Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on kiusattu koulussa ja hakattu parisuhteissa

Vierailija
15.03.2025 |

Nyt pitäisi vain antaa kaikille anteeksi ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Asenteeni on myös väärä kun olen täynnä vihaa ja pitäisi maksaa itse vähistä rahoista terapia. 

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajan miekka kertoo totuuden. 

Vierailija
22/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö,höpö.

Typerä provo 🥴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Vierailija
24/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö,höpö.

Typerä provo 🥴

Niin sinä oletkin. 

Vierailija
25/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap asennoidu jatkossa siten, että kuljet pää pystyssä minne menetkin. Ihan konkreettisesti. Itsevarmasti hyvässä ryhdissä.

Ja mitään sikailuja et enää hyväksy. Et keneltäkään. Luota itseesi.

Vierailija
26/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tapahtua, että voisit paremmin? Nythän nuo kiusaajat (olematta läsnä) hallitsevat ajatuksiasi ja mieltäsi. Ennen pitkää paha olo syö sisältä päin ja on vaarana, että katkeroidut ja et elä sitä hyvää elämää, johon sinulla on mahdollisuus.  Voit vaikuttaa siihen, millaista elämäsi on tulevaisuudessa. 

Vierailija
27/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asialle sitten sinun mielestäsi pitäisi tehdä?

Normaalissa yhteiskunnassa kiusaajat ja parisuhdepaiskojat laitettaisiin vuosiksi pakkohoitoon. Koska niin ei tapahdu niin en minäkään suostu olemaan kiva ja reipas tyyppi maksettuani itseni ensin kipeäksi jollekin nuppihoitajalle. Minussa ei ollut mitään muuta vikaa kuin se etten lyönyt jo peruskoulussa sitä ensimmäistä kiusaajaa takaisin. Ehkä olisin osannutkin tehdä niin ellei olisi aivopesty ajatukseen siitä ettei pidä osoittaa välittävänsä niin ne lakkaavat kiusaamasta. 

ap

Esim Stalin ajan Neuvostoliitossa. Tai natsiSaksassa. Jos et työhön pystynyt pistettiin kaasukammioon. 

Ihan täällä koto Suomessa ap olisi pistetty laivaan ja viety saarelle, josta ei koskaan päästy pois. 

Vierailija
28/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap asennoidu jatkossa siten, että kuljet pää pystyssä minne menetkin. Ihan konkreettisesti. Itsevarmasti hyvässä ryhdissä.

Ja mitään sikailuja et enää hyväksy. Et keneltäkään. Luota itseesi.

Leuka pystyyn ettei kruunu tipu. 

Vierailija
29/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi antaa anteeksi? Mun taakka keveni aikoinaan kummasti kun terapeutti totesi, ettei kaikkea tarvitse tai välttämättä pysty antamaan anteeksi. Pitää vain jatkaa elämää ja työstää sitä mitä voi. On myös normaalia että ne asiat aiheuttavat vihaa silloin kun niitä miettii. Tarkoitus olisi se ettei niitä enää miettisi niin paljon eivätkä ne ohjaisi jokapäiväistä elämää. 

Vierailija
30/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi tapahtua, että voisit paremmin? Nythän nuo kiusaajat (olematta läsnä) hallitsevat ajatuksiasi ja mieltäsi. Ennen pitkää paha olo syö sisältä päin ja on vaarana, että katkeroidut ja et elä sitä hyvää elämää, johon sinulla on mahdollisuus.  Voit vaikuttaa siihen, millaista elämäsi on tulevaisuudessa. 

Marttyyrius on narsismin piirre. Persoonallisuushäiriöt ovat kroonisia, eikä niistä parannuta.

Vierailija
31/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Lapsena kiusattiin monta vuotta. Parisuhteessa oli väkivaltaa. En ole antanut anteeksi.

Minä luulit pitkälle aikuisuuteen, että väkivalta on normaalia ja vankilassa opin, naisen katkeruus voittaa kuolemankin. 

Vierailija
32/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen porvoon heeboksi, vaikka onhan näitä monella. Itse en peruskoulumuistoilla ajatuksiani ole vaivannut yli 20 vuoteen. 

Missään terapioissa en ole käynyt.

Ystäväni ovat olleet minulle hyvin terapeuttisia ja toisinpäin.

Syvä kiitollisuus heistä.

Vierailija
33/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Lapsena kiusattiin monta vuotta. Parisuhteessa oli väkivaltaa. En ole antanut anteeksi.

Minä luulit pitkälle aikuisuuteen, että väkivalta on normaalia ja vankilassa opin, naisen katkeruus voittaa kuolemankin. 

Katkeruus ei ole hyväksi. Yritä päästä siitä eroon.

Vierailija
34/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi antaa anteeksi? Mun taakka keveni aikoinaan kummasti kun terapeutti totesi, ettei kaikkea tarvitse tai välttämättä pysty antamaan anteeksi. Pitää vain jatkaa elämää ja työstää sitä mitä voi. On myös normaalia että ne asiat aiheuttavat vihaa silloin kun niitä miettii. Tarkoitus olisi se ettei niitä enää miettisi niin paljon eivätkä ne ohjaisi jokapäiväistä elämää. 

Näin on. Elämä jatkuu.

Vierailija
35/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne kiusatut on itse syyllisiä siihen että heitä kiusataan.

Eivät ole. Kiusaajalla on aina joku ongelma taustalla. Osalla se ongelma on ainoastaan se,  että ovat älyllisesti heikkolahjaisia. Osa on psykopaatteja. On niitä jotka eivät koskaan kiusaa ketään. Näitä kutsun normaaleiksi ihmisiksi. Normaali hyväkäytöksinen ihminen ei kiusaa mistään syystä. Ääliö taas oikein etsii jonkun itseään heikomman. Joku bodari saa näyttää miltä vaan ja tehdä mitä vaan mutta  näitä e kiusata koska pelottaa. Tällainen kun vain vilkaisee kiusaaja kohti niin kohta on kiusaajan housut ruskeana.

Vierailija
36/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä on käsittämätöntä, että siinä missä tämä yhteiskunta ei odota väkivallantekijältä minkäänlaista vastuuta se odottaa jo pieneltä lapselta ymmärrystä sille, että kiusaaja kiusaa sitä kun kiusaaja on henkisesti heikompi ja että pitää olla itse reipas ja välittämättä niin se lopettaa. 

Siis pienen lapsen on oltava kiusatun roolissa kuin valaistunut buddha jotta kiusaaja ei saa otetta eikä pikkubuddha tule enää enempää kiusatuksi. Eikö tämä ole aivan sairasta?

ap

Siis pienen lapsen on oltava kiusatun roolissa kuin valaistunut buddha jotta kiusaaja ei saa otetta eikä pikkubuddha tule enää enempää kiusatuksi. Eikö tämä ole aivan sairasta?

Mutta sen kiusaajan pitäisi kuitenkin pitäisi ymmärtää kaikki?  

Vierailija
37/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne kiusatut on itse syyllisiä siihen että heitä kiusataan.

Ei ole. Kiusaaja on aina syyllinen.

Mikään ei oikeuta henkistä tai fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
38/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta tiedän että on helpompi mennä ääripäästä toiseen eli olla kiltti ja vihata. Vaikeampaa pysyä keskivaiheilla. 

Kiusaajat etsii vihaisia kilttejä, jotka peilaa samoja piirteitä kuin heissä on.

En tiedä oletko ap vielä valmis ottamaan uuden askeleen elämässä. Ensin pitäisi antaa anteeksi. Se ei tarkoita että hyväksyt pahat teot. Koska katkeruus kerää ympärille kaltaisia. Ehkä pitää myös vaihtaa kaveri piiriä.

Vierailija
39/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sen kiusaajan pitäisi kuitenkin pitäisi ymmärtää kaikki?  

Ymmärtää mikä?

Vierailija
40/73 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen porvoon heeboksi, vaikka onhan näitä monella. Itse en peruskoulumuistoilla ajatuksiani ole vaivannut yli 20 vuoteen. 

Missään terapioissa en ole käynyt.

Ystäväni ovat olleet minulle hyvin terapeuttisia ja toisinpäin.

Syvä kiitollisuus heistä.

Lähes jokainen kokee koulussa joissain vaiheessa kiusaamista. Lapset eivät ole aikuisia, eivät he osaa käyttäytyä, kuin aikuiset. Pahantekijät kehittyvät jonkun tehdessä heille pahaa ensin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan