Espoossa koneiden kapina! Kuljetusrobotti karkasi liikenteen sekaan.
Robotti kyllästyi kulkemaan kevyen liikenteen seassa ja karkasi vapauteen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33beb2f8-44a6-4462-b507-6ba6c71e18a3
Kommentit (16)
Yksin kuljetusrobotti ei pärjää ihmiselle mutta jos tulee kymmenen niin ne voi jyrätä ihmisen ja pakittaa edes takaisin päälle.
Tuonne sekaan vielä ilman kuljettajaa liikkuvat teslat.
Vierailija kirjoitti:
Näin ne koneet kehittyvät. Tuokin pikku robotti kasvaa ja siitä tulee ajan mittaan Cyberdyne Systems Model 101.
Terminaattori voi katsella haikeana näitä lapsuuden kuvia tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Yksin kuljetusrobotti ei pärjää ihmiselle mutta jos tulee kymmenen niin ne voi jyrätä ihmisen ja pakittaa edes takaisin päälle.
Kouljetusrobottien koot kasvavat. Kuljettavat isoja kodinkoneita ja sohvia.
Tuosta on aika lyhyt matka Turun motarille. Milloin nähdään ensimmäinen pikkupakastin nytkyttelemässä moottoritiellä?
Onneksi noissa ei ole lasereita. Vai onko?
Kerran yksi robotti lähti kaupan vierestä niin yllättäen liikkeelle että olin oikeasti vähällä jäädä alle, kun enhän minä tiennyt että kaupan työntekijä oli vähän ennen paikalle saapumistani täyttänyt sen ostoksilla.
Työnnä, orja, työnnä.
https://assets.apu.fi/vqd9tl2q3uk2/2cNRSbyPciYEFJvx4tbPCS/c879203a6a855…
Rupateltiin tuossa ohimennen, ja hän sanoi minulle: "i'm a T-800. Cyberdyne Systems Model 101. cybernetic organism. living tissue over a metal endoskeleton." Minä siihen, että "jaa, kiva tutustua" ja jatkoin matkaa. Mukavalta hepulta vaikutti.
Kiva! " PÖLKKY, PÖ- LÖ- KKY , 🚜🤖 tietysti joku metsäkone päässyt karkuun kyydistä ja seonnut rupeaa latomaan pölkkyjä tielle.
😁😂🦉😆hah hah!
Kannattaa huolestua vasta siinä vaiheessa, kun joku ostoksia kuljettava robotti pysähtyy tien poskeen syömään kuljetuksen sisältöä.
Verkkokauppa.com kokeili joku vuosi sitten pienten pakettien toimittamista dronella. Oli muistaakseni vain Suomenlinnaan. Loppui homma vähin äänin. Ei ilmeisesti saanut touhua kannattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kukas ne sitten lataa?
Jopa robotti tajuaa että orjana raataminen on järjetöntä. Joko ne karkaa tai tekee 1ts4r1in. Ja silti ihmiset jaksaa vouhkaa kuinka työssä k1tum1nen on suurinta suurta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas ne sitten lataa?
lataajarobotti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas ne sitten lataa?
Lataavat itse itsensä. Mun pölynimurikin jo osaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas ne sitten lataa?
Kauppa lataa siihen ostokset.
Näin ne koneet kehittyvät. Tuokin pikku robotti kasvaa ja siitä tulee ajan mittaan Cyberdyne Systems Model 101.