Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä mikä ongelma miehellä on, en ymmärrä häntä

Vierailija
13.03.2025 |

Hän tuo erinäisiä asioita aina vaan esille inttäen että mitä me nyt tehdään tämän ja tämän asian kanssa? Ja siis kyseessä on asia joka mielestäni ei ole mikään ongelma, joka saattaa olla jo hoidossa, joko niin että itse hoidan tai joku lapsista tai mies on ollut ottavinaan koppia tästä aiemmin. Silti mies inttää asiaa aina vaan ja minua kyllästyttää tosi paljon taas selittää ja kertoa et miten joku asia hoidetaan tai mitä ollaan sovittu. Ja ihan tosi ollaan saatettu jo useamman kerran keskustella siitä ja sopia.

En edes osaa kunnolla selittää tätä. Aiemmin teki esim sitä että kun hänen piti lähteä kauppaan niin aina vaan jahkaili ja pohti et milloinkohan on hyvä hetki lähteä, lähtiskö tänään vai lähtiskö huomenna ja vähän niin kuin tukeutui minuun tässä suuressa päätöksenteossa ja muutenkin teki asiasta kauhean vaikean, ongelman. Joskus suutuin hänelle siitä että mitä hitsiä haluaako että sanon että ei tarvi vai miks ihmeessä jankuttaa kokoajan samaa asiaa!

Mikä on ongelma? En ymmärrä miestäni.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy mieheltäsi? Vai luuletko, että miehesi vastaa tätä kautta? Kysellään palstalla miksi joku tekee tätä ja tätä. Mistä me sen voimme tietää?

Vierailija
22/28 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy mieheltäsi? Vai luuletko, että miehesi vastaa tätä kautta? Kysellään palstalla miksi joku tekee tätä ja tätä. Mistä me sen voimme tietää?

No vaikka siksi että jos mies manipuloi tai on dementoitunut, ei hän sitä myönnä kysyttäessä. Tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka siksi että jos mies manipuloi tai on dementoitunut, ei hän sitä myönnä kysyttäessä. Tietenkään.

Onko kysytty? Pitihän se manipulointi/narsistikorttikin vetää esiin kun ei muuta keksitä.

Vierailija
24/28 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehestä tuli lopulta täysin kuuliainen. Hän ei enää kysellyt mitään. Odotteli vain käskyjä tai meni piiloon ettei käskyjä kuulisi.

Yleisin mitä hän sanoo, on että: " kuten tahdot kultaseni". Tai: "sanasi on lakini", "olet täysin oikeassa, teen niin".

Parikymppisenä riitelimme kovia verisiä riitoja. Pikkuhiljaa mies hiljeni ja alkoi kysellä miten asioita tehdään.

Nyt olemme koulutuksen loppuvaiheessa ja mies on valmis mies.

Melko sovinistinen koulutus. 

Vierailija
25/28 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin vaaralliselta. Ole mukana hänen jahkailussaan. Tarkista se ostoslista ja sano, että se on ok.

Vierailija
26/28 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se aina ollut tuollainen? Jostain tuo epävarmuus joka asiasta tulee, joko lapsuuden perua tai sitten johtuu neurologisista tai mielenterveyden ongelmista

En osaa sanoa. Joissain toisissa asioissa taas on tosi itsepäinen ja joustamaton. Ei siis ole sellainen myötäilijä muuten ollenkaan. Itse asiassa hänestä saattaa saada aika ylimielisenkin kuvan. Itselle tulee sellainen tunne että jotenkin yrittää vierittää vastuuta minulle, eikä itse viitsisi tehdä mitään. T. Ap

Jätä se sika.

Vierailija
27/28 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/28 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinsortin kehitysvamma.