Ystäväni muuttui tradwifeksi
Ennen työssäkäyvä Ystäväni tuli uskoon ja ryhtyi kotivaimoksi. Mies nikotteli kun on paljon asuntolainaa mutta suostui. Vaimo lupasi hoitaa kodin ja olla raamatullisesti miesten alamainen. Mies hoitaa ja johtaa perhettä mutta kotivaimo hoitaa kodin Ystäväni ihanne on 1950 luvun kotivaimo. Nainen kulkee nilkkapitusessa mekossa ja päässä liina alanaisuuden merkkinä. Eikä hiuksia saa nähdä vieraat miehet. Ihanne on Ida Boss. Ja jotkut Usan tradwifet.
Ystäbänibon onnellinen roolissaan. Mies sensijaan on väsynyt kaikkeen 3 v jälkeen. Liikaa hänen vastuullaan. Mies uhkaa lähteä.
Onko teillä onnellisempi tilanne. Ystäväni meinaa eronkin.jälkeen olla kotona. Naisen paikka on kotona. 2 lasta 9 ja 7v.
Kommentit (36)
Idan vlogeista ymmärrän hänet hyvin tyytyväiseksi.
Kotiäidin kannattaa suojata tulevaisuutensa ehkä lakimiehen kanssa.
Joo siis kyllä mä ymmärrän että nainen voi olla tällaisessa kuviossa tyytyväinen. Mutta miten mies voi olla? En tajua tätä.
Vierailija kirjoitti:
Joo siis kyllä mä ymmärrän että nainen voi olla tällaisessa kuviossa tyytyväinen. Mutta miten mies voi olla? En tajua tätä.
No rento vaimo antaa enemmän pildee ja ei mäkätä
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät, että ei mies sen enempää töissä tee
Olen ollut kotona 4 v. Pari pientä lasta. On ihana nukkua aamulla puoleen päivään. Sitten menemme ulos. Teemme isälle ruokaa. Illalla mies katsoo lspfua kun käyn salilla. Rahaa on kyllä niukasti.
Vierailija kirjoitti:
Tradwife on traditional vaimo. Perinteinen. Tämä on trumppilaista aikaa. Mies on mies ja vaimo usein kotona. Raamatun arvot. On monia tradwife blogistia. Luepa.
Todella iäkkään miehen fantasia, kuten kaikki muutkin protektionismit. Ei ole enää tätä päivää, kaikki nuo oli jo 70 vuotta sitten! Aika menee ja kehitys kehittyy, jotkut eivät vain halua kehittyä ja muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rento vaimo antaa enemmän pildee ja ei mäkätä
Tuossa voi kyllä sinänsä olla pointti. Että on sitten aikaa keskittyä seksiin toisella tavalla. Mutta jos se mies joutuu kantamaan taloudellisen vastuun 100% niin luulisi sen aiheuttavan niin paljon stressiä ettei sitten seisokaan kun on krooninen paniikki päällä laskujen maksamisesta.
Kristillisyydessä avioliitto on kuin Jumala ja seurakunta. Mies on johtaja ja nainen morsian, seurakunta. Mies päättää ja nainen kaikessa alamainen.
Tradwife suurimpia roolimalleja Estee Williams, viilaa ap tarinaasi vähän uskottavammaksi,
https://youtube.com/shorts/IRWPlddSCaQ?si=qzllm1ctZqpcrbSO
Vierailija kirjoitti:
Idan vlogeista ymmärrän hänet hyvin tyytyväiseksi.
Sen takia on tyytyväinen kun saa rahaa mainoksista ja muusta. Enemmän seuraajia ja siitä vain dollarit kilisee tilille.
Kuulun pieneen vanhoilliseen seurakuntaan ja meillä näitä kotiäitejä on. Itse käyn töissä :). Kotiäidit ovat usein ujoja ja ovat huivi päässä. Pitkissä hameissa. Mutta se on ihan raamatullisia. Nainen vaikenee seurakunnassa.
Joo. Amerikassa useampi tradwife elää blogeillaan. Suomessa ehkä se söpö tv näyttelijä. 3 tytön äiti.
Ai nii joo, tää meneekin tälleen. Eli ei se nainen oikeasti ole miehen elätettävänä vaan tekee 24/7 töitä yksityisyrittäjänä. Henkilöbrändää itsensä someen ja tuotteistaa itsensä, lapsensa ja kotinsa. Eli todennäköisesti tekee pidempää työpäivää kuin normiduunissa oleva mies ja mahdollisesti tienaakin enemmän. Tätä voin kyllä sinänsä kunnioittaa, somevaikuttajan ura on vaativampaa kuin monet uskovat. Harmi vaan jos se perustuu huijaukselle, että tässä nyt vaan ollaan ihan kotona tekemättä mitään...
Tradwife on traditional vaimo. Perinteinen. Tämä on trumppilaista aikaa. Mies on mies ja vaimo usein kotona. Raamatun arvot. On monia tradwife blogistia. Luepa.