KEVÄÄN YHTEISHAKU 2025 - seuranta & jännitys
Tämän kevään yhteishaku korkeakouluihin aukesi eilen!
Minne itsekukin on hakemassa ja millä fiiliksillä? :)
Kommentit (6747)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näit nämä? Itsekin hain Lapin ammattikorkeakouluun.
Tämä siis ylemmällä kirjoittaneelle.
Lapin AMK Verkko opinnot liiketalous ja tietojenkäsittely
Milloinkohan kannattaa odottaa yliopistotuloksia, tuskin tällä viikolla?
Tulisi jo tuloksia! Kellään muulla reistaillut Opintopolku aamulla/aamupäivällä? Mulla ainakin välillä näyttänyt erroria, mietin jos se olisi merkki pian saapuvista tuloksista :D
Vierailija kirjoitti:
Tulisi jo tuloksia! Kellään muulla reistaillut Opintopolku aamulla/aamupäivällä? Mulla ainakin välillä näyttänyt erroria, mietin jos se olisi merkki pian saapuvista tuloksista :D
No yleensä opintopolku on kyllä alhaalla kun tuloksia aletaan syöttämään!! Mutta mulla ei ainakaan vielä oo edes palkkeja joten tuskin sitten tuloksien tulosta on kyse 😔
Joo helppo kyllä oli löytää vastaukset ja täydet tuli helpolla tuosta monivalintatentistä. Jospa ne esseet sitten erottelee jyvät akanoista. Mulla Lab on tosin vasta 3. hakukohde, mut eiköhän siitä ainakin sen 5op saa sit plakkariin, jos tulee valituksi ylempiin kohteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hain Labiin (YAMK) ja sen valintakurssin monivalintatehtävä oli niin naurettava että lähinnä vitutti :D Kysymykset oli muotoiltu silleen, että ne väärät vaihtoehdot varmasti tajusi vääriksi, vaikkei olisi lukenut aineistoja ollenkaan. Niistä ois saanu varmaan 90% oikein ihan sen perusteella miten ne oli kirjoitettu. Loput löytyi kun haki ctrl+F:llä jonkun avainsanan ja luki aineistosta suoraan sen virkkeen, missä asia oli sanottu. En tajua mitä hyötyä koko hommasta oli, kun varmaan jokainen osallistuja on saanut joka tapauksessa täydet pisteet. Eli esseetehtävä(t) oli ainoa erotteleva tekijä, jonka pisteistä tulee jotain eroa hakujoiden välille.
Joo helppo kyllä oli löytää vastaukset ja täydet tuli helpolla tuosta monivalintatentistä. Jospa ne esseet sitten erottelee jyvät akanoista. Mulla Lab on tosin vasta 3. hakukohde, mut eiköhän siitä ainakin sen 5op saa sit plakkariin, jos tulee valituksi ylempiin kohteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yleensä opintopolku on kyllä alhaalla kun tuloksia aletaan syöttämään!! Mutta mulla ei ainakaan vielä oo edes palkkeja joten tuskin sitten tuloksien tulosta on kyse 😔
Mullakaan ei vielä lisätietopalkkia, mut sama eli opintopolku punaisella ja hakemukset kadoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minullakaan palkkeja. Odottavan aika on pitkä.
Diakin lisätietopalkki on ainakin ilmestynyt. Muita odotellessa kun tämä itsellä viimeisenä hakutoiveena. Josko huomenna jo tuloksia??
Päivittyyköhän Vipunen reaaliaikaisesti niin tietäisi että tuleeko niitä pisterajoja joillekkin aloille tänään näkymään?
Menee vissiin opintopolkua päivitellessä tää päivä. Muistelen et viime vuonna ainaki lääkiksen tulokset on saattanu tulla jo nyt perjantaina melkeen heti yo-tulosten jälkeen, mut kovin monia tuloksia tuskin kannattaa odotella?
Jännittää! Kauankohan palkkien ilmestymisen jälkeen yleensä menee et ne itse tulokset tulee? Ja näkeekö vipusesta myös todistusvalinnalla päässeet?
Hain Oulun yliopistoon: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Maisterihaku, Varhaiskasvatus, Varhaiskasvatuksen maisteriohjelma, kasvatustieteen maisteri (2 v). Olen varasijalla 2, alin hyväksytty pistemäärä 9, minulla 8. Mitä luulette, liikkuuko paikat niin että pääsen sisään?
Vierailija kirjoitti:
Hain Oulun yliopistoon: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Maisterihaku, Varhaiskasvatus, Varhaiskasvatuksen maisteriohjelma, kasvatustieteen maisteri (2 v). Olen varasijalla 2, alin hyväksytty pistemäärä 9, minulla 8. Mitä luulette, liikkuuko paikat niin että pääsen sisään?
Aika varmasti pääset.
Mistä palkeista täällä puhutaan? Ei mulla ainakaan näy mitään. Näkyy vaan "opiskelijavalinta kesken" Tosin hain nyt ekaa kertaa, että voi olla käyttäjässäkin vikaa.
Tämä siis ylemmällä kirjoittaneelle.