Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tämä olla migreeniä?

Vierailija
14.03.2025 |

Minulla on ollut nyt parin kuukauden ajan säännöllisesti päänsärkyä. Sitä on ollut noin kerran 2-3 viikossa. Särky kestää yleensä tunnista pariin. Ensimmäisenä minulla tulee mieleen migreeni mutta tähän ei minulla liity minkäänlaisia näköhäiriöitä. Särky on myös melko lievää. Usein niin lievää että saatan pystyä olemaan jopa noteeraamatta sitä. Olen käsittänyt että migreenissä särky olisi todella voimakasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sanonut mitään, mikä viittaisi migreeniin

Vierailija
2/5 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta käsittääkseni päänsärky liittyy kyllä melko vahvasti migreeniin. Siitäkin huolimatta ettei sen taustalla aina ole migreeni tietenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kyseessä niskan tai yläselän lihasongelmat?

Vierailija
4/5 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säryn kovuus tai kuinka usein sitä on ei kerro mitään. Migreenissä voi olla miten kovaa tai lievää kipua tahansa ja sitä voi olla viikoittain tai sitten kerran vuodessa. Noita näköhäiriöitä eli auraoireitakaan ei ole kuin harvalla

Vierailija
5/5 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta käsittääkseni päänsärky liittyy kyllä melko vahvasti migreeniin. Siitäkin huolimatta ettei sen taustalla aina ole migreeni tietenkään

Ei aina liity vaan usein tulee ensin yleinen paha olo. Jos silloin pääsee heti lepäämään ja ottaa lääkkeen, ei päänsärkyä tule.

Pelkkä päänsärky ei ole migreeniä.