Asiakas kysyy : kissa aiheisia korvakoruja.vastaan: ei oo.
Itkevä pienyrittäjä avautuu työpäivistään
6 pv viikko..sunnuntait siivoan kotia.
työnhakija saapuu, sovitamme vaatteita, otamme kuvia kokonaisuudesta.työnhakija sanoo: ei oo rahaa tarviitko työntekijää
Siivoan työntekijän jäljet ja kerään itseni henkisesti.
Ovesta astuu mies joka käy liikkeessä ottamassa kuvia itsestään.miehellä on paksu meikkikerros naamassaan, ei koskaan osta mitään.
Kiellän miestä tulemasta sisään.Mies kirjoittanee minusta google arvostelun.En pysty palvelemaan mt-potilasta, joka ei koskaan osta
asiakas kysyy: violettia vekkihametta.vastaan: eioo.
Asiakas kysyy : kissa aiheisia korvakoruja.vastaan: ei oo.
Ryhtykää kaikki yrittäjiksi....
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Miksi työnhakijan kanssa sovitette vaatteita ja otatte kuvia. Todella outo prosessi työhaastattelussa, voisin jopa veikata laittomaksi.
Oiskin...ei voi käsittää.en hae työntekijää.
Vierailija kirjoitti:
Uli uli, ei sun ole pakko joka sunnuntai siivota. Ja käy kai sulla maksaviakin asiakkaita, kun pulju on vielä pystyssä.
On pakko, tykkään et on puhdasta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ihmekään, jos ei asiakkaita käy 😂
En ymmärrä , koska en palvele transvestiittia vai koska en myy eläinaiheisia koruja?
Ap
Niin keskimäärin kerran viikossa tulee näitä työnhakijoita.
Miksi he haluavat minun stailaavan ja kuvaavan
heitä ennen kuin kysyvät töitä.
Voisiko joku selittää?
Vähän sama kuin menisi maistelemaan suklaita suklaa tehtaan myymälään...ja kyselisi mikä on parasta...sit kun on syönyr levyllisen kysyisi: pääsenkö tänne töihin?
Toi tilanne tuntuu aina niin epätodelliselta, että toivoisin sen olevan laitonta, kuten joku mainitsi...
Ap
Minulta ei ole KOSKAAN kysytty kissa korviksia.
Siksi en aio niitä mummolle tilata.
Sori siitä:(
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mitäs menit siihen halpaan, ettäaloit yrittäjäksi, jos ei ole mitään millä yrittää.
Tarkoitatko kissa korviksia?
Ap
Selvästi väärän alan valitsenut. Ensinnäkin pitää ajatella, mitä ostajat haluavat ja ostaisivat. Sitten tarjota sitä. Ihmisystävällisyys on se, mikä tuo leivän pöydälle pidemmän ajan päälle. Itse myyntityötä vuosikymmenia tehnenä sanonkin, että sinun kertomusta lukiessa en edes astuisi sinun putiikkin sisälle. Muutta suhtautumista ja ajattele järkevästi, niin voit jotain saadaa myös aikaiseksi. Aina pitää asiakkaita ja niiden toivomuksia kuunella ja myös tarjota , mitä kysyttään. Tämä on oikean kauppian sielu. Yrittäjä on palvelia. Tämä on oikea asenne. Et ole kuningas, olet palvelija. Mutta sinä vihaat asiakkaita, mutta odottat niiltä raha, mitä sa et saa, koska et osaa ja sitten olet entisestäkin vieläkin turhattunempi. Ja sitten tulet tänne itkemän. Ota opiksen ja opi jotain elämästä. Ennen kun jotain saadaa, täyttyy omalta puolelta jotain myös tarjota. Esimerkiksi asiakasystävällisyyttä ja sitä, mitä ne sinulta miellelläni ostasivat, kun tulevat sitä sinulta kyselemään. Ilmasta neuvoa sinulle. Jos opit jotain, voit jopa menestyä. Maailma muutetaan niin, että ensiksi muutetaan oma henkilökohtaista suhtautumista ja asennetta tekojen kanssa. Ja vasta sitten muutuu meidän ympärillä. Niin että aloita itsestä, oma suhtautumisesta. Ja muuta se sinulle tiivomasi suuntaan. Palvelijana. Silloin olet oikealka tiellä ja menestyt eikä tarvii enää itkeä eikä vihastua😊Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Siis minkälainen kauppa sulla on? Vaatekauppa, jossa myydään myös koruja ja asusteita?
Kauppa jossa myydään : ei oota
Eri
Vierailija kirjoitti:
Selvästi väärän alan valitsenut. Ensinnäkin pitää ajatella, mitä ostajat haluavat ja ostaisivat. Sitten tarjota sitä. Ihmisystävällisyys on se, mikä tuo leivän pöydälle pidemmän ajan päälle. Itse myyntityötä vuosikymmenia tehnenä sanonkin, että sinun kertomusta lukiessa en edes astuisi sinun putiikkin sisälle. Muutta suhtautumista ja ajattele järkevästi, niin voit jotain saadaa myös aikaiseksi. Aina pitää asiakkaita ja niiden toivomuksia kuunella ja myös tarjota , mitä kysyttään. Tämä on oikean kauppian sielu. Yrittäjä on palvelia. Tämä on oikea asenne. Et ole kuningas, olet palvelija. Mutta sinä vihaat asiakkaita, mutta odottat niiltä raha, mitä sa et saa, koska et osaa ja sitten olet entisestäkin vieläkin turhattunempi. Ja sitten tulet tänne itkemän. Ota opiksen ja opi jotain elämästä. Ennen kun jotain saadaa, täyttyy omalta puolelta jotain myös tarjota. Esimerkiksi asiakasystävällisyyttä ja sitä, mitä ne sinulta miellel
Kiitos tzempistä
Olen oikein ystävällinen kaikille, jopa työnhakijoille. Olin ystävällinen mummolle joka halusi kissa korvikset.
Kerro miksi luulet että olen epäystävällinen?
Ap
Toivoisin että kertoisitte, miksi pidätte minua epäystävällisenä...aloituksessa myyn ei oota .Tekeekö se minusta epäystävällisen??,
Ap
Oikeesti..nyt
Minun ei tarvitse palvella trans naista joka ei koskaan osta mitään ja kuvaa liikettä koko ajan.
Annan porttikiell8n liikkeeseen todella harvoin.
Liikkeeni ei ole terapia/leikkipaikka.
Olen hänet jo monta kertaa palvellut, en enää.
Ap
Lähtökohtaisesti halusitte vain mollata minua?
Mikään aloituksessa ei ole laitonta/epäystävällistä...
Hävetkää
Ap
Vierailija kirjoitti:
Selvästi väärän alan valitsenut. Ensinnäkin pitää ajatella, mitä ostajat haluavat ja ostaisivat. Sitten tarjota sitä. Ihmisystävällisyys on se, mikä tuo leivän pöydälle pidemmän ajan päälle. Itse myyntityötä vuosikymmenia tehnenä sanonkin, että sinun kertomusta lukiessa en edes astuisi sinun putiikkin sisälle. Muutta suhtautumista ja ajattele järkevästi, niin voit jotain saadaa myös aikaiseksi. Aina pitää asiakkaita ja niiden toivomuksia kuunella ja myös tarjota , mitä kysyttään. Tämä on oikean kauppian sielu. Yrittäjä on palvelia. Tämä on oikea asenne. Et ole kuningas, olet palvelija. Mutta sinä vihaat asiakkaita, mutta odottat niiltä raha, mitä sa et saa, koska et osaa ja sitten olet entisestäkin vieläkin turhattunempi. Ja sitten tulet tänne itkemän. Ota opiksen ja opi jotain elämästä. Ennen kun jotain saadaa, täyttyy omalta puolelta jotain myös tarjota. Esimerkiksi asiakasystävällisyyttä ja sitä, mitä ne sinulta miellel
Olen ollut väärällä alalla yli 25 vuotta
Just just
Ap
Joo...kohta on kaupungeissa vain kebabbia ja kirppistä tarjolla..minä jatkan yrittäjänä vielä pari vuotta.jos ajat ei olisi ihmisille niin kovia, työni olisi helpompaa..mutta yrittäjä ei saa valittaa , edes ajatuksen tasolla..eikö niin:)
Ap
Olipa vaikeasti ymmärrettävä ja aggressiivisen oloinen viesti. En uskaltaisi mennä ap:n kauppaan
Olet yhtä kaheli kuin asiakkaasi.
Yrittäjät hei, jos ei veroedut jabyritystukiaisetbkiinnosta tai ette pärjää vapaassa kapitalismissa niin:
M E N K Ä Ä TÖ I H I N.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että kertoisitte, miksi pidätte minua epäystävällisenä...aloituksessa myyn ei oota .Tekeekö se minusta epäystävällisen??,
Ap
Koska suollat näitä aloituksia vähän väliä ja haukut kaikki asiakkaasi transuiksi ja autisteiksi.
Uli uli, ei sun ole pakko joka sunnuntai siivota. Ja käy kai sulla maksaviakin asiakkaita, kun pulju on vielä pystyssä.