Onko tokmannien aika ohi?
Tokmannilla yleensä noin 40% kalliimpaa kuin muualla ja aina hyllyt tyhjillään. Onko tokmanni vaikeuksissa?
Kommentit (143)
Kyllä käy. Tosin harvemmin vaatteita sentään ostamassa. Meikkejä kannattaa ostaa muun muassa ja kodin tarvikkeita.
Globalistit ottanut silmätikukseen, kun yrittävät tuhota kaikki kotimaiset itsenäiset liikeketjut kansanvälisten korporaatioiden tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin tokmannilla käynnin kun tuli tuo äppi. Hinnat nousivat ja äppitarjoukset on vain halpoja en jaksa säätää sellaisten kanssa ja ne on vielä niin epäselvästi merkitty että kerran erehdyin ostamaan 11 euron pyykinpesuaineet. No riitti tommonen epäselvyys ja vaihdoin kauppaa. Sama on lidlisdä en tiedä mitkä tarjoukset koskee kaikkia asiakkaita ja mitkä äppiasiakkaita joten en käy.
Ja jos joku ihmettelee en tarvitse 500€ puhelinta vain siksi että siihen mahtuu lataamaan kaikkienketjujen äpit ja vielä kassalla sellaisten kanssa säätämään. Huh.
Ei minulla ole mitään äppiä Tokmanille mutta netissä liityin tokmannin klubiin niin lähettivät klubikortin ja sitä korttia näyttämällä saa ne klubi alennukset kassalla.
Minä en ole saanut ikinä mitään klubikorttia. Puhelinnume
Kyllä stadissa ainakin sai sellaisen kortin, johon oli puhelinnumero kirjoitettu niin ei tarvitse sitä siinä kassalla luetella vaan näyttää vain sitä korttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannillahan on Pola-vaatteet, ne on mun käsittääkseni ihan ookoo? Muitakin ihan kivan näköisiä, ja muutakin kuin ainaista mustaa ja rohkeaa tummanharmaata ja -sinistä.
Enimmäkseen mun tulee sieltä ostettua Dentastixeja tarjouksesta, linnunruokia ja hernekeittoa :-)
Ei Polaa voi ollenkaan verrata vanhaan Polaan. Tokmanni on ostanut vain nimen, vaatteet ovat taattua Vinkula-kamaa.
Ihan hyvät on ollut Polan bambu--lämpökerrastot. Säilyivät jopa paremmin kuin muualta kaalliila ostetut merinovillaiset.
Olen ostanut Tokmannilta ja ihan hyvää tavaraa löytyy. Tosin kaipa kauppaketjuillakin on hiipuva elinkaari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin tokmannilla käynnin kun tuli tuo äppi. Hinnat nousivat ja äppitarjoukset on vain halpoja en jaksa säätää sellaisten kanssa ja ne on vielä niin epäselvästi merkitty että kerran erehdyin ostamaan 11 euron pyykinpesuaineet. No riitti tommonen epäselvyys ja vaihdoin kauppaa. Sama on lidlisdä en tiedä mitkä tarjoukset koskee kaikkia asiakkaita ja mitkä äppiasiakkaita joten en käy.
Ja jos joku ihmettelee en tarvitse 500€ puhelinta vain siksi että siihen mahtuu lataamaan kaikkienketjujen äpit ja vielä kassalla sellaisten kanssa säätämään. Huh.
Ei minulla ole mitään äppiä Tokmanille mutta netissä liityin tokmannin klubiin niin lähettivät klubikortin ja sitä korttia näyttämällä saa ne klubi alennukset kassalla.
Minä en
Samanlainen mullakin on
Olen löytänyt paljon kivoja vaatteita Tokmannilta nimenomaan suuria kokoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on ihanat myyjät ja hyvä palvelu.
Kävin ettimässä viimeksi pesukoneletkun tiivistettä, no ei ollunna, mutta oli kolme vitamiiniporeputkiloa kolmella eurolla ja äpin "kupongilla" Fazerin sininen kahdella eurolla.
Ostan sieltä paljon alusvaatteita, sukkia ja käyttötavaroita.
Tätä nimenomaan tämä tokmannin touhu on. Vaikkapa autoosasto, tarvitset maailman yleisimmän lisävaloreleen. Sielä on iso hylly autotuotteita mutta puolet hyllystä on auton hajusteita ja loput pyyhkijöitä ja jotain epämääräistä tuning krääsää, ei mitään tarpeellista.
Kyllä tossa meidän kylän ainakin releet ja sulakkeet ym löytyy
Huomaattehan että kaikki Tokmannit ei ole keskenään samanlaisia. Esim hedelmät ja lihat puuttuu kokonaan jostain ja joissain on tosi paljon valikoimaa
Minä ostan vaatteeni Tokmannista silloin harvoin, kun jotain tarvitsen. Viimeksi ostin kengät 29 eurolla, se kun tuntuu olevan ainoa kauppa, josta saa naistenkenkiä koossa 43 kohtuuhinnalla.
Tarjoustavaraa saa olla enemmän ettei ekana tarjouspäivänä ole hylly tyhjänä ja enempää ei tule, näin ainakin sanotaan.
Meidän Tokmannille on tullut ällöttävä, ilkeä eukko töihin. Pomottaa kaupassa niin että tunnelma muuttunut täysin, ennen oli kiva ja rento kauppa.
Tokmanni sedundakauppa. En tarvitse sieltä mitään.
Tokmannia yritetään saada myyntikuntoon, nimi vaihtuu ja uusi vanha omistaja jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Clas Ohlsonilla onnistuu!
Eivät huoli käteistä rahaa. Ilmeisesti henkilökunta varastas sen ennenkuin laittavat kassaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannillahan on Pola-vaatteet, ne on mun käsittääkseni ihan ookoo? Muitakin ihan kivan näköisiä, ja muutakin kuin ainaista mustaa ja rohkeaa tummanharmaata ja -sinistä.
Enimmäkseen mun tulee sieltä ostettua Dentastixeja tarjouksesta, linnunruokia ja hernekeittoa :-)
Ei Polaa voi ollenkaan verrata vanhaan Polaan. Tokmanni on ostanut vain nimen, vaatteet ovat taattua Vinkula-kamaa.
Ihan hyvät on ollut Polan bambu--lämpökerrastot. Säilyivät jopa paremmin kuin muualta kaalliila ostetut merinovillaiset.
Vinkulassa tehtyjä silti. Vanha Pola oli suomalainen vaatetehdas.
Tokmannin Miny-osasto on ihana.