanpentua.
Oi, mistä tuollaisia miehiä löytää?
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on pakkomielle siitä, että naiset muka tarvitsevat miestä komentelemaan itseään. Newsflash: eivät tarvitse. Naiset arvostavat tasa-arvoista ja molemminpuoliseen kunnioitukseen perustuvaa suhdetta.
Eikä arvosta. Tavalla tai toisella nainen kiristää tai juonii asian mieleisekseen. Viimeinen keino on itkut.
Mitä ihmettä. En tarvitse miestä. Koira vois kyllä olla kiva, mutta ei mulla oo varaa sellasta hankkia.