Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (26954)

Vierailija
9941/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotuksia, mitä kaikkea Megsu keksii Dianan synttäreille?

Iso kuivakukin koristeltu täytekakku, jossa kalligrafisesti kermavaahdolla kuorrutetut kirjaimet M ja D, parkkipaikkakierros joku Dianan tyyppinen asu päällä, näyttäytyminen jossain ravintolassa ja päivällinen Dianan lempiruokamenyyllä, lapsista kuvattu palaset Dianan valokuvan edessä, muistojuhla puutarhassa...

Vierailija
9942/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kuivakukin koristeltu täytekakku, jossa kalligrafisesti kermavaahdolla kuorrutetut kirjaimet M ja D, parkkipaikkakierros joku Dianan tyyppinen asu päällä, näyttäytyminen jossain ravintolassa ja päivällinen Dianan lempiruokamenyyllä, lapsista kuvattu palaset Dianan valokuvan edessä, muistojuhla puutarhassa...

Dianan korujen heiluttaminen kuvissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9943/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelloa ainakin väläytellään. 

Olen muuten ihmetellyt, miksi se Dianan ihana akvamariinisormus ei kelpaa heiluteltavaksi suurelle yleisölle. Onko sitä nähty muulloin kuin silloin kun Harry ja Meghan lähtivät avoautolla hääpaikaltaan pois? Siitä minä olen kade Meghanille, en mistään tylsästä kellosta. Siniset kivet ovat muutenkin kauniita ja akvamariinit aivan erityisesti. Meghanilla sellainen olisi vaikka joka päivä käytettäväksi, mutta eipä näy. Johtuuko se siitä, että sormus ei ole väriltään beige? Vai joko se on rahapulassa myyty? 

Vierailija
9944/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä "kaipaan" myös tuota akvamariinisormusta näytille. Nuo sinisen sävyt olivat niin Dianaa. Hän katseli ihastuneena sitä kihlasormustaankin, ja oikein sanoi ujona ja rusottavin poskin kuinka siinä on safiiri ja timantit.

Tuosta kainosta neidosta olikin sitten hurja harppaus muodin huipulle ja isoksi legendaksi.

Vierailija
9945/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kate sen sijaan ei muistele mitenkään Dianaa. Salaa itkeskelee kun tietää että hänestä ei koskaan tule yhtä rakastettua. 

Vierailija
9946/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana käytti myös paljon sinistä kajalia korostamaan silmiensä sinisyyttä. 80-luvulla sitä kelpasi tehdä, koska värikajalit olivat muodissa. Minullakin oli kirkas vihreä ja tumma violetti kajalkynä tukemassa vihreää ja violettia silmämeikkiä. 😁

Vierailija
9947/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta ilmoitus ylläpidolle. Heti poistoon väkivaltaan yllättävänä.

Vierailija
9948/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, meghanistikin heräsi ja kömpi ulos kotiluolastaan. Heippa, meghanisti! 🙋

Vierailija
9949/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vihdoin heräsivät Suomenkin tabloidit: Meghanin hillot eivät olekaan hilloja. 

Tämähän juttu on jo vanhaa kamaa muualla, suomalaiset löytävät puhuttavat aiheet hirveän myöhään. 

https://www.is.fi/viihde/art-2000011331957.html

Vierailija
9950/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan antaa videoillaan ja lifestyle-ohjelmassaan mielikuvan hyvin vahvasti, että hän osallistuu tuotantoprosessiin jollain tapaa, antaa artisaanin vaikutelman.

Hän itse käyttää vielä paljon sanaa 'authentic'. Ja juuri sitä hän ei ole.

As Ever-tuotteiden alkuperä ei ole Meghanin puutarha. Vaikka hän molemmin käsin sekottaa jotain isoja kattiloita videolla, tanssahdellen siinä mukana, keräilee putipuhtaita vihanneksia ja munia mailtaan, käy  hunajakennoilla.(vuokrattu kuvia varten). Tuotteet on teollisesti valmistettuja. Eli mielikuva artesaanista on vain mielikuva, ei aitoudesta voi puhua.

Onhan näitä ihmisiä, jotka tekevät itse kynttilöitä ja saippuoita lahjaksi ystäville ja kiinnostuksen kasvaessa myös pienimuotoiseen myyntiin. Joskus tästä kasvaa isokin bisnes. Tämä kaikki on aitoa, authentic.

Olisiko Meghanin tragedia isommassakin mittakaavassa siinä, että hän pitkälti esittää elämäänsä? Hänellä tuntuu olevan hirveä hätä hovista lähdön jälkeen saada aikaiseksi jotain merkittävää. 

Vierailija
9951/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan antaa videoillaan ja lifestyle-ohjelmassaan mielikuvan hyvin vahvasti, että hän osallistuu tuotantoprosessiin jollain tapaa, antaa artisaanin vaikutelman.

As Ever-tuotteiden alkuperä ei ole Meghanin puutarha. Vaikka hän molemmin käsin sekottaa jotain isoja kattiloita videolla, tanssahdellen siinä mukana, keräilee putipuhtaita vihanneksia ja munia mailtaan, käy  hunajakennoilla.(vuokrattu kuvia varten). Tuotteet on teollisesti valmistettuja. Eli mielikuva artesaanista on vain mielikuva, ei aitoudesta voi puhua.

Onhan näitä ihmisiä, jotka tekevät itse kynttilöitä ja saippuoita lahjaksi ystäville ja kiinnostuksen kasvaessa myös pienimuotoiseen myyntiin. Joskus tästä kasvaa isokin bisnes. Tämä kaikki on aitoa, authentic.

Olisiko Meghanin tragedia isommassakin mittakaavassa siinä, että hän pitkälti esittää elämäänsä? Hänellä 

Onko Jo Malonen tarina sinulle tuttu? Siinä hyvin pienestä aloittanut rakensi itselleen tuoksuimperiumin. Nyttemmin poismyyty sairauden takia, mutta aloitti uudestaan tervehdyttyään Jo Loves -merkillä. 

Siinä olisi ollut mallia Meghanillekin. Mutta Meghan haluaa nauttia työn hedelmistä, ei tehdä työtä. 

Vierailija
9952/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana käytti myös paljon sinistä kajalia korostamaan silmiensä sinisyyttä. 80-luvulla sitä kelpasi tehdä, koska värikajalit olivat muodissa. Minullakin oli kirkas vihreä ja tumma violetti kajalkynä tukemassa vihreää ja violettia silmämeikkiä. 😁

Voi tuota aikaa. Kova meikkaaminen, Pet shop boys kaikui kaiuttimista.

Vierailija
9953/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten ihmetellyt, miksi se Dianan ihana akvamariinisormus ei kelpaa heiluteltavaksi suurelle yleisölle. Onko sitä nähty muulloin kuin silloin kun Harry ja Meghan lähtivät avoautolla hääpaikaltaan pois? Siitä minä olen kade Meghanille, en mistään tylsästä kellosta. Siniset kivet ovat muutenkin kauniita ja akvamariinit aivan erityisesti. Megh

Totuus on se, ettei Meghanille ole annettu aitoa sormusta, myös Dianan kello on kopio kuten muutkin korut, ehkä tajusivat miten Meghan ei osaa arvostaa niitä, vaan oli pukenut "mittaamattoman arvokkaat" korut lähtiessään aamulenkille, kuvakin siitä oli. Piruuttaan ehkä teki niin huomattuaan totuuden, olihan se tapa halveksua lahjan arvoa ja näyttää mieltä.

Vierailija
9954/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi kalifornialainen lähettäisi munasolunsa New Yorkiin kun Kalifornia on hedelmällisyyshoitojen Mekka? Your story does not compute."

Meghan ei asunut Trevorin aikoihin Kaliforniassa vaan Torontossa missä kuvattiin " the suitsia". 

Miksi hän lähettäisi ne Torontosta  New Yorkiin? Sama kun lähettäisi Helsingistä Tallinnaan. Koko tarina on keksitty kun Meghan on ihan näyttävästi ollut raskaana.

Lähettäisi? Nyt naurattaa. Postissako lähetti?

Vierailija
9955/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Santa Barbara Cottage Hospital.

Milloin on joku Lontoon tabloid kirjoittanut mitään positiivista Meghanista? Ei koskaan. Amerikan media on paljon oikeudenmukaisempi mutta sen ketjulaiset heti tuomitsevat valehteluksi.

Noinhan se on mennyt niinkuin videossa sanotaan: Kun Kate hiveli raskausmahaansa niin se oli iiihanan äidillistä, sama Meghanilta oli moka.

Se että Kate hiveli vatsaa oli rakkautta ja huolenpitoa, ( mitenkään erityisesti Kate ei korostanut raskauttaan.) Meghanin täytyi tuo vatsan hivelykin nimittää raskausmeditaatioksi, hänellä oli silloin jokin tällainen menetelmä tiedotettavaksi mahdollisille aikuisille opetuslapsilleen. Luulen, että oli vain vatsan koon korostusta sekä varmisti noin että "raskausvatsa" pysyy paikallaan.

Vierailija
9956/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Meghanin tragedia isommassakin mittakaavassa siinä, että hän pitkälti esittää elämäänsä? Hänellä

Jamie Kern Liman ja Megin podcastissa, Meghan kertoi mistä hän alunperin sai idean tämän "menestyksekkään hilloimperiumin" rakentamiseen.

