Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä kiusaamista?

Vierailija
12.03.2025 |

Olimme kaveriporukalla syömässä kaverimme luona. Olen puoliksi venäläinen, mutta moni ei ole tätä hoksannut. Yksi kaveriporukastamme tietää tämän.

Söimme ja yhtäkkiä eräs kavereistani rupesi haukkumaan venäläisiä ja tämä kaveri joka tietää taustani yhtyi haukkumisen. Minulle tuli ikävä olo, sillä kaverini tiesi taustani ja silti minun edessäni alkoi haukkumaan. On mielestäni huonoa makua toimia tuolla tavalla. Myönnän että jotain tuosta jäi hampaan koloon, ystävällinen ihminen ei toimisi noin.

Mitä mieltä olette, onko minulla syytä olla loukkaantunut?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiusaamista.

Vierailija
2/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitatko Natalia Tolmatšovaa?

Vierailija
4/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Teikäläisistä ei oikein pidetä.

Vierailija
5/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamista se ei ole, sillä sitä tekevät lapset. Tuo on epäkohteliasta, jopa töykeää

Vierailija
6/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erota kansallisuus ja osittainen syntyperä toisistaan. 

Vierailija
7/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsut tuollaista ihmistä kaveiksi?

Vierailija
8/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ei käytä sanoja kiusata, tuhma, peppu, pimppi tai limu. 

Vierailija
9/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä itse mieltä olet venäläisistä?

Vierailija
10/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin loukkaantuisin sinuna

Vierailija
11/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata paksumpi nahka. 

Vierailija
12/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia ihmisiä ei voi kiusata. Heitä voi loukata ja se on se sana jota käytetään. 

Vierailija
13/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemassa Venäjän kansalaisia, Syntyperäisiä venäläisiä eli heitä jotka ovat syntyneet Venäjällä mutta kenties asuvat nyt muualla, Ihmisiä joilla on venäläisiä sukujuuria ja sinä kuulut näihin viimeisiin. 

Vierailija
14/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole venäläinen jos toinen vanhemmistasi on. Kritiikki kohdistuu Venäjällä asuviin kansalaisiin jotka kannattavat Putinia. Tosin jos tunnet itsesi venäläiseksi niin sille ei kai mitään voi. 

Vierailija
15/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin avannut suuni ja sanonut, että tiedoksi niille jotka eivät tienneet: olen puoliksi venäläinen ja toisen puolen sukuni on siellä. He ovat minulle rakkaita enkä keskustele politiikasta heidän kanssaan. Itse olen sitä mieltä, että Putinin touhut ovat sadustisia enkä pidä siitä että koko kansa rinnastetaan tuohon diktaattoriin.

Mikäli ystäväsi olisivat olleet fiksuja, he olisivat pahoitelleet ja vaihtaneet puheen aihetta.

Mikäli taas kannatat Putinin touhuja, et ansaitse yhtäänlänsimaalaista ystävää.

Vierailija
16/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen ei käytä sanoja kiusata, tuhma, peppu, pimppi tai limu. 

Tai ranu, kakka, namu ym

Vierailija
17/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäasiallista käytöstä. Sinuna vaatisin selitystä ja ehkä myös päättäisin ystävyyden. Selitykseksi ei käy yleinen Venäjä-psykoosi, johon lambit on median voimalla ohjelmoitu. Tosin sellaisten ihmisten ystävyydellä ei ole muutenkaan mitään virkaa.

Vierailija
18/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin avannut suuni ja sanonut, että tiedoksi niille jotka eivät tienneet: olen puoliksi venäläinen ja toisen puolen sukuni on siellä. He ovat minulle rakkaita enkä keskustele politiikasta heidän kanssaan. Itse olen sitä mieltä, että Putinin touhut ovat sadustisia enkä pidä siitä että koko kansa rinnastetaan tuohon diktaattoriin.

Mikäli ystäväsi olisivat olleet fiksuja, he olisivat pahoitelleet ja vaihtaneet puheen aihetta.

Juuri noin, mutta vähän ystävällisemmin. 

Vierailija
19/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:n olisi pitänyt ottaa kantaa Putinin mitenkään? Hän ei ole siitä vastuussa enempää kuin sinä.

Ihme vaatimuksia, että venäläistaustaisen pitäisi joka otteessa todistella jotain muille ja päivittäin sanoutua irti Venäjän politiikasta. Vitut.

Vierailija
20/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisia ihmisiä ei voi kiusata. Heitä voi loukata ja se on se sana jota käytetään. 

Eläimiä ja lapsia voi kiusata, ei muita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme