Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko jonkun pahan ihmisen

Vierailija
13.03.2025 |

minä tiedän, hän oli samassa työpaikassa vuonna 2014. Nainen ja hänellä on neljä lasta, koiria, kissoja ja paljon velkaa joka puolelle. Hän juo joka ilta, polttaa ketjussa. Mutta mikä kauheinta: hän ei huolehdi lapsistaan ollenkaan, vanhin lapsi joka on poika niin koetti huolehtia nuoremmista sisarruksista. Nythän he ovat jo teinejä mutta silloin olivat pieniä lapsia, vanhin oli silloin 13 vuotias. Nyt luin Turun sanomista kuinka oli huijannut muistisairaalta vanhukselta yli 60 000 euroa, HENKILÖKOHTAINEN avustaja, heh. Näillä lapsilla oli kaikilla pahoja ongelmia, joka päivä soittivat hoitopaikoista, että lapsi saa raivokohtauksia yms. Kotona lapsilla ei ollut mitään virikkeitä, kuulemma istuivat sohvalla vain.Tuli mieleen, että mitähän näistä lapsista on tullut.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon töissä isossa yrityksessä. Pomoni on uhkaillut useampaa tyyppiä ilman syytä väkivallalla, potkuilla ja saanut valituksia kaikenlaisista touhuistaan. Nyt te sanotte, että ei missään työpaikalla voi nykyaikana tämmöstä olla, mut onpa vaan. Pomon pomo ja pomon pomon pomo ei tee mitään asialle. Mitä tekisitte?

Työsuojelu.

Vierailija
22/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisiä joilla on ainakin jonkinlainen paha puoli. Sellaisia pohjimmiltaan pelkästään pahoja ihmisiä en tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
24/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Ensimmäinen tyttöystäväni. Vähintään narsisti, mahdollisesti sosiopaatti. Patologinen valehtelija, tunteeton, julma, pettäjä, väkivaltainen, manipuloiva.

Ja en halua kuulostaa kliseiseltä katkeralta eksältä. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa muista existäni enkä pidä ketään muuta kuin tuota yhtä edellä mainittua ihmistä aidosti pahana. 

Minä aistin trollin...

"Ei suomalaiset naiset tee sellaista pahaa ihmisen aistin "

Narujen vetäjän aistin kommentissa. Tyhjän päälle pelaava omalla tylsyydellä

Vierailija
25/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yhden Helin ja sitten yhden Markon.

Vierailija
26/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisissa kerrotaan todella paljon pahoista ihmisistä. 

Vielä pahempia ihmisiä on ne, joista ei kerrota ja jotka silti tekevät pahoja tekojaan.

Niitä kyllä kerrotaan mutta itseisarvolla, unohtaen että Jeesus syntyi vuonna 0 rikkaampana kuin apinoiden itseisarv0

Vuotta 0 ei ole olemassa.

Vierailija
27/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on paha ihminen koska ei laittanut edes kysymysmerkkiä kysymykseen ja minä olin tyhmä että vastasin otsikkoon millä yritetään oikeudenmukaistaa vaikka vasemmalta ei ole yhtään mitään ikinä mennyt oikealle

Vierailija
28/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ihmisiä joilla on ainakin jonkinlainen paha puoli. Sellaisia pohjimmiltaan pelkästään pahoja ihmisiä en tunne.

Ne paholaiset ovat edelleen kärkkymässä sankoin joukoin hautausmaan laitamilla nälkäinen ilme kasvoillaan ilkeämielinen hymy huulillaan, mutta siten ettei se näy kuin silmillä.

Torilla ja kirkossa heillä vasta loistaakin. Se ilkeä katse ja vittumainen olemus, että sinä teit väärin. Sinussa oli se vika ja sinusta lähtee viellä kyllä.

Viellä kyllän vuoksi he odottelevat paskan ympärillä kuin kärpäslauma odottaa kevään ensimmäisiä auringon säteitä, että se lämpenee ja se pehmenee. Silloin voi upottaa kärsänsä ja imeä itsensä kylläiseksi toisen epäonnea.

Vierailija
29/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempia ihmisiä on ne, joista ei kerrota ja jotka silti tekevät pahoja tekojaan.

Niitä kyllä kerrotaan mutta itseisarvolla, unohtaen että Jeesus syntyi vuonna 0 rikkaampana kuin apinoiden itseisarv0

blaa...blaa...blaa...

Vierailija
30/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä tunnen yhden: nainen joka synnytti lapseni

Et anna itsestäsi imartelevaa kuvaa.

Vierailija
31/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

blaa...blaa...blaa...

Mitä...?Nyt maailmani romahti...

Vierailija
32/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. tämä palsta poistaisi tämän aloituksen nyt jos kertoisin yhdenkin tuntomerkin tai oikean teon mitä nämä kaksi ihmistä ovat tehneet minulle.

Nimimerkillä kokemusta on

...sen takia tein tylyjä kommentteja, minut ollaan ŕàiŝkattú eikä yhdenkään kuulu kokea sellaista.

Vierailija
33/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

blaa...blaa...blaa...

Mitä...?Nyt maailmani romahti...

Anteeksi. Seuraa keskustelua niin ymmärrät miksi olen äkäinen. Palstan sensorit eivät voi ikuisesti poistaa heidään pahuutta jos sota halutaan poistaa

Vierailija
34/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

blaa...blaa...blaa...

Jäit kiinni valehtelusta joten blaa blaa itsellesi.

Vierailija
35/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse olen paha.

Vierailija
36/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

blaa...blaa...blaa...

En tykkää. Sinun kaltaiset apinat tykkäävät että sota jatkuu mutta sopimuksia ei tehdä. Minulla on enemmän tasapainotietoisuutta kuin keskivertoapinalla jika tietää että vuotta nolla ei ollut.

Vierailija
37/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse olen paha.

Et varmaankaan ole. Miksi ajattelet niin?

Vierailija
38/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

blaa...blaa...blaa...

En tykkää. Sinun kaltaiset apinat tykkäävät että sota jatkuu mutta sopimuksia ei tehdä. Minulla on enemmän tasapainotietoisuutta kuin keskivertoapinalla jika tietää että vuotta nolla ei ollut.

cope

Vierailija
39/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fatim Diarra 

Diarrhaea = ripuli

Vierailija
40/42 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaasuputkikonsultit ja Sberbankin hallitusjäsenet.