Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksikää iltalukemista, joka sopii 10-, 7-, ja 4-vuotiaille

Vierailija
14.03.2025 |

Samaan aikaan siis. Mielellään monipuolista kieltä ja sellaista, jota aikuisenkin on kiva lukea.

Harry Pottereita luen ekaluokkalaiselle, ja niitä tykkää nelivuotiaskin kuunnella. Kaikki tapahtumat ei sovi pienimmälle, joten ollaan luettu koko porukalla vain niitä mukavia kohtia. 

Uutta aineistoa etsinnässä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on iltasatu lopetettu kun lapsi osaa itse lukea ja saa lukea silloin sängyssä itse jos ei nukuta.

Yhdessä lukeminen on tärkeää lapselle myös sen jälkeen, kun ovat taidon itee oppineet. Ja mielestäni nelivuotias on aika pieni nauttimaan kirjoista vain oman lukutaitonsa varassa.

Sitten kun lukeminen on sujuvaa lapsi lukee itse, eli 10v siihen jo ainakin kykenee. 

Vierailija
62/63 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supermarsut on uponneet meillä kaikkiin noihin ikäluokkiin. 

Ei ehkä kaikkien aikuisten mielestä suurinta korkeakulttuuria, mutta toisaalta ne voi ottaa kuin nykyajan Katto Kassisena tai Marikkina.

Jos sietää paula norosmaisuutta, ni sitte myös Hulluja satuja -sarja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä yhdessä lukemista ei kannata lopettaa silloin, kun lapsi oppii lukemaan. Johan tutkimuskin näin sanoo. Lisäksi lasten kanssa yhteinen lukuhetki on aivan ihana t a p a jakaa asioita, läheisyyttä, ajatuksia.