Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (34973)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hongankolistaja on about 175cm pitkä nainen? Haiskahtaa kateudelta. Jos Meghanin tyyppinen tappi miellyttää niin ei se meiltä muilta ole pois.
Onneksi moni meistä suhtautuu pituusasioihin hieman suvaitsevaisemmin kuin sinä. Suurin osa suomalaisista naisista on vielä Meghaniakin lyhyempiä tappeja, ja silti me miellytämme ainakin omia läheisiämme.
Niinpä. Toisaalta esim eteläamerikkalaiset, turkkilaiset jne lentopalloilijanaiset ovat todella kauniita kahden metristen kehojensa kanssa. Jäntevät, lihaksikkaat vartalot.
Tässä oli kyse siitä että Meghan on "tappi malliksi", kun joku kovasti on ottanut asiakseen väittää, että on useiden alojen superstar. Täällä vertailtiin jo Oscar- ja Emmy-palkittuihin näyttelijöihinkin
Mallina oleminen ei tarkoita sitä, että olisi edes hyvännäköinen, saati sitten kaunis tai komea. Tärkein kriteeri muodin saralla taitaa olla rasvaprosentti, mutta siitäkin voidaan tinkiä tarkoituksen mukaan.
Malli onkin parhaimmillaan esim. androgyyninä, jolloin herättää mielenkiinnon ja on muunneltavissa. Mutta kyllä se on pituus joka ratkaisee.
Nykyään on tietenkin plusmallit, mikä on todella hyvä juttu. Ylipaino ei hyvä asia tietenkään, mutta siis se, että ihmiset hyväksytään sellaisina kuin he ovat. Alipainoiset ovat kai poistumassa.
Ja onneksi on erilaisten ominaisuuksien malleja, kaunottarista "hirviöihin".
Esim. Saimi Hoyer on ihan huippu. (Huh huh, kirjoitin ensin vahingossa Sami Hoyer, ONNEKSI ehdin korjata, ennen kuin lällättelevä näykkijä olisi päässyt iskemään...nyt hänelle jää ainoastaan kova homma laskea montako tuntia vietän päivittäin palstalla. Ja tietenkin välinäykkimiset.)
Vierailija kirjoitti:
Malli onkin parhaimmillaan esim. androgyyninä, jolloin herättää mielenkiinnon ja on muunneltavissa. Mutta kyllä se on pituus joka ratkaisee.
Nykyään on tietenkin plusmallit, mikä on todella hyvä juttu. Ylipaino ei hyvä asia tietenkään, mutta siis se, että ihmiset hyväksytään sellaisina kuin he ovat. Alipainoiset ovat kai poistumassa.
Esim. Saimi Hoyer on ihan huippu. (Huh huh, kirjoitin ensin vahingossa Sami Hoyer, ONNEKSI ehdin korjata, ennen kuin lällättelevä näykkijä olisi päässyt iskemään...nyt hänelle jää ainoastaan kova homma laskea montako tuntia vietän päivittäin palstalla. Ja tietenkin välinäykkimiset.)
Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että mallin ei todellakaan tarvitse olla kaunis, kunhan vaan on ylipitkä naiseksi ja samalla anorektisen laiha. Esimerkkeinä Saimi Hoyer ja ulkomailta Kate Moss pahimpina aikoinaan.
Muistetaan, että mallit ovat vaatehenkareita ja suurimmat muodinluojat homoja, joiden käsitys kauniin ihmisen mallista ja mitoista on 15-vuotias poika: ei rintoja, ei lantiota.
Kauneus tulee mittapuuksi vasta misseillä, jotka toki hekin voivat toimia malleina, mutta joiden pääasia on kiertää kilpailuista toiseen esittelemässä itseään ja kroppaansa.
Vierailija kirjoitti:
No en ole kyllä samaa mieltä Hoyerista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hongankolistaja on about 175cm pitkä nainen? Haiskahtaa kateudelta. Jos Meghanin tyyppinen tappi miellyttää niin ei se meiltä muilta ole pois.
Nyt haiskahtaa KATEudelta
Ei täällä malleilta kauneutta ole vaadittukaan, vaan pitää olla malliksi sopivan näköinen ja kokoinen. Saimi on oikean näköinen ja kokoinen. Sairastanut vaan kovin, mutta onneksi löytyi syy, kun sai diagnoosin.
Jollain ei nyt ollut kiskaista tänne kuin huumeita käyttänyt Kate Moss. Tämä oli ainoa vaihtoehto ilmeisesti.
Ja jos Meghanista on (edelleen kai?) kyse, on hän itse laihduttanut itsensä aika laihaksi. Ozempicista huhutaan. Kasvotkin ovat kuopalla. Näyttää jojoilevan painonsa kanssa.
Mutta malliksi hänestä ei ole, missään olomuodossaan. Vaatteet eivät istu hänen päällään kuten pitäisi ja se pituus...
Onneksi ihailijat kuitenkin saavat pian upean leffan katsottavakseen, missä Meghan loistaa silmät säkenöiden ja jättää muut kirkkaasti varjoonsa. Minkähän palkinnon saa, olisko ihan jopa Oscar? Paluu Hollywoodiin on alkanut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä taitaa. Älä turhaan. Minä tarkoitan missejä, en kuninkaallisia, kuten pääsi sisällä jurnuttava kate. Eikö onnistu tavallinen keskustelu, ellei jotain omasta mielestä nokkelaa yritä lohkaista?
Ja mites se menikään, minä sanoin, että Meghan on tappi malliksi, eli liian lyhyt juuri malliksi, jolloin olin suvaitsematon, mutta sitä ennen pitemmät naiset leimattiin "hongankolistajiksi"? Missä se suvaitsevaisuus silloin olikaan?
Tällä tyypillä on kyllä sana hallussaan, säälimättä repii rikki sumuverhon Meghanin "paluusta" elokuviin (en käytä sanaa Hollywood, koska siellä Meghan ei koskaan ollut, paitsi pikkutyttönä seuraamassa isänsä työtä). Sääliksi käy nämä oikeat näyttelijät, jotka avuttomina joutuvat vierestä seuraamaan Meghanin PR-koneiston pyöritystä heidän kustannuksellaan.
Katsojat äänestää jaloillaan ja lompakoillaan. Jos ei elokuva menesty, niin jatkoa tuskin seuraa uralla.
Eikös noilla ole se omakin leffa tekemättä, Meet me at the lake?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä taitaa. Älä turhaan. Minä tarkoitan missejä, en kuninkaallisia, kuten pääsi sisällä jurnuttava kate. Eikö onnistu tavallinen keskustelu, ellei jotain omasta mielestä nokkelaa yritä lohkaista?
Ja mites se menikään, minä sanoin, että Meghan on tappi malliksi, eli liian lyhyt juuri malliksi, jolloin olin suvaitsematon, mutta sitä ennen pitemmät naiset leimattiin "hongankolistajiksi"? Missä se suvaitsevaisuus silloin olikaan?
Miten suvaitsevaisuus liittyy ihmisten pituuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan on kateellinen prinssi Charlesin lasten aviopuolisoille.
Hitsi, Charlie onkin jo kuningas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kannattaa kysyä kommentoijalta, joka otti asian puheeksi, ilmoittamalla minulle, etten ole suvaitsevainen, kun en pidä (malliksi liian) lyhyttä Meghania supermalliksi sopivana.
Sen sijaan hän ei ottanut kantaa siihen, kun joku ilmoitti, että 175cm pitkät naiset ovat hongankolistajia. Ihmettelin tätä "suvaitsevaisuuskommenttia" itsekin.
Saas kattoo vastaako kyseinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä malleilta kauneutta ole vaadittukaan, vaan pitää olla malliksi sopivan näköinen ja kokoinen. Saimi on oikean näköinen ja kokoinen. Sairastanut vaan kovin, mutta onneksi löytyi syy, kun sai diagnoosin.
Jollain ei nyt ollut kiskaista tänne kuin huumeita käyttänyt Kate Moss. Tämä oli ainoa vaihtoehto ilmeisesti.
Ja jos Meghanista on (edelleen kai?) kyse, on hän itse laihduttanut itsensä aika laihaksi. Ozempicista huhutaan. Kasvotkin ovat kuopalla. Näyttää jojoilevan painonsa kanssa.
Mutta malliksi hänestä ei ole, missään olomuodossaan. Vaatteet eivät istu hänen päällään kuten pitäisi ja se pituus...
Onneksi ihailijat kuitenkin saavat pian upean leffan katsottavakseen, missä Meghan loistaa silmät säkenöiden ja jättää muut kirkkaasti varjoonsa. Minkähän palkinnon saa, olisko ihan jopa Oscar? Paluu Hollywoodiin on alkanut :D
Mallin pitäisi kävellä ryhdikkäästi. Jos Marklella on matalat kengät sortsien tai revittyjen farkkujen kanssa, hän kävelee polvet erikoisesti koukussa. Lisäksi pituuteen nähden liian suuret jalat.
*When Grandma gets discharged from hospital after hip surgery*
kuvateksti X:ssä, Meghan huonoryhtisenä ja kumaraisena ylisuurissa, ryppyisissä vaatteissa nousemassa autoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä otin suvaitsemattomuuden puheeksi. Minusta on aika suvaitsematonta kutsua keskimittaa pitempää Meghania tapiksi. Ylipäätään kaipaisin kehorauhaa kaikille, myös Meghanille. Aivan samalla tavalla älähtäisin, vaikka kutsuisitte oikeasti lyhyttä edesmennyttä kuningatar Elisabetia tai selkeästi Meghania lyhempiä Eugenieta, Beatricea tai Lady Louisea tapiksi. Älähtäisin, koska se on rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*When Grandma gets discharged from hospital after hip surgery*
kuvateksti X:ssä, Meghan huonoryhtisenä ja kumaraisena ylisuurissa, ryppyisissä vaatteissa nousemassa autoon.
Ja samaan aikaan toisaalla
brittirinsessa konkkaa korkkareilla mullassa, kengillä jotka veronmaksajat ovat hänelle kustantaneet
Meghanistillä On Vaikeaa. Byääh. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suva
Näihin verrattuna Meghan on pitkä.
Yksi kriteeri Williamin ne vaimolle oli pituus. Windsoreilla on niin lyhyitä henkilöitä 1900-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Toinen Yorkin siskoista on laihduttanut O:lla, ja Adele ja Aquilera. Mutta Meghan näyttää ihan syntymäsirolta.
Ja jollain on kova kiire puolustaa Meghan Marklea, ei siinä paljon ehdi miettiä käytöstapoja tai kuinka kommentoida asiallisesti ja itse aiheesta, vaan kovan tunneryöpyn ja hyökkäävyyden sekaisessa mielentilassa näykkiminen ja ajatus- kirjoitus- ym. virheiden lällätteleminen (jotka virheen tehnyt kommentoija ehtii jopa korjatakin, siis ennen kuin 10-vuotiaan tasoinen näykkiminen alkaa) on näköjään kuitenkin se ykkösasia.
Joku Meghanin ihailija kömpi tänne eilenkin vielä palstan viimeisimmällä minuutilla idolinsa puolesta taistelemaan. Kunnioitettavaa uskollisuutta sinänsä, ehkä arvokkaan asian puolesta, kun näköjään unohti kokonaan mielipuuhansa solvata brittihovin jäseniä...