Ihmiset joilla ei ole lapsia, kuinka monta tuntia yössä?
Kommentit (25)
Lapset on aikuisia nukun 5-10 tuntia, jos nukun tuon 10 seuraavana yönä sitten vähemmän
2-12h välillä. Se, ettei minulla ole lapsia, ei tarkoita että asiani olisi kunnossa.
Aivan käsittämätön ajattelutapa että lapsettomilla ei voisi olla pahaa univelkaa. Ihmisillähän on jo paljon ihan sairauksia ja kipuja mitkä valvottavat.
Olen kärsinyt murrosiästä asti unettomuudesta mille ei ole löytynyt mitään syytä. Epäilevät että jotain hormonihäikkää, mutta mitä, ei tietoa, saan unta max 4 tuntia ja sekin pätkissä
Vierailija kirjoitti:
Jaa niin mitä tehdään, naidaan vai nukutaan?
Kuka nukkuu jos voi naida?
N 59 ja saan juosta vessassa yöllä kahden tunnin välein ja voi tulla housuunkin ennen kuin ehdin sängystä vessaan asti.
Mulla on ilmaiset tenatkin mutta eivät ne vaipat imuta heti suurta määrää pissaa kun sitä alkaa tulemaan kun herään ja sitten menee lattioillekin sitä ennen kuin ehdin vessaan.
Koirani on jo vanha, joten käytän sen 1 kerran yöpissalla. Jos on ripulia, niin useammin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämätön ajattelutapa että lapsettomilla ei voisi olla pahaa univelkaa. Ihmisillähän on jo paljon ihan sairauksia ja kipuja mitkä valvottavat.
Esittikö joku sellaisen ajatuksen? Muu kuin sinä siis?
Lapseni oli vakavasti sairas, enkä nukkunut kunnolla 16 vuoteen. Olen aina ollut huono nukkuja. Sen jälkeen kun olen saanut asua yksin, rauhoitan täysin illat ja yöt. Uni on nykyisin asia josta en yhtään tingi. Käytännössä kieltäydyn kaikista iltamenoista klo 20 jälkeen, ellei kyseessä ole aivan poikkeus pari kertaa vuodessa. Pienikin määrä alkoholia, liikuntaa tai sosiaalista kanssakäymistä pilaa yöunet. Nukun noin 8 tuntia yössä.
Olen nukkunut nuorena kuin tukki ja ihan sama mitä naapurista kuului eikä
mikään vaikuttanut uneeni kun minä kävin töissä ja töissä oli fyysistä rasitusta tarpeeksi ettei mitään unettomuutta ollut.
Ihmisten unettomuus johtuu siitä etteivät ne tee mitään päivisin eikä saa siten fyysistä rasitusta tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä vahingossa pullon.
Mutta et nuolta polveen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nukkunut nuorena kuin tukki ja ihan sama mitä naapurista kuului eikä
mikään vaikuttanut uneeni kun minä kävin töissä ja töissä oli fyysistä rasitusta tarpeeksi ettei mitään unettomuutta ollut.
Ihmisten unettomuus johtuu siitä etteivät ne tee mitään päivisin eikä saa siten fyysistä rasitusta tarpeeksi.
minä olen fyysisesti rasittavassa työssä sekä juoksulenkkeilen päivittäin, kärsin silti univaikeuksista
Nukun? 8-9 h