Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 185cm 36v mies ja alan dieetille kesää varten...Mikä olisi sopiva paino minulle? Nyt painan 96kg

Vierailija
13.03.2025 |

Mihin painoon tähtäin? Mikä on optimipaino minulle naisen näkökulmasta ja ihanne tuon pituiselle miehelle? Mikä olisi paras tapailu/seurustelukumppanille?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

75kg on sopiva ja normaalipaino tuolla pituudella

pitääkö siis lihaksetkin dietata pois?

Jännästi näihin keskusteluihin ilmestyy aina hirveä määrä jengiä, jotka ovat 400 kiloa pelkkää lihasta, mutta ulkona näkee lähinnä vain pallon muotoisia tai luikeroita miehiä. 

Tule katsomaan tänne, voin pyörähtää ulkona jos haluat niin näet vähän erimallista kuin yleensä...Itä-vantaa, tarkemmat tiedot jos kiinnostuit

Ei kiitos, olen itse 55 kiloa ja pelottaisi vietävästi jäädä tuollaisen lihavuoren alle. 

Vierailija
22/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 100kg ei ole mies eikä mikään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopusuhtainen paino pituudellesi on 17 kiloa.

185cm pitkä ja 17 kiloa painava mies on kyllä jo aika hoikka poika.

Vierailija
24/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma samanpituinen aviomieheni näyttää mielestäni parhaalta 85kiloisena. Mutta toki vartalonmalli yms. asiat vaikuttaa.

Vierailija
25/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

75kg on sopiva ja normaalipaino tuolla pituudella

pitääkö siis lihaksetkin dietata pois?

Jännästi näihin keskusteluihin ilmestyy aina hirveä määrä jengiä, jotka ovat 400 kiloa pelkkää lihasta, mutta ulkona näkee lähinnä vain pallon muotoisia tai luikeroita miehiä. 

Joo, mulla on kanssa painavat luut ja muutama kilo paisuvaiskudosta puntissa.

Vierailija
26/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painosi tulisi olla 78 - 82 kg jos pituutesi on 185 cm. Ei ainakaan yli 85 kiloa.

Mulla on 184cm pituudella ja 88kg painolla 8-9% rasvaprosentti, joten heittosi on kyllä täysin väärin. Riippuu henkilöstä

ei-ap

Kirjoitin tuon kun olen 187 cm ja hyvä paino n. 78 -80 kg max 82 kg. En tiedä sitten mikä muista on hyvä.

Vierailija
27/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 30-vuotiaana 178 cm ja 67 kg ja olen hyvässä kunnossa. Joskus opiskelijana painoin 62 kg ja se oli liian vähän. Eli sulle ehkä hyvä paino olisi 73-77 kg?

Vierailija
28/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 186/75 ja tyytyväinen kroppaan. Hyvä paino kaikinpuolinen. Urheilullinen toki olen, en mikään luihu nörtti. En välitä, jos naiset pitävät liian hoikkana. Jos se kaljamajamies on teille parempi, niin olkoot.

Vierailija
29/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 186/75 ja tyytyväinen kroppaan. Hyvä paino kaikinpuolinen. Urheilullinen toki olen, en mikään luihu nörtti. En välitä, jos naiset pitävät liian hoikkana. Jos se kaljamajamies on teille parempi, niin olkoot.

Oletpa epävarma luikku. Pidät automaattisesti kaikkia itseäsi painavampia "kaljamahamiehinä".

Mä olen 184/88kg ja rasvat on 9%

Vierailija
30/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko rasvaprosentti. Jos on lihasta niin saa sota painoa ollakin.

Varmaan joku 16%

ap

Paino on aika yhdentekevä lukema. Tärkeintä on rasvaprosentti/lihasmassa ja sen epäsuora mittaustapa, vyötärön ympärys. Kun maha ei pullota, ollaan hyvällä alueella. 

Alle kympin rasvoihin kannattaa myös suhtautua kriittisesti. Alle sen alkaa hormonitoiminta kärsiä.

Pitkällä miehellä hoikkuudesta ei ole haittaa.

Harva pääsee tähän sweet spottiin..

Vierailija
31/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

98,9 kg liikunnalla ja kovalla syönnillä.

Vierailija
32/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

67-70 kg

Vierailija
33/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80-85kg, riippuu onko lihasta vai ei. 

Entä jos on lihasta nin että 90 kilosta ei ole tiputettavaa?

Olen off-kaudella n. 120kg. Lähellä kisakautta n. 100kg. Pituutta 184cm. Painosi on täysin lihasmassasta kiinni. Älä katso vaakaa, vaan katso peiliä ja mittanauhaan ympärysmitassa.

Vierailija
34/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 kiloa on ihan hyvä ja normaali paino. Täällä annetaan aina tosi outoja vastauksia näihin, palstan mukaan naisten pitäisi pituudesta riippuen painaa max. 55 kiloa ja miesten ilmeisesti jotain max. 70.

Netin ulkopuolella kuitenkin riittää, että ihminen on normaalipainoinen. Vain kusipäät katsovat kieroon normaalipainoista ja perusterveellisesti elävää 65-kiloista naista tai 80-kiloista miestä. 

Vierailija
35/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 185 cm pitkä ja painaa 72 kg. On kovassa tikissä mutta ei mikään painonnostaja. Hyvännäköinen kroppa, vatsalihakset erottuvat sopivasti.

No tuohon painoon ei nyt juuri muita lihaksia riitäkään.

Vierailija
36/36 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen kynäniskojen kokoontumisajot täällä oikein on?

Alle satakiloisethan punnitaankin neuvolassa.

T. Mamma