Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi syöt e-pillereitä?

Vierailija
12.03.2025 |

Kuulostaa minusta järjettömältä toiminnalta pumpata elimistöönsä synteettisiä hormoneja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tulla raskaaksi. 

Miksi annat pimperoasi?

Vierailija
22/26 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

llman minipillereitä mulla olisi menkat "koko ajan" todella runsaina. Tai ainakin oli siinä vaiheessa, kun ne aloitin.

Näitä vaihdevuosien ihanuuksia.

Jännä kyllä, miten erilaisia me ihmiset olemme. Minä jouduin luopumaan e-pillereistä korkean verenpaineen takia ja kokeilin minipillereitä, mutta sain niistä jatkuvan vuodon, jota lähemmäs puoli vuotta kestettyäni luovutin.

Jep, yksilöllistä. Mulla ei ole ollut menkkoja yli 3 vuoteen, jos ei lasketa alun tiputteluja ja viimeisimmän 12 kk aikana 3 tiputteluvuotokertaa (minimenkat).

-4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan muista aina kantaa kortsuja mukana. Pilleri päivässä estää ongelmien synnyn.

Saisinko yhteystietosi, alkoi kiinnostaa.

Vierailija
24/26 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäillään endometrioosia ja pillerit lopettivat kuukautiset ja lieventävät kipuja mitkä liittyy tuohon sairauteen.

Vierailija
25/26 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pääsisin töihin! Riittääkö tämä palstajankkaajalle syyksi!!

Vierailija
26/26 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveysriski sekin, jos luonnollisia kuukautisia ei tule. Minulla ei ikinä kierto säännöllistynyt, järkyttävät vuodot vaan noin kolmen-neljän kuukauden välein ilman pillereitä. Muutaman kerran kokeillut vuoden pari ilman, mutta tilanne ollut sama 12-vuotiaasta nelikymppiseksi asti.

Just muutama päivä sitten asiantuntija kertoi lehdessä, että kuukautiset on uusi ilmiö ja yleistynyt vasta 60-luvulta lähtien, kun tuli ehkäisy. Ennen naisilla ei ollut säännöllisiä kuukautisia, koska he olivat raskaana tai imettivät. Kuukautiset ei siis olekaan luonnollinen asia. Mut omalla kohdalla en vaihtaisi hormonihoitoihin, koska en halua kroppaan ylimääräistä. 

Juu. Ennen 60-lukua kaikissa perheissä oli valtava määrä lapsia ja naiset olivat jatkuvasti raskaana. Vai miten se nyt menikään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi