Pesukonetta ei saa päälle kuin älylaitteella ja Wifi pitää olla myös
Pyykinpesukone maksaa yli 2 tonnia ja pitää hankkia älylaitteita ja kotiverkkoa että saa valittua oikean ohjelman.
Jotkut täys idiootit keksineet turhaa yksinkertaiseen kodinkoneeseen.
Kuka haluaa puhelimella ohjailla kodinkoneita? Mitä hyötyä siitä on?
Kommentit (73)
Ei tuollaisia pesukoneita ole olemassa. Kaikkia voi käyttää ilman älylaitteita koneen omasta käyttöliittymästä.
Siriina kirjoitti:
Minkä koneen olet ostanut???
Se on w1 wwr860wps mutta reititin on myös wifi kytketty pois päältä, samoin puhelin wifi pois päältä, tietokone wifi pois päältä koska kotona kaikilla puhelimilla ei tarvii olla wifitä. Emme tarvitse sitä.
Onhan noita pesukoneita mielellä ja samsungilla jos kiinnostaa ostaa. Saa sitten rassailla älylaitteita keksiä salasanoja ym turhaa ja vaivalloista kun kodinkoneiden elämä ei kiinnosta yhtään.
Ei wifiä ole pakko ottaa käyttöön, toimii ihan tavallisesti muutenkin. Ainakin mun Miele
Siitä tulee laskuakin, kun hammasharjasi keskustelee valmistajan kanssa, että onko laitteen ostaja varmasti harjannut hampaansa. Mutta on älykoti aika hienoa.
Vierailija kirjoitti:
AP!! MIKÄ SEN KONEEN TYPPI ON??????
Typpi N.
Onhan siitä wifistä maksettu joka laitteessa. Ihan turha tekninen lisäys.
Itselle riittää että pyykki peseytyy.
Pskapuhetta kuka näitä vammaisia aloituksia jaksaa.
lähden ostaa olutta.
Wifistä voi olla hyötyä, jos sen kautta voi ohjata konetta kotiautomaatiolla tai jos sen kautta voi seurata veden- ja sähkönkulutusta. Usein ohjausrajapinnat ovat kuitenkin valmistajien omia ja tehty vain jonkun pöhkön kännykkäsovelluksen tarpeisiin eikä niitä välttämättä saa liitettyä kotiautomaatioon. Eikä se automaatio sitä pyykkiä sinne koneeseen osaa laittaa.
Minulla on vaika minkälaista anturia ja vempainta kotiautomaatiossa. Yhtään kodinkonetta ei ole enkä pidä sitä tarpeellisena. Ilmalämpöpumppua pystyn ohjaamaan, mutta sitä en laske kodinkoneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee laskuakin, kun hammasharjasi keskustelee valmistajan kanssa, että onko laitteen ostaja varmasti harjannut hampaansa. Mutta on älykoti aika hienoa.
Saati nyt sitten siitä, kun hammasharja varaa ajan valtuutetulta hammaslääkäriltä... reikäepäily vasemmalla puolella yläviisaudenhampaassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä joku mielenvikainen kyselee tyyppinumeroa?
Kannattaa ehdottomasti kertoa.
Meille ostettiin viime vuonna uusi pyykkikone, ja viime kuussa uusi tiskikone, koska vanhat hajosivat.
Uusia tilatessa, ensimmäinen hakukriteerien oli "WiFi: Ei".
Toinen kriteeri oli, etten halua koneiden itse määrittelevän mitään (pesuaineen määrää, pesuaikaa). Minä itse päätän, mitä kone tekee ja miten pitkä ohjelma on.
Pyykkikonetta asentamaan tullut LVI-asentaja totesi, että tämäpä helppo vehes on, ja laittoi koneen pyörittämään ensimmäistä testikoneellista. Mainitsi siinä samalla, että edellisellä keikalla oli asiakkaalla tullut tenkkapoo, kun kone piti yhdistää nettiin, ennen kuin sillä pystyi mitään pesemään.
Haluan vain tyhmiä kodinkoneita, jotka tekevät mitä minä käsken, eikä päinvastoin. Helpommalla pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Eli nämä oli niitä kun puhuttiin, että pesukoneet vakoilee ihmisiä. Ihmettelin että mitenkä se on mahdollista, kun en ollut tuollaisesta älypesurista kuullutkaan.
Henk.koht. Vihaan kaikki piipittäviä koneita. Nykyään menee ikä ja terveys kun pitää hommata uusi kodinkone ja etsiä tietoa, että onko saatavilla sellainen joka ei joka välissä piippaa, laula ja höpöttele omiaan. Myyjät ei yleensä tiedä ja hämmästyvät kun sellaista kysyy edes. Kyllä mä nyt helkatti siitä kauheesta kohinasta kuulen onko vedenkeitin valmis tai avonaisesta kannesta näen onko astianpesukone valmis. Sokeilleko nämä kaikki tehdään nykyään? Ja ennen kaikkiea! MIKSI SITÄ PIIPITYSTÄ EI SAA NIISTÄ HÄRPÄKKEISTÄ MUTELLE!
Mistä hlvetin avonaisesta kannesta? Ei meillä luukku aukea, olen kyllä nähnyt sellaisen. Hyödyllisin näyttö tiskarissa on ajastin, joka näyttää, kauanko vielä kestää.
Eli nämä oli niitä kun puhuttiin, että pesukoneet vakoilee ihmisiä. Ihmettelin että mitenkä se on mahdollista, kun en ollut tuollaisesta älypesurista kuullutkaan.
Henk.koht. Vihaan kaikki piipittäviä koneita. Nykyään menee ikä ja terveys kun pitää hommata uusi kodinkone ja etsiä tietoa, että onko saatavilla sellainen joka ei joka välissä piippaa, laula ja höpöttele omiaan. Myyjät ei yleensä tiedä ja hämmästyvät kun sellaista kysyy edes. Kyllä mä nyt helkatti siitä kauheesta kohinasta kuulen onko vedenkeitin valmis tai avonaisesta kannesta näen onko astianpesukone valmis. Sokeilleko nämä kaikki tehdään nykyään? Ja ennen kaikkiea! MIKSI SITÄ PIIPITYSTÄ EI SAA NIISTÄ HÄRPÄKKEISTÄ MUTELLE!