Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi kaikki ovat nykyään yksin: Laiskuus. kukaan ei jaksa parisuhdetta!

Vierailija
14.03.2025 |

Olen 38v nainen, kaunis, hoikka ja mukava. Kiinnostuneita miehiä on Tinder ja tosimaailma pullollaan. Kaikki haluavat nähdä ja parisuhteeseen asti.

Mutta todellisuus 2kk päästä. Ei jakseta panostaa, ei sitten jaksakaan kiinnostaa niin paljon. Kännykkä ja omat jutut vie. Ei keskusteluja, ei yhteisen jutun rakentamista, ei edes kunnollista seksiä... siinäpä se. Kuka enää jaksaa nähdä vaivaa kenenkään eteen tai kunnolla tutustua?

Ollaanko me kaikki siis tuomittu yksinäisyyteen?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin itseäni, kavereitani ja vaikka naapureitani, niin moni jaksaa. Näin, vaikket sinä tai tapailemasi miehet jaksa. Jos aina käy noin, kannattaa varmaan miettiä, millaisille miehillle vastaat Tinderissä.

Vierailija
2/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Fakta vain on että työskentelen sen 16h päivässä rahoittaakseni elämäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei tosiaan ole enää kiinnostuneita toisistaan. Naiset jumittaa somessa ja miehet on aina olleetkin passiivisia näissä asioissa. Kun kumpikin on, jäljelle ei jää enää ketään, joka veisi sitä suhdetta eteenpäin. 

Vierailija
4/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei tosiaan ole enää kiinnostuneita toisistaan. Naiset jumittaa somessa ja miehet on aina olleetkin passiivisia näissä asioissa. Kun kumpikin on, jäljelle ei jää enää ketään, joka veisi sitä suhdetta eteenpäin. 

Hyvin sanottu! Lisäksi kumpikaan ei oikein aidosti tarvitse toista mihinkään. 

Vierailija
5/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa! Missäs jengeis liikutte? Meillä on kaikki hyvin.

Vierailija
6/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki? 

Vierailija
7/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyytyväinen omaan oloonsa yksin, niin mitä tuohon voi toinen tarjota. Voiko toisella olla ylipäätään mitään niin haluttavaa, että se peittoaisi toisen itseriittoisuuden? 

Vierailija
8/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei etsi suhdetta, että olisi suhde. Vaan siksi jos joku on se arvoinen ja se oikea. Ettei tule hankaluuksia suhteen vuoksi ja aika mene hukkaan. Ajatukset ja sielunsa jokainen haluaa pitää itsellään, ei olla toisen viemä.

Vierailija
9/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on diippii

Vierailija
10/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta oltu yhdessä. Hyvin menee.

Vierailija
11/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tilastojen mukaan onnellisin sinkkuna. M24

Vierailija
12/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itsekseen on mukavaa. Ei silloin kyllä pidä edes lähteä tavoittelemaan suhdetta ja tuhlaamaan toisten aikaa. Ainakin pitää kerrasta, parista oppia, ettei parisuhde ole itse varten.

Vierailija
13/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull on-off nainen ja se riittää mulle kun en kuitenkaan jaksaisi koko aikaa olla suhteessa.

Best of both world, oon useimmiten sinkku ja sitten saa joskus p...a

Vierailija
14/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkyt vuotta styylattu ja kaikki toimii.

Vierailija
15/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se jaksamisesta ole kiinni, vaan siitä ettei suhde kanssasi sitten lopulta kiinnostanut tai tunteet heränneet.

Miksi olla väkisin ihmisen kanssa, johon ei rakastu, olit sitten mies tai nainen?

Vierailija
16/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies elää pidempään parisuhteessa.

Vierailija
17/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä vikaa siinä laiskuudessa sitten. Itse olen 38 v nainen ja en todellakaan halua mitään parisuhdetta, kun on viihdykettä muualta ihan tarpeeksi. Esim. sieltä somesta ja älylaitteilta muutenkin. En ole "tuomittu. yksinäisyyteen" vaan omasta valinnastani ilman parisuhdetta tai juuri muitakaan live-ihmissuhteita. Mulla on mun oma yhteisö nettiyhteyksien päässä.

Vierailija
18/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi hyvä ja valehtelet itsestäsi. Hyvän naisen luo mies jää.

T: Mies

Vierailija
19/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on sellaisia ettei seurustelu kiinnosta. Tapailu kiinnostaa mutta ei yhdessä asuminen. Olen tapaillut naisia parin vuoden aikana ja ne on vain seksisuhteita ollut.

Vierailija
20/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ETTE OLE. ETTE OLE. ETTE OLE. NAISET OVAT TILASTOJEN, TUTKIMUSTEN JA TIETEEN PERUSTEELLA 7 KERTAA ONNELLISEMPIA SINKKUINA KUIN MIEHET. MIEHET OVAT SURKIMUKSIA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä