Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (20252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mail on Sunday kirjoitti eilen lähteisiinsä nojaten, että Harry ja kuningas suunnittelisivat yhteistä julkista esiintymistä lähitulevaisuudessa. Harryn toiveena olisi käydä 4-5 kertaa vuodessa Britanniassa ja auttaa isäänsä edustustehtävissä. Luottamusta rakennetaan parasta aikaa uudelleen, ja kuninkaan pyynnöstä Harry ja Meghan pitivät radiohiljaisuutta Trumpin vierailun ajan.
Williamin kerrotaan kihisevän raivosta, koska isällä menee nyt yllättäen paremmin pikkuveljen kuin hänen itsensä kanssa. Näin kirjoitti Tina Brown.
Höpö höpö.
Jänniä nämä rojalistit. Tina Brown on oikeassa silloin kun kirjoittaa negatiivisesti Sssexeista mutta höpö höpö silloin kun positiivisesti. Menee kyllä uskottavuus komentoijalta.
Tina Brown oli Dianan ystävä ja Dianan kuoleman jälkeen kukaan muut ei ole hänelle avautunut kuin Harry. Hänen uskottavuutensa katosi Dianan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä usein mainittu Takapyttylä?
Se on "Usalais-kontulalaisen" mielikuvituksen tuote. On varmaan sen tyyppisiltä lakeuksilta jostain Kainuun korvesta alun perin kotoisin, kun niin on syvällä sielussaan tuo Pyttylä. Paikkakunnalla merkitään kaikki tärkeä vahakantiseen vihkoon.
Sinulta on TAAS mennyt koko juttu sivu suun ja pelkäksi usalaisesta kirjoittelemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on "Usalais-kontulalaisen" mielikuvituksen tuote. On varmaan sen tyyppisiltä lakeuksilta jostain Kainuun korvesta alun perin kotoisin, kun niin on syvällä sielussaan tuo Pyttylä. Paikkakunnalla merkitään kaikki tärkeä vahakantiseen vihkoon.
Sinulta on TAAS mennyt koko juttu sivu suun ja pelkäksi usalaisesta kirjoittelemiseksi.
No tietenkin, ei voi liikaa kehua, olethan niin tärkeä henkilö täällä. Oikein asiantuntija, mitä amerikkalaisuuteen tulee, ja vielä opettajakin. Olen paljon oppinut sinulta englanninkielisiä sanontoja, yleissivistystä ja tapakasvatusta. Olen niin kovin kiitollinen. Älä vaan jätä tätä palstaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole William koko ajan naama nurinpäin. Sussexfanit nyt näkevät mitä tahtovat. Onhan Harry heidän silmissään niin komeakin.
Katenistilla alkaa nyt kauheat ajat kun pitää selitellä Williamin käytöstä. Eivät kestä sitä että ovat arvioineet tilanteen ihan väärin.
En ymmärrä tätä palstan logiikkaa että Meghanin pitäisi olla tekemisissä Thomasin kanssa mutta Williamin ei Harryn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Myöhästyneet onnittelut ap:lle 1000 sivun ylityksestä? Ketju on upeampi kuin Marklen ranteessa roikkuvat ketjut :)
Vuoden koulukiusaaja. Toivottavasti ap ei ole työelämässä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin, ei voi liikaa kehua, olethan niin tärkeä henkilö täällä. Oikein asiantuntija, mitä amerikkalaisuuteen tulee, ja vielä opettajakin. Olen paljon oppinut sinulta englanninkielisiä sanontoja, yleissivistystä ja tapakasvatusta. Olen niin kovin kiitollinen. Älä vaan jätä tätä palstaa!
You are welcome.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hartsan masinoitu pr sai tylyn lopun kun palatsi älähti. No nyt sitten julkaistaan tiedote että Hartsa on tyytyväinen elämäänsä Monteshitissä Meghanin kanssa eikä haikaile puolet ulkona -puolet sisällä sopimusta vaikka koko ajan rummutti sitä mediassa.Lapsetkaan eivät tule Britanniaan. Sekin on vain huhua (jonka laskee aina säännöllisin väliajoin ulos, jotta saa otsikoita, jotta vaimon purnukat myisi hilloa).
Siitä huolimatta ne eivät myy. As Everin tuotteita ei saa Netflixin liikkeistä eikä niiden nettisivujen kautta, sen sopimuksen on hiljaisuudessa annettu raueta. Meghan myy, sen vähän mitä myy, pelkästään omasta nettikaupastaan.
Meghan Markle's lifestyle brand 'As Ever' is no longer on Netflix https://share.google/ZWB2O2tH0P2h9RSK1
Vaikeatahan niitä olisi Netflixin liikkeistä saada kun niitä ei ole vielä avattukaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsista näytetään uusia kuvia Disneyn juhlaohjelmassa. Lilin synttärit uhrattiin televisio esiintymistä varten.
Eipä näytetty kun se ohjelma tuli ja meni eilen illalla. Harry ja Meghan saivat mukavasti näkyvyyttä koko maan laajuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hartsan masinoitu pr sai tylyn lopun kun palatsi älähti. No nyt sitten julkaistaan tiedote että Hartsa on tyytyväinen elämäänsä Monteshitissä Meghanin kanssa eikä haikaile puolet ulkona -puolet sisällä sopimusta vaikka koko ajan rummutti sitä mediassa.Lapsetkaan eivät tule Britanniaan. Sekin on vain huhua (jonka laskee aina säännöllisin väliajoin ulos, jotta saa otsikoita, jotta vaimon purnukat myisi hilloa).
Siitä huolimatta ne eivät myy. As Everin tuotteita ei saa Netflixin liikkeistä eikä niiden nettisivujen kautta, sen sopimuksen on hiljaisuudessa annettu raueta. Meghan myy, sen vähän mitä myy, pelkästään omasta nettikaupastaan.
Meghan Markle's lifestyle brand 'As Ever' is no longer on Netflix https://share.google/ZWB2O2tH0P2h9RSK1
Vaikeatahan niitä olisi Netflixin liikkeistä saada kun niitä ei o
Netflixillä on verkkokauppa sekä pop up-myymälöitä. Netflix houseja avataan loppuvuodesta useampaan eri paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeatahan niit
" Netflixillä on verkkokauppa sekä pop up-myymälöitä. Netflix houseja avataan loppuvuodesta useampaan eri paikkaan."
Nov. 12, King of Prussia, Dec.11, Dallas. Las Vegas 2027. Noin monta.
Millä tavalla julkisuuden henkilöistä ja heidän tv-ohjelmistaan ja julkisista haastatteluistaan kirjoittaminen on "koulukiusaamista"?
Täällä on paljon julkkiksista kertovia ketjuja, ja kyllä mun silmiini on osunut aika asiatonta juttua niissä.
Youtubessa on paljon rankempaa settitä tästä pariskunnasta kuin mitä me täällä kirjoittelemme.
Ja olen minä työelämässä vielä enkä ole ketään kiusannut aikoinaan koulussa enkä työpaikoilla. Sen sijaan minut kiusasi pois eräästä työpaikasta hyvin sairas henkilö. Mutta kiinnostus tähän brittihovia piinanneeseen pariskuntaan on ihan eri asia ja oma juttunsa.
Tuossa Disneyland-videossa Meghanilla on valkoinen paitapusero lähes napaan asti auki..
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Disneyland-videossa Meghanilla on valkoinen paitapusero lähes napaan asti auki..
Meghanin napa on rintojen välissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että amerikkalaisia kiinnostaisi enemmän tämä todella musta mies eli Märthan aviomies, joka kuulemma koki, ettei hovi suojellu häntä norjalaiselta medialta, joka väitti tätä huijariksi (rasismi). Samaan tapaan esittävät syytöksiä hovia kohtaan, jossa on parhaillaan kuolemansairas Mette taas hoidoissa kuin Markle ja tämän aasi kun Philip oli kuolemassa.
Vastenmielistä tuollainen rasismilla ratsastaminen ja sillä muiden sivaltaminen/"kiristäminen" ja itseltä/omalta käytökseltä täysin silmien sulkeminen ja vastuusta kieltäytyminen, ollaan niin uhria että.
Shamaanin oma äitikin on kertonut hänen olevan huijari ja eihän noilla ole mitään tilannetajua. Varsinkin Märthan käytös täysin tunteetonta, kun just uutisoitu Mette Maritin tilanteesta.
Samaanit ei auta keuhkojen rakkuloihin.
Onpa ällöttävä selostus tuossa Disneyland-videossa, vähän kuin tunkisi suun täyteen vaaleanpunaista hattaraa ja sitten se sulaisi pois.
"Pure princess energy.." for crying out loud.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin napa on rintojen välissä?
Vaikea sanoa, ei varmaan kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla julkisuuden henkilöistä ja heidän tv-ohjelmistaan ja julkisista haastatteluistaan kirjoittaminen on "koulukiusaamista"?
Täällä on paljon julkkiksista kertovia ketjuja, ja kyllä mun silmiini on osunut aika asiatonta juttua niissä.
Youtubessa on paljon rankempaa settitä tästä pariskunnasta kuin mitä me täällä kirjoittelemme.
Ja olen minä työelämässä vielä enkä ole ketään kiusannut aikoinaan koulussa enkä työpaikoilla. Sen sijaan minut kiusasi pois eräästä työpaikasta hyvin sairas henkilö. Mutta kiinnostus tähän brittihovia piinanneeseen pariskuntaan on ihan eri asia ja oma juttunsa.
No melkoisen rajusti on haukuttu Meghania. Jos et itse huomaa sitä niin johtunee siitä että olet niin parkkiintunut harrastamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja se että sinua on kiusattu oikeuttaa sinut kiusaamaan. Selvä.
Ja milloin sinä olet mahtanut lukea minun kirjoittamiani Tina Brownin kehumisia? Kas kun en ole sellaista vielä toistaiseksi vauva aaveella tehnyt. Sorry.