Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tapan itteni mokoma vuokralla asuja, mulla ei oo mitään virkaa.
10.03.2007 |
Kaikki vuokralla saa ampua, pommi talojen päälle niin saa OMISTAJAT vaan elää mukavaa elämää kun luuserit on kuollu. Ootko ny onnellinen!!!!!
Kommentit (4)
mitään mieltä. Olen myös ajatellut antaa lapseni huostaanotettaviksi. En halua heille samanlaista kurjaa kohtaloa vuokralla asujana kuin itselläni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä kaikki mitä tekee tai jättää tekemättä on aina väärin ja tuomittavaa eräiden mielestä :)
mutta siihen asti vuokralla. Haluan myös kuolla tämän oman päätökseni takia :(
Alue: Aihe vapaa
Tulis nääs halvemmaksi ja säästyis omistusasuntojen omistajille enemmän rahaa.