Syy miksi kaikki ovat nykyään yksin: Laiskuus. kukaan ei jaksa parisuhdetta!
Olen 38v nainen, kaunis, hoikka ja mukava. Kiinnostuneita miehiä on Tinder ja tosimaailma pullollaan. Kaikki haluavat nähdä ja parisuhteeseen asti.
Mutta todellisuus 2kk päästä. Ei jakseta panostaa, ei sitten jaksakaan kiinnostaa niin paljon. Kännykkä ja omat jutut vie. Ei keskusteluja, ei yhteisen jutun rakentamista, ei edes kunnollista seksiä... siinäpä se. Kuka enää jaksaa nähdä vaivaa kenenkään eteen tai kunnolla tutustua?
Ollaanko me kaikki siis tuomittu yksinäisyyteen?
Kommentit (108)
Jaa? Fakta vain on että työskentelen sen 16h päivässä rahoittaakseni elämäni.
Ihmiset ei tosiaan ole enää kiinnostuneita toisistaan. Naiset jumittaa somessa ja miehet on aina olleetkin passiivisia näissä asioissa. Kun kumpikin on, jäljelle ei jää enää ketään, joka veisi sitä suhdetta eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei tosiaan ole enää kiinnostuneita toisistaan. Naiset jumittaa somessa ja miehet on aina olleetkin passiivisia näissä asioissa. Kun kumpikin on, jäljelle ei jää enää ketään, joka veisi sitä suhdetta eteenpäin.
Hyvin sanottu! Lisäksi kumpikaan ei oikein aidosti tarvitse toista mihinkään.
Ai jaa! Missäs jengeis liikutte? Meillä on kaikki hyvin.
Jos on tyytyväinen omaan oloonsa yksin, niin mitä tuohon voi toinen tarjota. Voiko toisella olla ylipäätään mitään niin haluttavaa, että se peittoaisi toisen itseriittoisuuden?
Ihminen ei etsi suhdetta, että olisi suhde. Vaan siksi jos joku on se arvoinen ja se oikea. Ettei tule hankaluuksia suhteen vuoksi ja aika mene hukkaan. Ajatukset ja sielunsa jokainen haluaa pitää itsellään, ei olla toisen viemä.
Kolme vuotta oltu yhdessä. Hyvin menee.
Mies on tilastojen mukaan onnellisin sinkkuna. M24
Niin, itsekseen on mukavaa. Ei silloin kyllä pidä edes lähteä tavoittelemaan suhdetta ja tuhlaamaan toisten aikaa. Ainakin pitää kerrasta, parista oppia, ettei parisuhde ole itse varten.
Mull on-off nainen ja se riittää mulle kun en kuitenkaan jaksaisi koko aikaa olla suhteessa.
Best of both world, oon useimmiten sinkku ja sitten saa joskus p...a
Kolkyt vuotta styylattu ja kaikki toimii.
Ei kai se jaksamisesta ole kiinni, vaan siitä ettei suhde kanssasi sitten lopulta kiinnostanut tai tunteet heränneet.
Miksi olla väkisin ihmisen kanssa, johon ei rakastu, olit sitten mies tai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Mies elää pidempään parisuhteessa.
Niin mitä vikaa siinä laiskuudessa sitten. Itse olen 38 v nainen ja en todellakaan halua mitään parisuhdetta, kun on viihdykettä muualta ihan tarpeeksi. Esim. sieltä somesta ja älylaitteilta muutenkin. En ole "tuomittu. yksinäisyyteen" vaan omasta valinnastani ilman parisuhdetta tai juuri muitakaan live-ihmissuhteita. Mulla on mun oma yhteisö nettiyhteyksien päässä.
Et ole tarpeeksi hyvä ja valehtelet itsestäsi. Hyvän naisen luo mies jää.
T: Mies
Naiset on sellaisia ettei seurustelu kiinnosta. Tapailu kiinnostaa mutta ei yhdessä asuminen. Olen tapaillut naisia parin vuoden aikana ja ne on vain seksisuhteita ollut.
Vierailija kirjoitti:
ETTE OLE. ETTE OLE. ETTE OLE. NAISET OVAT TILASTOJEN, TUTKIMUSTEN JA TIETEEN PERUSTEELLA 7 KERTAA ONNELLISEMPIA SINKKUINA KUIN MIEHET. MIEHET OVAT SURKIMUKSIA.
Kun mietin itseäni, kavereitani ja vaikka naapureitani, niin moni jaksaa. Näin, vaikket sinä tai tapailemasi miehet jaksa. Jos aina käy noin, kannattaa varmaan miettiä, millaisille miehillle vastaat Tinderissä.