Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi kaikki ovat nykyään yksin: Laiskuus. kukaan ei jaksa parisuhdetta!

Vierailija
14.03.2025 |

Olen 38v nainen, kaunis, hoikka ja mukava. Kiinnostuneita miehiä on Tinder ja tosimaailma pullollaan. Kaikki haluavat nähdä ja parisuhteeseen asti.

Mutta todellisuus 2kk päästä. Ei jakseta panostaa, ei sitten jaksakaan kiinnostaa niin paljon. Kännykkä ja omat jutut vie. Ei keskusteluja, ei yhteisen jutun rakentamista, ei edes kunnollista seksiä... siinäpä se. Kuka enää jaksaa nähdä vaivaa kenenkään eteen tai kunnolla tutustua?

Ollaanko me kaikki siis tuomittu yksinäisyyteen?

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksiä jaksaa mies parisuhteessa kauniin nuoren naisen kanssa. 

T. M55

Vierailija
42/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ylempää allekirjoitan tuon, että asiat ovat mielenkiintoisempia kuin ihmiset. Huomasin jo nuorempana olevani kiinnostuneempi kaikenlaisista jutuista käsitöistä erilaisiin asiayhteyksiin ja siihensuntähän noiden välillä. En jaksaisi ihmistä, jonka pää on tässä ja nyt, joka puhuu päivittäin korkeintaan siitä, mitä joku muu on puhunut ruokatunnilla jostakin iltiksen jutusta. 

Aivan. Mutta tiesitkö, että sekä miehissä että naisissa on ihmisiä, joiden kanssa keskusteleminen avartaa ja rikastuttaa elämääsi, koska he tuovat siihen monenlaista uutta? Olen asperger-nainen ja minulla on ystävänä asperger-mies, ja meillä ei koskaan tule tilannetta, että kaikki on nähty, ei mitään uutta. Aina toinen jaksaa yllättää tietämyksellään ja kommenteillaaan. Huumori kukkii myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltit miehet palvoisivat sinua parisuhteessa. Ota itsellesi kiltti mies.

En halua palvontaa. Jos haluaisin, hankkisin koiran tai kissan.

Vierailija
44/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiat on pitemmän päälle kiinnostavampia kuin ihmiset. Alkuhuumassa ehkä moni kuvittelee kaikenlaisia ja elättelee epärealistista haaveita. Kun arki astuu suhteeseen, niin usein huomataan sen vain rajoittavan elämää. Omat projektit (pelituoli) ja menot (kaljottelu) kärsii. Ei saa olla vapaa-ajallakaan rauhassa. -miesvauva89

Korjasin.

Ihanaa miten paljon sua harmittaa. =D  

Vierailija
45/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita naisia, itseni lisäksi, jotka ovat olleet valmiita panostamaan parisuhteeseen, mutta miehiä kiinnostanee vain helppo seksi, omat harrastukset ja tietokone/ netti sohvalla röhnöttäen.

Aivan alussa mies on aktiivinen, innostunut tekemään kaikkea yhdessä, mutta homma lässähtää parissa kuukaudessa siihen, että nainen on miehelle itsestäänselvyys, joka tekee kotihommat ja viihdyttää kaikin tavoin. Jos nainen ei koko ajan aktivoi miestä yhteiseen tekemiseen, mies on täysin passiivinen, ja ajan myötä mieltää naisen ehdotukset nalkutuksena.

Nämä kokemukset ikäluokassa noin 35-50v.

Vierailija
46/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole "tuomittu yksinäisyyteen", vaan olen itsekseni omasta halustani. Kokemukseni mukaan päädyn aina piiaksi, toisen elämän tukijaksi ja haaveiden rahoittajaksi. Annan moninkertaisesti sen mitä saan. Ei enää, ja sitäpaitsi pidän omasta seurastani. 

Vierailija
47/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää olla suhteessa se viehättävämpi osapuoli. Silloin mies haluaa pitää sinusta kiinni ja miellyttää sinua. Jos mies on sinua tasokkaampi, niin miestä ei paljon kiinnosta tehdä mitään suhteen eteen, koska muitakin naisia olisi tarjolla.

Vierailija
48/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen useita naisia, itseni lisäksi, jotka ovat olleet valmiita panostamaan parisuhteeseen, mutta miehiä kiinnostanee vain helppo seksi, omat harrastukset ja tietokone/ netti sohvalla röhnöttäen.

Aivan alussa mies on aktiivinen, innostunut tekemään kaikkea yhdessä, mutta homma lässähtää parissa kuukaudessa siihen, että nainen on miehelle itsestäänselvyys, joka tekee kotihommat ja viihdyttää kaikin tavoin. Jos nainen ei koko ajan aktivoi miestä yhteiseen tekemiseen, mies on täysin passiivinen, ja ajan myötä mieltää naisen ehdotukset nalkutuksena.

Mitenköhän pitkään naiset vielä kieltäytyvät tajuamasta että miehillä on eri intressit kuin naisilla.  

Vierailija
49/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse toivoisin parisuhdetta, tavallaan, niin kuitenkin en itse jaksa satsata toisen ihmisen miellyttämiseen ja ottaa aina huomioon toisen tarpeita. Tai sitten sen pitäisi olla todella vastavuoroista, ja kokemukset parisuhteista miesten kanssa on, että miehet aina odottavat palvelua ja palvontaa ja suhteen ylläpitoa naisen taholta. 

Vierailija
50/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä.

Juttelin juuri asiasta 23v opiskelijatyttöni kanssa.

Ymmärrän hyvin miksei hän seurustele: opiskelu, 15-20h viikossa töitä, työmatkoihin enimmillään tunti suuntaansa, kotona klo 22. Ruuanlaittoa, kodinhoitoa, vain sunnuntaina lepoa.

Tuohon yhtälöön ei vaan miehestä huolehtiminen ja huomioiminen mahdu. Ihan fiksua huolehtia ensin itsestä.

Sen jälkeen työpaikka, oma koti ja vasta sitten - ehkä - parisuhde

Vierailija
51/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän pitkään naiset vielä kieltäytyvät tajuamasta että miehillä on eri intressit kuin naisilla.  

Kyllä me se tajutaan, mutta miksi teillä silti on kova hinku olla parisuhteessa, kun naiselle ei kuitenkaan ole juuri mitään annettavaa? 

Vierailija
52/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksiä jaksaa mies parisuhteessa kauniin nuoren naisen kanssa. 

T. M55

Minkä ikäinen sun puoliso on?

Vierailija
53/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltit miehet palvoisivat sinua parisuhteessa. Ota itsellesi kiltti mies.

En halua palvontaa. Jos haluaisin, hankkisin koiran tai kissan.

On olemassa vain miellyttäjämiehiä ja itsekkäitä laiskoja miehiä.

Vierailija
54/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänä päivänä varmaan ainoa sinkku perheetön nainen jolta ei puutu muuta kuin se mies, jolle ei kuitenkaan olisi muuta kuin tilapäistä käyttöä. Elämä on vapaampaa ja yksinkertaisempaa, kun ei tarvitse arjessa huomioida muita kuin itsensä, voi tehdä kotona mitä haluaa, ei tarvitse ruokkia, huoltaa ja hoivata muita kuin itsensä ja saa käyttää rahansakin ihan niin kuin itse haluaa. En häpeä sitä, että haluan itselleni helpon elämän.

Vierailija
55/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me se tajutaan, mutta miksi teillä silti on kov

Kilttimiehillä, joita ei varsinaisesti edes miehiksi lasketa, on noita naismaisia parisuhdehinkuja.  

Vierailija
56/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko valitset huonosti tai sitten on käynyt huono tuuri. Kaksi kuukautta on suht lyhyt aika. Kannattaa miettiä millainen deittailukokemuksen itse tarjoaa. 

Vierailija
57/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus?

Jos ihminen jotain haluaa, hän viitsii.

Mulle ei töiltä ja harrastuksilta ylimääräistä aikaa jää ja miehistä on kahden avioliiton verran negatiivisia kokemuksia niin että pitäköön tunkkinsa.

Työttömiä miehiä pidän tosiaan lähtökohtaisesti laiskoina. Ainoat harrastukset netti, juominen ja ruikuttaminen. Menkää vttu kouluun ja hankkikaa pätevyys muuhun kuin lapiohommiin niin saattaa joskus löytyä edes työ. Naista tuskin, koska 200 sanan sanavarastolla vaikeneva juoppopersu ei ole hot.

N

Vierailija
58/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa! Missäs jengeis liikutte? Meillä on kaikki hyvin.

Kait jokainen mies tajua, että 38 v on liian vanha äidiksi tai perustaman perheen- siinä sulle  panostamattomuuden  syy ap. 

Vierailija
59/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on ollut Suomessa vuoteen 1930 miehen palvelija. Tässä harhaluulossa osa miehistä yhä elää. 1930 jälkeen naisella on ollut oikeus omistaa rahaa. Aiemmin naisen rahat olivat miehen hallussa, oman tai sukulaismiehen ja nainen oli miehistä riippuvainen.

Nyt nainen on tasaveroinen ihminen jonka odotetaankin käyvän töissä, tytöt ovat hyviä koulussa ja nainen tienaa keskimäärin hyvin. 

Mies haluaa keskimäärin muutaman kerran viikossa seksiä, nainen haluaa orgasmin, miehelle se voi teettää työtä. Ongelma.

Nainen haluaa siistin kodin ja asiat järjestykseen, osa miehistä olettaa edelleen että nainen on palvelija, naisella ei ole tähän aikaa. Ongelma.

Puolison tulee tuoda elämään lisäarvoa, ei olla taakka. 

Moni mies nykypäivänä kokkaa, pyykkää, siivoaa tai palkkaa siivoojan, huolehtii asioista, moni suomalainen asuu kerrostalossa ilman autoa jolloin perinteisiä miesten töitä ei ole.

Modernin, mahtavan suomalaisen miehen löytäminen vie aikaa, itsellä vei vuosia, mutta kyllä niitä löytyy.

Vierailija
60/108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksin nykyään todella paljon, työpaikka on paikka missä näen ihmisiä mutta vapaa-ajalla olen tosi paljon yksin. 

En ole koskaan ollut parisuhteessa, nuorempana minulla oli muutamia "säätöjä" ja muutenkin nuorempana liikuin enemmän baareissa yms tapahtumissa mutta nykyään en edes käytä alkoholia. 

Itse koen asian niin että en koe tarvitsevani naista elämääni, pärjään näin hyvin koska käyn töissä ja tienaan ihan hyvin ja samalla myös teen kodin askareet yms itse. Olenko liian itsenäinen mies kun pärjään sinkkuna liian hyvin enkä tarvitse parisuhdetta? Tiedän kyllä joo parisuhteen pitäisi perustua rakkauteen mutta miksi edes yrittäisin päästä parisuhteeseen kun en tarvitse naista elämääni? 

Olen ollut siis koko ikäni sinkku ja kotoa kun muutin omilleni niin olen asunut aina yksin, jopa ajatus siitä että olisin parisuhteessa kuullostaa minusta vieraalta ja oudolta ajatukselta.

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi