Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako naista, jos mies ei halua elämässään mitään, eikä se johdu masennuksesta?

Vierailija
12.03.2025 |

Hän on vain tajunnut, ettei omistamista ole olemassa, eikä siten menetystäkään, eikä taivasta eikä helvettiä ja siksi nauttii joka hetkestä kepeän hyvänolontunteen vallassa. Ei halua ikinä ostaa mitään, ei halua omaa asuntoa, eikä mennä minnekään paitsi kuntosalille ja kävelylle, koska nauttii niistä, ei kehittääkseen itseään.

Tietenkin ihmisen pakolliset halut on, kuten vesi, ruoka, uni ja seksi. Ja sen takia mies haluaisi löytää sopivan naisen.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluimmin lemmikki kuin tuollanen mies.

Vierailija
42/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen nyt täysin eri ja toisten elätettävänä, koska olen sairastunut, mutta joo, en ole kateellinen ja katkera työssäkäyville ja menestyville ihmisille. Pitäisikö minun kuormittaa elämääni vielä tuollaisellakin?"

Siis oletko nyt syrjäytynyt koska et halua mitään vai koska olet sairastunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoheikki Auervaara turinoi.

Vierailija
44/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen täydellisyys mitään kaipaa. Miksi kyselet naisilta? Osta fläsäri, ne ei kaipaa seuraa tai edes sitä että miehellä on alkeellinen tunne-elämä. Viestimissä ei tarvi edes käväistä.

Vierailija
45/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaahan siihen millaisen kumppanin sinusta saa? Jätätkö jos jokin asia tarvitsee *saavuttamalla* hommata? Niinkuin aikuisten parisuhteen vastavuoroisuus, luottamus, molemminpuolinen kunnioitus, tutustuminen, itseuhrautuminen? Vai eleletkö vain kepeässä hypomaniassa ja nakkaat toisen mäkeen?

Vierailija
46/51 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
47/51 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällainen mies on muutenkin itsekeskeinen. En luottaisi vastoinkäymisissä. Plus se että seksi on listattu tuolla tavalla perustarpeena mutta ei mitenkään parisuhteen tärkeänä pilarina voin vain kuvitella että tällainen mies suhtautuu naisiin kylmästi. Varmana on kolminumeroinen luku panoja jos on vähänkin komea, karismaattinen tai hyvä puhumaan.

Mihin perustan? Tunnen tällaisen tyypin. Filosofoi muita viisaampana (vaikkakin tekonöyränä) elämästä murjussaan, mutta tosiasiassa on siihen elämään sidottu. Ei tule löytämään parisuhdetta tai kumppania sillä on todella ongelmainen suhde naisiin yleensä. Ihan täys narsisti kaupan kylkiäisiksi.

Vierailija
48/51 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten niistä naisista etsit jos kaikki on ihanaa? Miksi kyselet täällä? Niijuu se sun oman itsen 'perustarve' eli seksi.

Luuseri. Onneton, muita käyttelevä luuseri.

Vierailija
49/51 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin Jerry ollut se sopiva nainen, mutta sä olet kärsimätön ja hankala luonne.

Vierailija
50/51 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn töissä et on varaa viikonloppuna varaa ryypiskellä kapakassa. Eikö siinä ole tavoitetta kerrakseen?

Vierailija
51/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan naisen? Taisit antaa sen pois, etkä saa takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän