Miten nainen voi löytää kunnon miehen?
Miten? Mistä varmistua miehen kunnollisuudesta? Moni voi esittää ja valehdella.
Kommentit (40)
Tilaa netistä, laittaa kriteerit näkyviin ja painaa enter. Niin helppoa sen on nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin töistä.
Eikö työpaikkaromanssit ole vähän riskialttiita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin töistä.
Ovathan ne. Vaihdoin työpaikkaa pian sen jälkeen kun mentiin suhteeseen, tuntui vähän oudolta ja hankalalta olla samassa paikassa töissä puolison kanssa.
Harrastuksista tai töistä tai
jostain sellaisesta, missä ihmiset tavallisessa arjessa toimivat ja käyvät.
Jostain missä tutustuu tai tietää ihmisen ihan tavallisessa arjessa.
Ainahan se riski on olemassa, että se vaan esittää. Siksi onkin tärkeää tutustua miehen vanhempiin ja ystäviin.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten vaalikopilta
Puhuttiin kunnon miehestä, ei rikollisista ja lapsiinsekaantujista
Tuurilla. Mahdollisuuksia nostaa se, että löytää omansa jo nuorena eli alta 25-vuotiaana. Hyvä ruokkii elämässä hyvää ja huono huonoa eli kun pääsee nuorena sellaiseen hyvän kierteeseen niin luonne jalostuu jatkossakin sinne kunnollisen suuntaan. Sitten taas jos joutuu sellaiseen pahuuden spiraaliin missä mikään ei onnistu ja vastoinkäymiset seuraa toisiaan niin eipä se kunnollisuuskaan pääse kukoistamaan vaan katkeruus ja vihaisuus alkaa ottaa voiton. Muuttuu häijyksi ja muutenkin kaikki alkaa olla evvk.
Tuskin ne miehet tässä meistä naisista eroaa.
Lavatansseista, 50 vuotta sitten. Muu käytös, luonne, mainitsemasi valehtelu, muut tavat ja tottumukset selviävät seurustelun edetessä. Yhteinen harrastus, sen matkat ja yhteinen loma ovat hyviä testipaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuurilla. Mahdollisuuksia nostaa se, että löytää omansa jo nuorena eli alta 25-vuotiaana. Hyvä ruokkii elämässä hyvää ja huono huonoa eli kun pääsee nuorena sellaiseen hyvän kierteeseen niin luonne jalostuu jatkossakin sinne kunnollisen suuntaan. Sitten taas jos joutuu sellaiseen pahuuden spiraaliin missä mikään ei onnistu ja vastoinkäymiset seuraa toisiaan niin eipä se kunnollisuuskaan pääse kukoistamaan vaan katkeruus ja vihaisuus alkaa ottaa voiton. Muuttuu häijyksi ja muutenkin kaikki alkaa olla evvk.
Näitä synkeitä ihmisiä tapaa palstallakin päivittäin. Tykkäävät yleistää kaikki huonoksi ja omaavat synkeät näkymät ja mielipiteet vastakkaisesta sukupuolesta. Kumpa parantuisi ongelmistaan ja Luojan avulla se voisi onnistua. Toki pitäisi uskoa ja rukoillen pyytää apua ja anteeksi syntejään. Siitä se alkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin töistä.
Kyllä, voivat johtaa avioeroon.
Kysy työnantajalta onko juoppo ja saikuttaako paljon. M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin töistä.
Ovathan ne. Vaihdoin työpaikkaa pian sen jälkeen kun mentiin suhteeseen, tuntui vähän oudolta ja hankalalta olla samassa paikassa töissä puolison kanssa.
Onko puolisosi jo löytänyt uuden omalta, siis sinun entiseltä työpaikalta?
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet oikeassa. Minulla on ollut kumpaakin suuntaa. 10v sitten kaikki hyvin. Sitten 10 v huonosti. Nyt taas kaikki oikein hyvin. Juuri vaihdoin työpaikankin parempaan. Enemmän palkkaa ja helpommat hommat. Yritän nyt pysyä tässä hyvässä puolessa kaikin voimin. M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin töistä.
Elämässä pitää uskaltaa ottaa riskejä.
Oma löytyi tinderistä ja kunnollisuus varmistunut viimeisen puolen vuoden aikana. Ekalla tapaamisella teki vaikutuksen ja sen jälkeen eka arvio vaan vahvistunut että laatuyksilö kyseessä.