Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni pitäisi olla toisen kanssa - olenko hullu?

Vierailija
15.03.2025 |

Mieheni jäi kiinni siitä, että oli nukkunut kollegansa vieressä firma yön yli kestäneissä juhlissa.  Olin itse aiemmin töissä tossa firmassa  ja tunnen hyvin yöseurana olleen naisen. Hän kaunis, minua nuorempi ja muutenkin upea tapaus.

Mieheni kertoi, ettei mitään tapahtunut heidän välillään ja hän kuulemma lohdutti tuota naista henk. koht elämän haasteissa. Nainen oli kuitenkin koittanut houkutekls muihin toimiin, ainakin suutelua oli tapahtunut. Loukkaannuin syvästi tästä, mutta kuulemma mitään ei enempää tapahtunut. Miehelläni on ns. ujo pippeli eli seksi ei suju kännissä, paineessa tai vieraan kanssa. Tästä syystä arvelen ettei ainakaan akti ole onnistunut. 

Mutta tässä itse kysymys, en voi lakata ajattelemasta että mieheni ja tämä toinen nainen kuuluvat yhteen! Nainen on naimisissa  tahollaan, enkä tiedä kuinka tosissaan hän edes olisi mieheni suhteen. Jostain kumman syystä, olen kuitenkin koko ajan etsimässä syitä, miksi heidän tulisi olla pari tulevaisuudessa, vaikka järjellä ymmärtänyt ettei tämä ole rationaalista. Miehelläni on lapsia, eikä hän missään olosuhteissa halua lisää, nainen on vielä lapseton. Mieheni vannoo, ettei ole kiinnostunut tästä naisesta.

Kertokaapa siskot, mistä tässä mun ajatuksessa on kyse, haluanko alitajuisesti erota?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole provo. Miten jatkuvasti miltä näiden henkilöiden elämä näyttäisi yhdessä ja koen, että tämä nainen täytyisi mieheni elämän paremmin kuin minä. Eikä kellään ole ollut tällaisia ajatuksia?

Vierailija
2/6 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Jos olet jumissa tuollaisessa ajatuksessa, et ole tyytyväinen. Toinen nainen on vain tekosyy, tai projektio omista toiveistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tulee mieleen, että et halua tehdä eropäätöstä itse, joten toivoisit miehesi/tuon naisen tekevän sen puolestasi. 

Vierailija
4/6 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio, tätä koitan työstää 

Vierailija
5/6 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et koe että voit luottaa mieheen täysin, jos viettää yötä jonkun naisen kanssa lohdutellen (juhlien juhlissa) ja keksit tekosyitä päästä eroon siinä samalla. Ja tuntuu että mies on mietoa kamaa sulle tai liian juhlivaa sorttia, eli jossain voisi olla parempaakin, joku uskollinen komea. Vapaus.

Vierailija
6/6 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuommoinen mies sinun miehesi ole selvästikään. Ei halua olla sinun. Häntä ei huvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi