säälin niitä vanhempia jotka
vievät lapsensa hoitoon jo 1-vuotiaana. eipä paljoa lapsesta välitetä
Kommentit (78)
Kelan sivuilta. Eli aika harva aloittaa sen päiväkotiuransa vielä 10 kk ikäisenä.
ja hoitopaikasta! jos lapsi on vilkas ja seurallinen voi hänet mielestäni viedä päiväkotiin mutta muakin säälittää ne pikkuiset jotka on aivan äitissä tai isässä kiinni ja joilla yleensä on myös pisin päivä hoidossa! esim.7-17. itse tiedän kokemuksesta kun olen lapsia työkseni hoitanut. tällähetkellä kotiäitinä.
miksi ihmeessä olet lapsia tehnyt?
Lapset on sellaisille äideille jotain muuta kuin lapsia
Niinkuin minäkin asikoiseni 10kk iässä, silloin ei tunnettu kodinhoidontukia!
sisaruksensa eivät vielä ole olleet hoidossa( 9v, 7v ja 6v)
Säälittää ne äidit jotka katsovat tehtäväkseen mollata toisten valintoja.
Minä tunnen useita yksivuotiaan lapsensa hoitoon vieneitä äitejä sekä kotiäitejä. En voi sanoa että ne kotiäidit olisivat äiteinä sen parempia.
Eiköhän sitä valtaosa äideistä vie lapsensa päivähoitoon perheen toimeentulon takia - ÄLYPÄÄ!!!!
Katos, kun ei läheskään kaikkien miehet tienaa mitään " älyttömämpiä" työssään!
MEE JO ITTEES!!!!!!!!!
valitettavan paljon paremmin kuin nämä iltaäidit
Harmitti kyllä viedä lapsi hoitoon. Sun säälis ei tosiaan fiiliksiä paranna, varsinkaan kun se ilmaistaan noin pahansuovasti. Sain vakkaripaikan, joten jos joskus vielä lapsen saan, voin minäkin nauttia kotiäitiydestä enemmän. Aika ilkeää sanoa etten lapsestani välitä... :(
vielä enemmän säälin niitä lapsia, jotka syntyvät puupäiden perheisiin...
ja muita samanlaisia, jotka ei käsitä, että lapsen hyvinvointia on vaikea mitata vain yhden mittarin perusteella!
Eli ei ole tainnut kukaan muistaa viime aikoina kehua kotiätiä hyvin tehdystä työstä?
tämä varmaan johtui aikaisesta hoitoon viemisestä ajtusmaailmaasi arvaillen t 7
Miten ihmeessä kukaan haluaa hukata ne hetket luomalla itsekkäästi uraa ja hoidattamalla lapset muilla?
Ei hyväkään syy estä minua säälimästä pientä vauvaa hoidossa, koska on biologinen tosiasia, että vauvan kuuluu olla äitinsä lähellä.
työssäkäyvä äiti ei ansaitsisi lapsia ollenkaan. . Voi niitä lapsiparkoja kun joutuvat elämään niin ahdasmielisessä ympäristössä: vain oma ratkaisu on se ainoa oikea. Kotiäidit nostetavat itsensä jalustalle, kun eipä ole muutakaan keinoa päteä.
Palaan töihin kun nuorin täyttänyt 3.
Ja monesti samaan aikaan hehkutetaan ihan himotuikkuna, kuinka MAHTAVAA on juur meidän lapsen hoitopaikassa...
Ja sitten vedotaan siihen, että äiti ei jaksa.
Ap kirjoitti, että säälii lapsia, jotka viedään hoitoon alle 1-vuotiaina. (Minä laajennan käsitteen n. 1,5-vuotiaisiin.) Ja ihmettelenpä vaan, kuinka kukaan normaaliälyllä varustettu ihminen voi olla tuosta asiasta eri mieltä!?
Ja tietenkään nyt ei puhuta masentuneista marginaalitapauksista, tai muista ongelmavanhemmista, vaan ihan tavallisista tallaajista ja niitten perunaa purevista lapsista. :) Lapsen paras paikka on äitinsä lähellä sen ensimmäisen vuotensa ajan. Ja pidempäänkin, mutta siinä tulee jo makueroja...
Arvatkaa, olenko kotiäiti, vai työssäkäyvä-äiti!? :)