Se lähti hyvin pienestä. Mitä ihmiset eivät Meghanin mukaan tiedä hänestä, on että hän on aina ollut kotihengetär, viihtynyt keittiössä näpertelemässä ja kokkailemassa jotain ihanaa (vaikka yhdessä haastattelussaan hän tosin kertoi että hän oli jo pikkutyttönä kapinallinen ja tiedostava feministi. Koulussa pari poikaa oli sanonut että naiset kuuluvat keittiöön ja Meghan sainoi tunteneensa raivoa ja inhoa tästä shokeeraavasta väitteestä) 

Meghan valmisti hilloa Monteciton mansikoista ja lähetti niitä ystävilleen. Ystävät ylistivät hänen hilloaan ja sanoivat että hänen hillonsa teki heidät niin onnelliseksi ja alkoivat ehdotella että hänen pitäisi ehdottomasti alkaa myymään sitä. Meghan vaatimattomana ei itse edes ajatellut moista mutta ystäviensä rohkaisevat vaatimukset saivat hänet ottamaan tämän askeleen.

Mitähän hänen ystävänsä nyt tuumivat kun he saavat ostaa ihanan kotitekoisen mansikkahillon asemasta monin verroin ylihintaista teollisesti valmistettua löysää venyvää "vadelmakeittoa" joka maistuu liian happamalle ja liian makealle.

Tätä on ihmetelty, että Meghanin hillopurkeista ei löydy esim. mainintaa marjojen alkuperästä tai FDA merkintää, ja ihmiset kysyivät että miten he voivat tietää että ne vadelmat tulee varmasti Monteciton luomutarhoilta eikä esim. jostain Kiinan tai Intian saastuneilta alueilta? Ilmeisesti luvat on kuitenkin kunnossa sillä tehtaalla joka nämä hillot valmistaa?

Kovasti Meghan on tehnyt töitä vakuuttaessaan ihmiset että hänen naurettavan kallis "levitteensä" olisi kotitekoista. Tuohon hintaan luulisi jo saavansa kotitekoista hilloa ja Meghan ei ole missään itse sanonut että se olisi teollista. Hän on levittänyt mielikuvaa itsestään kokkaamassa näitä pöperöitä itse lieden äärellä.

Vierailija
9957/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vessalla olisi saanut viinitilan ja ihan omaa tuotantoa.

Vierailija
9958/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi kalifornialainen lähettäisi munasolunsa New Yorkiin kun Kalifornia on hedelmällisyyshoitojen Mekka? Your story does not compute."

Meghan ei asunut Trevorin aikoihin Kaliforniassa vaan Torontossa missä kuvattiin " the suitsia". 

Miksi hän lähettäisi ne Torontosta  New Yorkiin? Sama kun lähettäisi Helsingistä Tallinnaan. Koko tarina on keksitty kun Meghan on ihan näyttävästi ollut raskaana.

Lähettäisi? Nyt naurattaa. Postissako lähetti?

Meghanin isä puhui nimenomaan New Yorkista. Meghan lähti Briteistä New Yorkiin tivaamaan munasolujaan, joita ei enää ollut koska kukaan ei ollut enää huolehtinut säilytysmaksuista kun Trevor ei enää ollut sitä maksamassa. Meg ei ikinä edes halunnut lapsia mutta Trevor olisi halunnut ja ilmeisesti sen takia säilytti munasoluja toivoen että Meg muuttaa mieltään. Kohdunpoiston kuulemma maksoi Meghanin isä. Hän itse ainakin väitti niin. 

Meghan asui tuolloin Torontossa "the suits" kuvausten takia. Miksi munasolut säilytettiin New Yorkissa? En tiedä, mutta Pappa Markle puhui nimenomaan New Yorkista.

Vierailija
9959/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta viihdettä! Palstamamma valittamassa, miten reilulla kymmenellä taalalla purkki pitäisi kyllä saada Meghanin itse keittämää hilloa. Olette te ihania.

Kaliforniassa muuten on manner-Yhdysvaltain kallein ruoka. Ihan tavallinen tehdasvalmisteinen luomuhillo maksaa yli sen kympin.

Vierailija
9960/26954 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten ihmetellyt, miksi se Dianan ihana akvamariinisormus ei kelpaa heiluteltavaksi suurelle yleisölle. Onko sitä nähty muulloin kuin silloin kun Harry ja Meghan lähtivät avoautolla hääpaikaltaan pois? Siitä minä olen kade Meghanille, en mistään tylsästä kellosta. Siniset kivet ovat muutenkin kauniita ja akvamariinit aivan erityisesti. Megh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi