Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu nainen raivoaa ja sitten pyytää anteeksi

Vierailija
13.03.2025 |

Kaikki mitä teen on väärin. Ei tuon kanssa voi parisuhteeseen alkaa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hengittäminen=kuorsaaminen

Hereillä?

Vierailija
22/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hengittäminen=kuorsaaminen

Hereillä?

Aivan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki mitä teet on väärin, joko olette toisillenne täysin väärät, tai sitten tulkitset hänen hengittämisensäkin raivoamiseksi.

Vierailija
24/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan horoskooppimerkiltään raivo härkä.

Vierailija
25/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailunainen on yhdyssana!!

Elä raivoa siellä!

Vierailija
26/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tämmöisiä naisia vaivaa ja miksi eivät hae apua ongelmiinsa?

Vierailija
27/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut katsoa Jordan Petersonia, kun siitä on täällä niin paasattu. Yleensä hänellä on huomionarvoisia näkökantoja, ja tähän asiaan hän totesi, että parisuhde vaatii vaiheen, jossa keskinäiset ristiriidat tuodaan esiin ja niihin etsitään riittävän siedettävät kompromissit. Voisiko olla tästä kyse?

Kokisin jopa riskiksi sellaisen suhteen, jossa ollaan paitaa ja persettä vain siksi, että ollaan satuttu sopimaan niin hyvin yhteen. Sitten satsataan vuosia testaamatta, pystytäänkö puhaltamaan yhteen hiileen sittenkin, kun tulee ensimmäinen asia, josta ollaankin eri mieltä.

Vierailija
28/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten tapailet häntä?

Vierailija
29/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut katsoa Jordan Petersonia, kun siitä on täällä niin paasattu. Yleensä hänellä on huomionarvoisia näkökantoja, ja tähän asiaan hän totesi, että parisuhde vaatii vaiheen, jossa keskinäiset ristiriidat tuodaan esiin ja niihin etsitään riittävän siedettävät kompromissit. Voisiko olla tästä kyse?

Kokisin jopa riskiksi sellaisen suhteen, jossa ollaan paitaa ja persettä vain siksi, että ollaan satuttu sopimaan niin hyvin yhteen. Sitten satsataan vuosia testaamatta, pystytäänkö puhaltamaan yhteen hiileen sittenkin, kun tulee ensimmäinen asia, josta ollaankin eri mieltä.

Ha joskus ihmiset ovat liian erilaisia.

Toinen on huomaavainen ja toinen vain imee kaiken energian.

Toinen sähäkkä ja toinen niiiin taaavattooonan hiiiidas.

Toinen ei osaa ilmaista tunteitaan ja toinen loukkaantuu herkästi mököttämisestä.

Vierailija
30/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet?

Luonnevika. Jätä se sika asap. Olen tosissani. Ei ole mitään syytä alkaa parisuhteeseen hankalan ihmisen tai raivoajan kanssa.  

Vierailija
31/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Lujaa. Saatan tuntea kyseisen naisen.

Vierailija
32/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tää olla semmonen jännänainen. 

Vierailija
33/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi yhtään vaikka kyseessä olisi minun exäni. Hänen ailahtelevasta luonteestaan kertoo hyvin se, että muutama vuosi sitten hän vaihtoi etu- ja sukunimeään.

Vierailija
34/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jännä. Ei käytä päihteitä. Rauhallinen luonne, mutta hermostuu ja ärsyyntyy silti helposti. Onkohan se autisti tai jotain?

Vierailija
35/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jännä. Ei käytä päihteitä. Rauhallinen luonne, mutta hermostuu ja ärsyyntyy silti helposti. Onkohan se autisti tai jotain?

No mitä se sanoo kun kysyt siltä, miksi riehuu?

Vierailija
36/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ha joskus ihmiset ovat liian erilaisia.

Toinen on huomaavainen ja toinen vain imee kaiken energian.

Toinen sähäkkä ja toinen niiiin taaavattooonan hiiiidas.

Toinen ei osaa ilmaista tunteitaan ja toinen loukkaantuu herkästi mököttämisestä.

Ja joskus nämäkin ovat hyvä pari, tuo on melko hyvä kuvaus meistä. Vaatii toki järjestelyjä, mutta kumpikin voi oppia toisiltaan. Eilen juuri suutuin kun mies pomppasi pystyyn kahdessa sekunnissa täydestä sohvapotaattilevosta lähteäkseen tekemään jotain päähänsä pälkähtänyttä asiaa. Ensimmäistä kertaa näiden yhdeksän vuoden aikana hän tuntui ihan oikeasti oivaltavan, miksi sellainen stressaa minua. Hänestä on tullut paljon ymmärtävämpi ja avaraluonteisempi näinä vuosina, ja itse olen saanut itseni reagoimaan eri nopeuksilla eri tilanteissa, kun luontaisesti olen lähes add ja aina hidas.

Olemme molemmat huomaavaisia, mutta eri tavalla, ja samalla joissain asioissa itsekeskeisiä puupäitä. Sekin on ollut hyvä ymmärtää. Ollaan menossa naimisiin, ja ensimmäistä kertaa se tuntuu molemmista hyvältä ajatukselta ja vieläpä yhtaikaa.

Vierailija
37/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja lujaa pakoon, kuin kummitusta tai   n e e k e r i a k k a a.

Vierailija
38/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tämmöisiä naisia vaivaa ja miksi eivät hae apua ongelmiinsa?

Ne yleensä värjää lyhyeksi kynityn tukkansa jollain neonvärillä, että voimaantuvat vielä enemmän. Niitä kannattaa normaalien miesten karttaa.

Vierailija
39/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän aikaa yhde naisen kanssa joka suuttui joka asiasta ja vaati anteeksi pyyntöä vaikke ne loukannut edes sitä. Ihan älytöntä siis miksei naiset voi olla normaaleja.

Vierailija
40/41 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule muuttumaan, joko hyväksyt tuon piirteen hänessä tai lähdet suhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi