Kaikki tuntemani naiset nöyttävöt voivan paremmin yksin
Sinkkuina vanhemmalla iällä, tai sanotaanko 35 plus. Säteilevät ja pitävät hyvää huolta itsestään. Stten kun ajautuvat parisuhteeseen niin lihovat ja näyttävät väsyneiltä ja valittavat koko ajan.
Kommentit (65)
Saman huomion olen tehnyt. Nelikymppiset naiset voivat paremmin, kun ei ole miestä riippakivenä.
Ovat löytäneet omimman tavan elää. Hienoa!
nöyttävöt?? 😄😄😄😄😅😅😅😅😄😄😄😄😅😅😅😄😄😅😅😅😅😄😄😄😅😅😅😅😄😄😅😅😅😄😄😅😅😅😅😄😄😅😄😄😄😄😅😅😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Se on vahvuutta,
Vierailija kirjoitti:
Saman huomion olen tehnyt. Nelikymppiset naiset voivat paremmin, kun ei ole miestä riippakivenä.
Feikkaavat.
Omassa kuplassani on ihan päinvastoin. Onnellisesti naimisissa olevat säteilevät, eronneet ja vanhatpiiat ovat katkeria ja kateellisia. Ei ole ketään, jonka vuoksi nähdä vaivaa, joten antavat itsensä rupsahtaa. Syövät yksin roskaruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vahvuutta,
Heikkoutta on jos ei elä suhteessa!
Näinhän se on. Monella on jo kantapääopisto käyty.
Näin on ja sama koskee itseänikin. Voin paljon paremmin nyt, kun ei tarvitse enää huolehtia miehestä. Varmasti näkyy ulospäinkin, kun itsestänikin tuntuu niin mahtavalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki muutkin ikäluokat :) Itse olen kolmekymppinen ja niissä parissa suhdeviritelmässä joita kokeilin olin hirveässä stressissä koko ajan ja kaikki tuntui huonommalta. Täytyi myös jotenkin taistella koko ajan siitä, että he halusivat minun olevan aivan toisenlainen ja minä en suostunut sellaiseen.
Juu ja mistä naisten hyökyaaltona kasvaneet mt-ongelmat?
Älkää vaivautuko avioliittoon. Nainen on paras vapaana. Emme omista ketään, olemme täällä vain piipahtamassa.
M
Mikäs siinä. Tunnet paljon naisia joille sinkkuus sopii paremmin kuin parisuhde. Se on täysin validi tapa elää
Vierailija kirjoitti:
Omassa kuplassani on ihan päinvastoin. Onnellisesti naimisissa olevat säteilevät, eronneet ja vanhatpiiat ovat katkeria ja kateellisia. Ei ole ketään, jonka vuoksi nähdä vaivaa, joten antavat itsensä rupsahtaa. Syövät yksin roskaruokaa.
Se, että käytät sanaa "vanhapiika" kertoo jo mitä mieltä olet naisista, joten mielipiteelläsi tai "havainnoillasi" ei ole paljon painoarvoa.
Vierailija kirjoitti:
😅😅
Vierailija kirjoitti:
Näin on ja sama koskee itseänikin. Voin paljon paremmin nyt, kun ei tarvitse enää huolehtia miehestä. Varmasti näkyy ulospäinkin, kun itsestänikin tuntuu niin mahtavalta.
:D näkyy ulospäin hehee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikkaavat.
Miksi feikkaisivat? Kerro joku syy.
Nainen ei tarvitse miestä, joten ei yllätä
Vierailija kirjoitti:
Jos tuossa iässä ei ole perhe-elämä täysillä, niin silloin on jo alkujaan viallinen parisuhteisiin.
Jos sä tunnet pari lihonutta naista niin ei kaikki parisuhteessa olevat liho eivätkä näytä väsyneiltä. harmi jos et sieltä korvesta pääse ihmisten ilmoille, saattaisit yllättyä kuinka paljon maailmassa onkaan erilaisia naisia :D