Mistä suomalaiset on tunnettuja?
Kommentit (55)
No methästä peekhene!
Methästä... Mehtästä.................................
peekene.
Joskus olen lukenut, että Suomessa ainakin eu:n korkein sairastavuusaste. Paha juttu, jos kunnan suurin työllistäjä on sen sairaala. Itse en uskaltaisi asua sellaisessa kunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen lukenut, että Suomessa ainakin eu:n korkein sairastavuusaste. Paha juttu, jos kunnan suurin työllistäjä on sen sairaala. Itse en uskaltaisi asua sellaisessa kunnassa.
Tilastointi ei ole kummoisella tavalla monessakaan EU:hun kuuluvassa Itä-Euroopan maassa. Se eittei Bulgariassa tai Romaniassa ei ole tilastoitua sairastavuutta, ei tarkoita, ettei ongelmaa olisi. Voi vaikka verrata eliniänodotteeseen.
Ryssävihasta.
Nuorempana kun asuin ulkomailla, niin usein tuli joku selittämään:"you guys hate the russians, right?"
Vähän vaivaannuttavaa, kun kaikki maailman russofobit yritti maailmalla aina bondata, koska olit suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet juoppoja loosereita ja naiset juoppoja huor*a, rumaa kansaa - näin ajatellaan ainakin naapurimaissa.
Erehdyit maasta. Näin ajatellaan itäisestä naapuristamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät tietää:
-klassinen ja kapellimestarit, saariaho
-moottoriurheilu
-tekniikkahulluus ja nopea omaksuminen
-geenitutkimus
-suomalainen tango
-hevi ja metalli
-arkkitehdit ja design
Juurikin näin. Suuri yleisö ei Suomesta tiedä mitään, eikä sen tarvitse tietääkään, huomion kerjäys vain huomion vuoksi on niin nolon narskua. Riittää, kun oikeat ihmiset tietävät.
Juurikin p.o. Juuri...juurikin ei ole oikea suomenkielen sana.
Suomalaiset eivät ole tunnettuja mistään. Jos matkailet maailmalla ja kyselet tietävätkö he Suomesta mitään niin harva tietää yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset eivät ole tunnettuja mistään. Jos matkailet maailmalla ja kyselet tietävätkö he Suomesta mitään niin harva tietää yhtään mitään.
Nokian puhelimet
Nokiaa luullaan japanilaiseksi ja suomea venäläiseksi jos ovat edes tietoisia maasta nimeltä suomi.
Lonkero on nykyään suosiossa maailmalla. Kannattaisi alkon hyödyntää nyt sitä hypeä
Vierailija kirjoitti:
Lonkero on nykyään suosiossa maailmalla. Kannattaisi alkon hyödyntää nyt sitä hypeä
Karpalolonkero oli joskus hywää
Vierailija kirjoitti:
En asu Suomessa (Euroopassa kyllä), tässä muutamia ihmisten reaktioita:
- Miten sulla voi olla kylmä kun Suomessa on aina niin kylmä?
- Suomessahan ei ole kouluissa kokeita tai läksyjä!
- Suomalaiset ovat ujoja mutta fiksuja
- Suomalaiset juovat paljon alkoholia
- hevimetalli
- Lappi
- Muumit
Tuo eka oli hyvä. Tai toistepäin, täällä olevan etelästä tulleen hikikarpaloita ihmetellään kun valittelee 25 asteen hellettä.
Metallibändeistä, Hissistä, sisusta, joulupukin maana ja puhtaasta luonnosta.