Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin uteluyritys mihin olet törmännyt?

Vierailija
15.03.2025 |

Itsellä esim. seuraava:

-Olin apteekissa luukulla hakemassa reseptilääkkeitä. Kesken asioinnin samalle luukulle pelmahti myös samassa talossa asuva mummo. Tähyili siinä ympärilleen ja koko ajan suu vaan kävi kunnes vihdoin poistui.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit keksaista koko jutun 

Vierailija
2/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut mitä mummo siis yritti udella? Lääkkeittesi nimeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kerrostalossa asuu mummo, joka on tyyliin aina rappukaäytävässä suu auki tölläämässä. Aina kun tulee jotain kavereita kylään, niin sanon aina että ei kannatta sitten välittää sittä mummosta joka on suu auki rapuukäytävällä. 

Vierailija
4/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kerrostalossa asuu mummo, joka on tyyliin aina rappukaäytävässä suu auki tölläämässä. Aina kun tulee jotain kavereita kylään, niin sanon aina että ei kannatta sitten välittää sittä mummosta joka on suu auki rapuukäytävällä. 

Itselläni oli aikoinaan samanlainen mummo naapurissa. Piti ulko-oveaan rakosellaan että kuulee kaiken mitä rapussa tapahtui. Ohi kulkiessani tyrkkäsin sen oven aina kiinni. 

Vierailija
5/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit keksaista koko jutun 

Aivan tosi juttu on!

Ap

Vierailija
6/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini on kysellyt ulosteeni koostumuksesta

Vierailija
7/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä nosteli kirjahyllyssäni kirjoja ja papereitani, löytääkseen laskuja ym. Olemme yhä ystäviä, mutten tuon jälkeen ole enää luottanut häneen. Hän luuli kai, etten huomannut. Sama ystävä yritti pitkään udella parisuhteeni intiimielämän yksityiskohtia.

Terveisiä.

Vierailija
8/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaisi nähdä toisen laskuja? 

Vierailija
9/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkitutkimusyritykset ovat pahimpia tällä alalla.

Vierailija
10/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaisi nähdä toisen laskuja? 

En tiedä, ehkä hän etsi jotakin muuta sieltä laskujen joukosta. En ole kysynyt koskaan miksi hän koki oikeudekseen käydä läpi tavaroitani. Nämä on samoja ihmisiä, jotka availevat toisten kaappeja ilman mitään selvää syytä. Ihan vain uteliaisuuttaan.

Vierailija
11/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä nosteli kirjahyllyssäni kirjoja ja papereitani, löytääkseen laskuja ym. Olemme yhä ystäviä, mutten tuon jälkeen ole enää luottanut häneen. Hän luuli kai, etten huomannut. Sama ystävä yritti pitkään udella parisuhteeni intiimielämän yksityiskohtia.

Terveisiä.

Ei se laskuja etsinyt vaan tiliotteita, verotustietoja tms. Kannattaa olla todella tarkkana tämmösten seurassa. Jotkut kuvittelee että heillä on oikeus tietää muista ja muiden elämästä kaikki.

Vierailija
12/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä.

Ei se laskuja etsinyt vaan tiliotteita, verotustietoja tms. Kannattaa olla todella tarkkana tämmösten seurassa. Jotkut kuvittelee että heillä on oikeus tietää muista ja muiden elämästä kaikki.

Hmm, voisiko joku tämmöistä harrastava kertoa miksi on niin kiinnostunut muiden asioista?

Vierailija
13/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurissa oli kansa utelias mummo. Yleensä välttelen kaikella tapaa naapureita, kun ei vaann kiinnosta.

Yks päivä tämä mummo oli rappukäytävässä ja sanoi "sinä se lähdet joka aamu aikaisin töihin" ja toinen mitä sanoi "sää oot aika kova urheilemaan olen huomannut,, kun melkein joka päivä käyt lenkillä". 

Oikeesti tää mummo on varmaan aamusta iltaan kyttäämässä ikkunassa tai jossain pusikossa. Yks päivä sitten lähdin taas töihin ja vilkaisin kerrostalon ikkunoita. Se mummo oli verhon takana kurkistelemassa. :D

Vierailija
14/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskien tonkiminen. Se on yllättävän yleistä muutenkin sellaisissa paikoissa, missä on yhteinen roskis. 

Vierailija
15/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurissa oli kansa utelias mummo. Yleensä välttelen kaikella tapaa naapureita, kun ei vaann kiinnosta.

Yks päivä tämä mummo oli rappukäytävässä ja sanoi "sinä se lähdet joka aamu aikaisin töihin" ja toinen mitä sanoi "sää oot aika kova urheilemaan olen huomannut,, kun melkein joka päivä käyt lenkillä". 

Oikeesti tää mummo on varmaan aamusta iltaan kyttäämässä ikkunassa tai jossain pusikossa. Yks päivä sitten lähdin taas töihin ja vilkaisin kerrostalon ikkunoita. Se mummo oli verhon takana kurkistelemassa. :D

Mummot toimii suojana rosvoja vastaan. Yksikään kulkija ei jää huomaamatta. Haittapuolena tietysti juorut.

Vierailija
16/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta minua vanhempi tätini (utelias akka jo tuolloin) kyseli onko jo tyttöystävää löytynyt, olin jotain 22 - 23 v. Sanoin ettei ole, kysyin kiinnostaisiko siis alkaa. Tuli hiljaista mutta varsinaisesti säikähdin sitä sadasosasekunnin ajan havaittavissa ollut katsetta tätini silmissä. 

Vierailija
17/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä sairaala-apulainen ollut utelias siitä mitä lääkkeitä kukakin käyttää.

Naapureita ja saman työpaikan ihmisiä, jotka kyselevät paljonko sait veronpalautusta vai paljonko joudut maksamaan lisäveroa.

Vierailija
18/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakoiluohjelma puhelimeen, kyseessä narsistinen sukulainen. Ja ihan aikuinen olen.

Vierailija
19/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sinkkumies ja sellaisena aioin myös pysyä. Vanhat sukulaiset kinusivat jatkuvasti että "millos sinä tuot sen tyytöystävän näytille" tai "eikös tuossa iässä pitäi ruveta jo perhettä perustamaan"

Kerran pamautin että mulla on pelkästään vaan huorii useampi kappale, se on riittänyt. Sen jälkeen mummot lopetti kinuamisen. 

Vierailija
20/59 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummot toimii suojana rosvoja vastaan. Yksikään kulkija ei jää huomaamatta. Haittapuolena tietysti juorut.

Tää on totta. Paras turvaäppi on kiinnostuneet mummot. He huomaavat oudot kulkijat joilla pahat mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi