Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (25205)
Vierailija kirjoitti:
Mikä hongankolistaja on about 175cm pitkä nainen? Haiskahtaa kateudelta. Jos Meghanin tyyppinen tappi miellyttää niin ei se meiltä muilta ole pois.
Nyt haiskahtaa KATEudelta
Ei täällä malleilta kauneutta ole vaadittukaan, vaan pitää olla malliksi sopivan näköinen ja kokoinen. Saimi on oikean näköinen ja kokoinen. Sairastanut vaan kovin, mutta onneksi löytyi syy, kun sai diagnoosin.
Jollain ei nyt ollut kiskaista tänne kuin huumeita käyttänyt Kate Moss. Tämä oli ainoa vaihtoehto ilmeisesti.
Ja jos Meghanista on (edelleen kai?) kyse, on hän itse laihduttanut itsensä aika laihaksi. Ozempicista huhutaan. Kasvotkin ovat kuopalla. Näyttää jojoilevan painonsa kanssa.
Mutta malliksi hänestä ei ole, missään olomuodossaan. Vaatteet eivät istu hänen päällään kuten pitäisi ja se pituus...
Onneksi ihailijat kuitenkin saavat pian upean leffan katsottavakseen, missä Meghan loistaa silmät säkenöiden ja jättää muut kirkkaasti varjoonsa. Minkähän palkinnon saa, olisko ihan jopa Oscar? Paluu Hollywoodiin on alkanut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hongankolistaja on about 175cm pitkä nainen? Haiskahtaa kateudelta. Jos Meghanin tyyppinen tappi miellyttää niin ei se meiltä muilta ole pois.
Nyt haiskahtaa KATEudelta
Niinpä taitaa. Älä turhaan. Minä tarkoitan missejä, en kuninkaallisia, kuten pääsi sisällä jurnuttava kate. Eikö onnistu tavallinen keskustelu, ellei jotain omasta mielestä nokkelaa yritä lohkaista?
Ja mites se menikään, minä sanoin, että Meghan on tappi malliksi, eli liian lyhyt juuri malliksi, jolloin olin suvaitsematon, mutta sitä ennen pitemmät naiset leimattiin "hongankolistajiksi"? Missä se suvaitsevaisuus silloin olikaan?
Tällä tyypillä on kyllä sana hallussaan, säälimättä repii rikki sumuverhon Meghanin "paluusta" elokuviin (en käytä sanaa Hollywood, koska siellä Meghan ei koskaan ollut, paitsi pikkutyttönä seuraamassa isänsä työtä). Sääliksi käy nämä oikeat näyttelijät, jotka avuttomina joutuvat vierestä seuraamaan Meghanin PR-koneiston pyöritystä heidän kustannuksellaan.
Katsojat äänestää jaloillaan ja lompakoillaan. Jos ei elokuva menesty, niin jatkoa tuskin seuraa uralla.
No en ole kyllä samaa mieltä Hoyerista.