Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeä on kuivausrumpu?

Vierailija
14.03.2025 |

Kuinka tärkeänä pidät kuivausrumpua?

On tullut monien kanssa juteltua kuivausrummuista, kun just hankin sellaisen. Olen yllättynyt, kuinka eri tavoin ihmiset siitä ajattelevat.

Lähes kaikki pitävät sitä hyödyllisenä. Jotkut ajattelevat, että se on ihan ekoja hankitoja, joka omaan kotiin hankitaan. Joku taas että voihan sen hommata, jos on ihan kauheasti ylimääräistä rahaa.

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivausrumpu ja sen tarpeellisuus on melkoinen ikuisuusaihe. 40 vuotta rumpua kayttaneena voin kertoa etta helpottaa ja nopeuttaa pyykin pesua todella paljon. Pitaa tietaa mita vaatteita sinne laittaa ja millaisella lammolla niita kuivaa. Koneissa on monta ohjelmaa. En minakaan ihan kaikkea siella kuivaa, suurimman osan toki. En itse haluaisi pyykkitelinetta pysyvaksi osaksi sisustusta enka halua koko ajan nahda kuivuvia pyykkeja terassilla. 

Mita tulee rummun aiheuttamaan vaatteiden kulumiseen, en ole onnistunut taman 40 vuoden aikana viela kuluttamaan puhki ainoatakaan tekstiilia. Olen varma etta rummussa vaatteista jonkin verran irtoaa kuituja.  Mutta sinansa huvittavaa ettei kukaan vaikuta olevan huolissaan 2 tuntia jytyyttytavan pesuohjelman aikana irtoavista kuiduista ja vaatteiden kulumisesta. Maagisesti vaatteet ilmeisesti kuluvat vain rummussa, ei pesukoneessa.

Pesetkö joka päivä pyykkiä, kun sinulla olisi kokoajan pyykkiä kuivumassa terassilla? Itse pesen vain täysiä koneellisia. Pesen erikseen tuumat, valkeat ja punasävyiset vaatteet ja tietenkin myös liinavaatteet.

Pesen pyykkiä korkeintaan kerran viikossa koneellisen tai kaksi. Joskus voi mennä pari, kolmekin viikkoa, että pestävää ei synny koneellista sitä tiettyä väriä tai laatua. 

Minulla on 2 isoa likapyykkikoria. Kun molemmat ovat täpötäynnä, niin sieltä löytyy koneellinen oikean väristä/laatuista pestävää pyykkiä.

Vierailija
202/203 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pesen vain täysiä koneellisia. Pesen erikseen tuumat, valkeat ja punasävyiset vaatteet ja tietenkin myös liinavaatteet.

Pesen pyykkiä korkeintaan kerran viikossa koneellisen tai kaksi. Joskus voi mennä pari, kolmekin viikkoa, että pestävää ei synny koneellista sitä tiettyä väriä tai laatua. 

Minulla on 2 isoa likapyykkikoria. Kun molemmat ovat täpötäynnä, niin sieltä löytyy koneellinen oikean väristä/laatuista pestävää pyykkiä.

Ei ole hyvä jättää likapyykkiä muhimaan kolmeksi viikoksi. Hajutkin voi pinttyä.

Jotku vielä pesee pyykkikasansa jossain 30 asteen pikaohjelmalla. En usko, että huuhtoutuu kunnolla, jos kone on aivan täpötäynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pesen vain täysiä koneellisia. Pesen erikseen tuumat, valkeat ja punasävyiset vaatteet ja tietenkin myös liinavaatteet.

Ei ole hyvä jättää likapyykkiä muhimaan kolmeksi viikoksi. Hajutkin voi pinttyä.

Jotku vielä pesee pyykkikasansa jossain 30 asteen pikaohjelmalla. En usko, että huuhtoutuu kunnolla, jos kone on aivan täpötäynnä.

Eivät ne vaatteet niiiiin likaisia ja pahanhajuisia ole, että niihin voisi pinttyä hajuja, jotka eivät 40, 60 ja 90 asteessa lähde pois. Kone on täysi mutta ei yäpötäysi. Pesutulos on parempi, kun koneessa on tarpeeksi vaatteita, kuin jos siellä pyörii vain muutama vaatekappale.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi