Unelmakartan tehneet. Onko unelmat toteutuneet? Mulla ei.
Tai yks meni vähän sivusta. Laitoin miehen siihen reppu selässä = haluan kumppanin joka lähtisi mun kanssa sinnetänne.
Nyt olen vaan alkanut reppureissaamaan yksin.
Kommentit (16)
Osa on. Muutin ulkomaille ja olen päässyt vähän matkustelemaan. Nykyiseen karttaani laittaisin jo eri asioita kuin 10 v sitten.
Ei ole mikään toteutunut. Unelmoin niinkin perinteisistä asioista kuin avioliitto, omakotitalo ja lapsi. En ole saavuttanut mitään.
On toteutunut monikin asia. Olen kiitollinen.
Moni asia on totetunut, mutta ei kylläkään kaikki. Tosin löysin 20 vuotta vanhan ranskalaisilla viivoilla tehdyn toivelistan, josta oli toteutunut jokainen.
On! Unelmoin uudesta kodista, työstä ja paremmasta terveydestä, kaikki toteutuneet <3
Mikä helevetin unelmakartta? Joo - haluan vielä ajaa moottorikelkkaa, mopoautoa ja koppimönkijää. Oikeastaan kaiken muun olen tehnyt mihin viisikymppinen, yliopistokoulutettu raavas mies varallisuuden rajoissa on ehtinyt kykenemään. Sota on vielä kokematta ja eläkkeelle jäädessäni saatan ehkä ostaa gramman kokaiinia.
On toteutunut. Tein viimeisimmän kesällä kun avioero oli tullut voimaan. Lähtenyt toteutumaan todella lennokkaasti, uusi miesystävä on just sitä mitä tilasin. Tai itse asiassa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helevetin unelmakartta? Joo - haluan vielä ajaa moottorikelkkaa, mopoautoa ja koppimönkijää. Oikeastaan kaiken muun olen tehnyt mihin viisikymppinen, yliopistokoulutettu raavas mies varallisuuden rajoissa on ehtinyt kykenemään. Sota on vielä kokematta ja eläkkeelle jäädessäni saatan ehkä ostaa gramman kokaiinia.
Unelmakartta on kuva haaveista, jotka haluaisi omassa elämässään toteuttaa. Siinä on välietapit, jotka pitää tehdä, että pääsee lähemmäs unelmaansa. Minua harmittaa, että en tuollaisesta ollut kuullutkaan nuorena. Olen siis lähinnä ajautunut sinne tänne, kun tarkan suunnitelman avulla olisin voinut saada elämässä enemmän aikaiseksi. Toisaalta elämässä tuli sellaisia yllätysmomentteja, että niitä en olisi osannut ottaa huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmakartta on kuva haaveista, jotka haluaisi omassa elämässään toteuttaa. Siinä on välietapit, jotka pitää tehdä, että pääsee lähemmäs unelmaansa. Minua harmittaa, että en tuollaisesta ollut kuullutkaan nuorena. Olen siis lähinnä ajautunut sinne tänne, kun tarkan suunnitelman avulla olisin voinut saada elämässä enemmän aikaiseksi. Toisaalta elämässä tuli sellaisia yllätysmomentteja, että niitä en olisi osannut ottaa huomioon.
Senpä vuoksi tulevaisuuden pitääkin olla jokin abstraktio. Sitä kohden edetään kääntämällä tämä kivi pois pellosta.
Kaikki paitsi lottovoitto. Sitä ootellessa.
On toteutuneet. Ehkei ihan täysin sellaisina kuin kuvittelin mutta 99%
Vierailija kirjoitti:
39 pallolla todennäköisyys oli jotain 1:16 000 000. Mitäs luulet 40 pallolla saavasi? Mee töihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
39 pallolla todennäköisyys oli jotain 1:16 000 000. Mitäs luulet 40 pallolla saavasi? Mee töihin!
? Mä oon töissä ja jopa hyvässä sellaisessa. Oon saanut koulutuksen, toiveiden työn, perheen, kodin jne. Mutta jos voittaisin lotossa voisin lopettaa työt ja alkaa taiteilijaksi ja muuttaa lämpöön osaksi vuotta. Nyt se ei ole mahdollista, koska se työ ja siitä tulevat hyvät tulot.
Mun unelmista ne suurimmat eivät koskaan toteutuneet, mutta toisaalta nyt nelikymppisenä olen tosi kiitollinen siitä. Ei minusta olisi niihin ollutkaan.
Onneksi en kuitenkaan luovuttanut täysin, vaan elin sellaista "normaalia" elämää, vaikka sitä pitkään inhosinkin. Nyt näen sen olleen sittenkin se paras tie.
Jos olisin toteuttanut unelmiani, olisin todennäköisesti tällä hetkellä ihminen jolla ei ole mitään muuta kuin tuulen huuhtoma p....
Toki tästä on kiittäminen vanhempianikin, jotka kehoittivat mua pitämään jalat maassa.
Eläkää elämäänne älkää unelmianne sanovat viisakset.
On.
Kannattaa miettiä, mitä toivoo, koska ne saattavat toteutua.