Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shadowland -dokkari YLE Areena - Onko kukaan katsonu? En saa mielestäni...

13.03.2025 |

Katsoin pari päivää sitten ja kummittelee tosi paljon mielessä se, miten dokumentti on rakennettu ja etenkin miten se päättyi. Mä en nykyisin uhraa aikaani MILLEKÄÄN katsomiselle mutta oon niin iloinen että katoin tän.

https://areena.yle.fi/1-50888146

"Rarely has a filmmaker questioned their own works reason for existing as thoroughly as Otso Tiainen does here, with the second half turning into an introspective journey down an increasingly terrifying rabbit hole."

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tosiaan trippi. Ei meillä Toivakassa.

Vierailija
22/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tosi hieno vaikka outo! Kyllä sen yhdesti katsoo ja ehkä katson uudelleen. Nauraakin sai!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli viereen sohvalle ja sano et nyt menee överiksi ja kommentoi etenkin rastahippiä, mutta ei silti noussut pois

Vierailija
24/27 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalle kinnunen on ylen omaguru ja ses haha!

Vierailija
25/27 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä jälkeä syntyy, kun Ylen lähipiirin mainosmies on asialla ja Suomen Elokuvasäätiön ääliöt työntävät rahaa tutuille pojille.  Suomessa tehdään laadukkaita dokumentteja, mutta tämä oli yksinkertaisesti sanottuna säälittävän kehno kyhäelmä.  

Vierailija
26/27 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman suomalaisen median vaahdotusta tämä jää nollaksi.  Olipa aihe mikä hyvänsä, niin lopputulos ratkaisee.  

Vierailija
27/27 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio on maksanut tämän elokuvan tuotantoyhtiölle kolmesta eri suunnasta.  Jokainen voi itse päätellä, onko mukava maksaa veroja tällaisen bisneksen pystyssä pitämiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän