Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi kaikki ovat nykyään yksin: Laiskuus. kukaan ei jaksa parisuhdetta!

Vierailija
14.03.2025 |

Olen 38v nainen, kaunis, hoikka ja mukava. Kiinnostuneita miehiä on Tinder ja tosimaailma pullollaan. Kaikki haluavat nähdä ja parisuhteeseen asti.

Mutta todellisuus 2kk päästä. Ei jakseta panostaa, ei sitten jaksakaan kiinnostaa niin paljon. Kännykkä ja omat jutut vie. Ei keskusteluja, ei yhteisen jutun rakentamista, ei edes kunnollista seksiä... siinäpä se. Kuka enää jaksaa nähdä vaivaa kenenkään eteen tai kunnolla tutustua?

Ollaanko me kaikki siis tuomittu yksinäisyyteen?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiskuus?

Jos ihminen jotain haluaa, hän viitsii.

Mulle ei töiltä ja harrastuksilta ylimääräistä aikaa jää ja miehistä on kahden avioliiton verran negatiivisia kokemuksia niin että pitäköön tunkkinsa.

Työttömiä miehiä pidän tosiaan lähtökohtaisesti laiskoina. Ainoat harrastukset netti, juominen ja ruikuttaminen. Menkää vttu kouluun ja hankkikaa pätevyys muuhun kuin lapiohommiin niin saattaa joskus löytyä edes työ. Naista tuskin, koska 200 sanan sanavarastolla vaikeneva juoppopersu ei ole hot.

N

Mitenköhän niin on päässyt käymään että tuo on se sinun kokemuksesi miehistä

Ei ole vaivautunut asiaa selvittämään. Luonut mielikuvansa pelkästään jonkun palstan perusteella. Eli olemalla laiska.

Vierailija
102/108 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksiä jaksaa mies parisuhteessa kauniin nuoren naisen kanssa. 

T. M55

Tarkoitat siis munan tunkemista runkkuleluun eli itsesi masturbointia. 

Ei kiinnosta mies, joka luulee tuota seksiksi.

N24

Ketään ei kiinnosta "nainen" joka valittaa kaiken aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se jaksamisesta ole kiinni, vaan siitä ettei suhde kanssasi sitten lopulta kiinnostanut tai tunteet heränneet.

Miksi olla väkisin ihmisen kanssa, johon ei rakastu, olit sitten mies tai nainen?

Seksin takia, varsinkin jos on kaunis nainen

- mies

Sinun käsityksesi seksistä lienee masturbaatio naisen vartaloa hyväksikäyttäen.

Mistä ihmeestä naisille on tullut näitä käsityksiä? Mulle, ja suurimmalle osalle miehistä, on naisten nautinto se ykkösjuttu. Jostain syystä naiset silti suhtautuu seksiin niin kielteisesti, sanoisin, että asennevinoumaa naistenkin suunnalta

8/9 "naisista" täällä todistaa väitteesi

Vierailija
104/108 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat miehiä tyytyväisempiä elämäänsä ilman parisuhdetta kysyimme miehiltä, miksi

Perhebarometrin mukaan miehet ovat naisia tyytymättömämpiä elämäänsä ilman parisuhdetta. Arvot ovat naisille selvästi tärkeämpi tulevan kumppanin ominaisuus kuin miehille.

Naiset ovat niin hyviä valehtelemaan, että onnistuvat huijaamaan jopa itseään.

Minulla on hyvä avioliitto, kunnollinen rakastava mies ja silti nautin kun saan lähes 5kk vuodesta olla yksin. Parisuhde vie aina energiaa ja vaatii kompromisseja vaikka yhdessäolokin on kivaa. 

Ymmärrän hyvin ettei kaikki kaipaa parisuhdetta

Vierailija
105/108 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lempannut monta "hyvää" miestä vuosikymmenten aikana. Koska homma jotenkin aina menee siihen, että miehen näkemys parisuhteesta on se, että nainen siivoaa, laittaa ruokaa ja pesee pyykit ja mies ei tee mitään noista vaan vaihtaa kaksi kertaa vuodessa renkaat omaan autoonsa ja vaihtaisi myös palaneet lamput mikäli niitä edes joskus palaisi.

No itsepä olet nuo miehet valinnut...

Vierailija
106/108 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksiä jaksaa mies parisuhteessa kauniin nuoren naisen kanssa. 

T. M55

Paljon maksoi?

Vierailija
107/108 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat miehiä tyytyväisempiä elämäänsä ilman parisuhdetta kysyimme miehiltä, miksi

Perhebarometrin mukaan miehet ovat naisia tyytymättömämpiä elämäänsä ilman parisuhdetta. Arvot ovat naisille selvästi tärkeämpi tulevan kumppanin ominaisuus kuin miehille.

Naiset ovat niin hyviä valehtelemaan, että onnistuvat huijaamaan jopa itseään.

Minulla on hyvä avioliitto, kunnollinen rakastava mies ja silti nautin kun saan lähes 5kk vuodesta olla yksin. Parisuhde vie aina energiaa ja vaatii kompromisseja vaikka yhdessäolokin on kivaa. 

Ymmärrän hyvin ettei kaikki kaipaa parisuhdetta

Kuitenkin mies, joka ei ole parisuhteessa on automaattisesti incel. En ikinä kuvitellut tulevani iloiseksi omasta suosiostani. Jos jossain olette hyviä, niin elämänilon viemisessä.

Vierailija
108/108 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla tietyn tyyppiset naiset osaavat lusmuilun suhteessa. Ei ole vain naisten ongelma. Itse en enään halua naisen kanssa jakaa taloutta. Kodinhoitaminen onnistuu ihan hyvin kaiken muun lisäksi, eikä se siivoilu ja kokkailu nyt niin raskasta ole. :) Kaiken muun tarvittavan saa halvemmalla ja jää vielä vapauskin. Olen onnellinen näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan