Tunnetko jonkun pahan ihmisen
minä tiedän, hän oli samassa työpaikassa vuonna 2014. Nainen ja hänellä on neljä lasta, koiria, kissoja ja paljon velkaa joka puolelle. Hän juo joka ilta, polttaa ketjussa. Mutta mikä kauheinta: hän ei huolehdi lapsistaan ollenkaan, vanhin lapsi joka on poika niin koetti huolehtia nuoremmista sisarruksista. Nythän he ovat jo teinejä mutta silloin olivat pieniä lapsia, vanhin oli silloin 13 vuotias. Nyt luin Turun sanomista kuinka oli huijannut muistisairaalta vanhukselta yli 60 000 euroa, HENKILÖKOHTAINEN avustaja, heh. Näillä lapsilla oli kaikilla pahoja ongelmia, joka päivä soittivat hoitopaikoista, että lapsi saa raivokohtauksia yms. Kotona lapsilla ei ollut mitään virikkeitä, kuulemma istuivat sohvalla vain.Tuli mieleen, että mitähän näistä lapsista on tullut.
Kommentit (42)
Tiedän ihmisiä joilla on ainakin jonkinlainen paha puoli. Sellaisia pohjimmiltaan pelkästään pahoja ihmisiä en tunne.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Ensimmäinen tyttöystäväni. Vähintään narsisti, mahdollisesti sosiopaatti. Patologinen valehtelija, tunteeton, julma, pettäjä, väkivaltainen, manipuloiva.
Ja en halua kuulostaa kliseiseltä katkeralta eksältä. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa muista existäni enkä pidä ketään muuta kuin tuota yhtä edellä mainittua ihmistä aidosti pahana.
Minä aistin trollin...
"Ei suomalaiset naiset tee sellaista pahaa ihmisen aistin "
Narujen vetäjän aistin kommentissa. Tyhjän päälle pelaava omalla tylsyydellä
Joo yhden Helin ja sitten yhden Markon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisissa kerrotaan todella paljon pahoista ihmisistä.
Vielä pahempia ihmisiä on ne, joista ei kerrota ja jotka silti tekevät pahoja tekojaan.
Niitä kyllä kerrotaan mutta itseisarvolla, unohtaen että Jeesus syntyi vuonna 0 rikkaampana kuin apinoiden itseisarv0
Vuotta 0 ei ole olemassa.
Ap on paha ihminen koska ei laittanut edes kysymysmerkkiä kysymykseen ja minä olin tyhmä että vastasin otsikkoon millä yritetään oikeudenmukaistaa vaikka vasemmalta ei ole yhtään mitään ikinä mennyt oikealle
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ihmisiä joilla on ainakin jonkinlainen paha puoli. Sellaisia pohjimmiltaan pelkästään pahoja ihmisiä en tunne.
Ne paholaiset ovat edelleen kärkkymässä sankoin joukoin hautausmaan laitamilla nälkäinen ilme kasvoillaan ilkeämielinen hymy huulillaan, mutta siten ettei se näy kuin silmillä.
Torilla ja kirkossa heillä vasta loistaakin. Se ilkeä katse ja vittumainen olemus, että sinä teit väärin. Sinussa oli se vika ja sinusta lähtee viellä kyllä.
Viellä kyllän vuoksi he odottelevat paskan ympärillä kuin kärpäslauma odottaa kevään ensimmäisiä auringon säteitä, että se lämpenee ja se pehmenee. Silloin voi upottaa kärsänsä ja imeä itsensä kylläiseksi toisen epäonnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä pahempia ihmisiä on ne, joista ei kerrota ja jotka silti tekevät pahoja tekojaan.
Niitä kyllä kerrotaan mutta itseisarvolla, unohtaen että Jeesus syntyi vuonna 0 rikkaampana kuin apinoiden itseisarv0
blaa...blaa...blaa...
Vierailija kirjoitti:
minä tunnen yhden: nainen joka synnytti lapseni
Et anna itsestäsi imartelevaa kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
blaa...blaa...blaa...
Mitä...?Nyt maailmani romahti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. tämä palsta poistaisi tämän aloituksen nyt jos kertoisin yhdenkin tuntomerkin tai oikean teon mitä nämä kaksi ihmistä ovat tehneet minulle.
Nimimerkillä kokemusta on
...sen takia tein tylyjä kommentteja, minut ollaan ŕàiŝkattú eikä yhdenkään kuulu kokea sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
blaa...blaa...blaa...
Mitä...?Nyt maailmani romahti...
Anteeksi. Seuraa keskustelua niin ymmärrät miksi olen äkäinen. Palstan sensorit eivät voi ikuisesti poistaa heidään pahuutta jos sota halutaan poistaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
blaa...blaa...blaa...
Jäit kiinni valehtelusta joten blaa blaa itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
blaa...blaa...blaa...
En tykkää. Sinun kaltaiset apinat tykkäävät että sota jatkuu mutta sopimuksia ei tehdä. Minulla on enemmän tasapainotietoisuutta kuin keskivertoapinalla jika tietää että vuotta nolla ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Minä itse olen paha.
Et varmaankaan ole. Miksi ajattelet niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
blaa...blaa...blaa...
En tykkää. Sinun kaltaiset apinat tykkäävät että sota jatkuu mutta sopimuksia ei tehdä. Minulla on enemmän tasapainotietoisuutta kuin keskivertoapinalla jika tietää että vuotta nolla ei ollut.
cope
Vierailija kirjoitti:
Fatim Diarra
Diarrhaea = ripuli
Kaikki kaasuputkikonsultit ja Sberbankin hallitusjäsenet.
Työsuojelu.