Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin typerä...

Vierailija
10.03.2007 |

Olen säilyttänyt lähes kaikki lasten vaatteet sillä ajatuksella, että jos niitä vaikka joskus vielä tarvitsisi. Lapsia on 3. Esikoinen on poika ja nuoremmat on tyttöjä. No nuoremmalla tytöllä olenkin toki käyttänyt vanhemman vanhoja vaatteita, mutta kummallakaan tytöllä en ole käyttänyt pojan vaatteita. Eli sitä vaatetta löytyy paljon. Nyt olen alkanut panemaan vaatteita huuto nettiin myyntiin, mutta aina kun tulee johonkin kohteeseen huuto niin olen tosi haikeana, " ei kai minun pidä luopua tuostakin..." :)

Vaatteista tulee niin paljon muistoja mieleen ja joukossa on paljon sellaisia vaatteita, että jos meille joskus tulisi vielä poika niin haluaisin ehdottomasti esikoisen vaatteita hänellä käyttää. Mutta kun lapsiluku on luultavasti täynnä eikä mahdollisesta lapsesta välttämättä tulisi poika niin...

Olen muutenkin sen tyyppinen etten raaski heittää mitään pois jos tavaraa/vaatetta vielä joskus tarvitsisi. Meillä on kaapit ihan täynnä kaikkea vanhaa säilytyksessä. Ja mies on ihan hermona kun tilaa ei ole enää yhtään :) Pitäisi kai tehdä kunnon raivaus. :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla