Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-kaupoissa käyvät ei-kokoomuslaiset! Miksi käytte K-kaupoissa?

Vierailija
17.09.2008 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-päivillä hankittua s-etukortin.tuolla kaupassa asioidessa saamme melkein kaiken.siellä on huoltoaseman puoli=bensa,alko,pientekstiili,ruoka,apteekki viereisessä rakennuksessa.K-kauppa on taaksejäänyttä aikaa----terveisin demarityttö

Vierailija
22/30 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioidvat S-ryhmän kaupoissa (+ lisäksi Stockalla). Meillä itsellämme ei edes ole Plussakorttia. Näin Tampereen seudulla. Tradekan kaupat kyllä vielä selkeämmin ei-porvarillisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut, että kauppoihin ja pankkeihin liittyvät poliittiset kuviot ovat jo taaksejäänyttä elämää:-O

Vierailija
24/30 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän Kokoomusta kannattava suku on kaikki nimenomaan s-ryhmän kannattajia. Itse käyn Prismassa, koska se on lähin, mutta ennen kävin Maxissa ja tunsinkin aina etten kehdannut vanhemmille kertoa käyväni vakituisesti vasemmistolaiskaupassa...

Vierailija
25/30 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällisempi henkilökunta, ka muutenkin mieluisampi.

Lisäksi prismaan jourtuisi ajamaan 25 km

Vierailija
26/30 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolen nauruun tässä ketjussa. Siis pitääkö mun nyt käydä jossain tietyssä kaupassakin, koska äänestän jotain tiettyä puoluetta?

En tosiaan tiennyt, että puoluekanta ratkaisee missä kaupassa mun pitää käydä. Mä käyn siinä kaupassa joka on lähinnä ja josta saan tarvitsemani tuotteet! Ja mun suku ei määräile mitä kauppaa käytän, eikä ole koskaan tarvinnut kenellekään häveten kertoa mistä tavarani ostan.

Mä en tosin äänestä välttämättä jotain tiettyä puoluetta vaan ihmistä, joten sillä periaatteella voin asioida kaikissa minua mielyttävissä kaupoissa.

Vierailija
27/30 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että ihmiset valitsivat kauppansakin puoluekannan mukaan. Nykyään ap:n lisäksi tuskin kukaan niin tekee.

Joku sanoi Euromarketin olevan kommunistinen. No, voin kertoa, ettei sen kapitalistisempia kauppoja tästä maasta löydykään kuin Tradekan kaupat (Euromarketit, Siwat ja Valintatalot). Nehän ovat nykyään ruotsalaiset pääomasijoitusyhtiön omistuksessa.

Perinteisesti K-kaupat ovat yrittäjien ja yrittäjyyshenkisten kauppoja, siis silloin 30 vuotta sitten. Ja S-kaupat demarien jne. suosikkeja.

Nykyään tilanne on toinen ja monelle hinta ja laatu ratkaisevat.

Pk-seudulla muuten Hesarin tuoreessa tutkimuksessa Citymarketit olivat halvempia kuin Prismat nyt ensimmäistä kertaa ikinä. Kaikista halvin oli Itäkeskuksen S-market. Valikoimien osalta K-kaupat ovat täysin ylivertaisia verrattuna S-kauppoihin. Eihän noissa S-kaupoissa oikeastaan ole lainkaan palvelutiskejä eikä paljon mitään tarjoustuotteitakaan.

Vierailija
28/30 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että mun mielestä just Citymarketissa on laadukkaampia vaatteita kuin esim. Prismassa. Varsinkin lastenvaatteet ja urheilu- ja vapaa- ajan vaatteet. Samoin jalkineet.

Jaa, meidän Prismassa kengät ovat samanlaisia kuin kenkäkaupoissa, kun taas Citymarketin kengät ovat halpista. Niissä saumat on liimattu miten sattuu ja epäilen, etteivät ne pysyisi kasassa kovin kauaa. Prismasta ostetut molemmat nahkakengät sen sijaan ovat palvelleet jo monta vuotta.

Hedelmävalikoima on K-marketissamme selvästi parempi kuin vieressä olevassa S-marketissa. Samoin muuten K-kaupasta saa joulun alla isoja tobleronepötköjä, S-marketista ei. :P

S-kaupoissa käyn melkein aina, koska minulla on S-etukortti. Äiti sen joskus hankki juuri ennen kuin osuuden tai mikä onkaan arvo nousi reillusti. Lisäksi opiskeluaikana (muutama vuosi sitten) ostamani ruoat olivat halvempia Prismassa kuin viereisessä Citymarketissa. Joissain muissa tuotteissa hintaero oli toiseen suuntaan.

Vierailija
29/30 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan meistä on tehnyt mitään tietoista "poliittista" valintaa kaupan suhteen, mutta noin se vain meillä päin menee. Tietenkin kaikki varmaan joskus asioivat muidenkin kaupparyhmien kaupoissa, etenkin jos esim. lähikauppa on eri ketjua (kuten meillä, ei todellakaan nolota käydä siellä :) Selkeä korrelaatio on kuitenkin porvarillisuuden ja kauppaketjuissa asioinnin välillä huomattavissa.

Vierailija
30/30 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kaupoissa, joista saan hyvää palvelua(kyläkaupat) tai reissatessa siellä mihin ensimmäisenä satun, puoluepolitiikka ei siihen kuulu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä