Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako naista, jos mies ei halua elämässään mitään, eikä se johdu masennuksesta?

Vierailija
12.03.2025 |

Hän on vain tajunnut, ettei omistamista ole olemassa, eikä siten menetystäkään, eikä taivasta eikä helvettiä ja siksi nauttii joka hetkestä kepeän hyvänolontunteen vallassa. Ei halua ikinä ostaa mitään, ei halua omaa asuntoa, eikä mennä minnekään paitsi kuntosalille ja kävelylle, koska nauttii niistä, ei kehittääkseen itseään.

Tietenkin ihmisen pakolliset halut on, kuten vesi, ruoka, uni ja seksi. Ja sen takia mies haluaisi löytää sopivan naisen.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. 

Kuten näet, ihmisiä (joita myös naiset ovat) on erilaisia. Et voi yhden vastauksen perusteella vetää johtopäätöksiä.

Vierailija
22/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis töihin et halua mennä vaan mieluummin elät tyytyväisenä naisten verorahoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi ainakin minua. Mitä tuollaisella nainen tekee? Sitä saa ruokkia ja tyydyttää, ja muuten se olla ollamöllöttää juuri ja juuri olemassa. Koirastakin on paljon enemmän iloa elämänkumppanina. 

Jep, ,koska tärkeintä on painaa oravanpyörässä kieli vyön alla. Ihan vain siksi koska sitä ja tätä pitää olla.

Ymmärrän toki, että kunniaa kaipaavalle materialistille on täysin käsittämätöntä, että ei aina pidä haluta enemmän ja hienompaa. (joo, oli tuo sunkin kommentti kärjistetty)

Siksi toki on hyvä, että hankkii kumppanin, joka ajattelee suurin piirtein samalla tavalla.

En kaipaa kunniaa enkä materiaa, mutta kaipaan parisuhteesta jotain muuta, kuin olla perustarpeiden tyydyttäjä hedonistille, joka kauhoo taskuihinsa muiden rahoja ja väittää silti naama pokerilla, ettei tarvitse mitään. 

Vierailija
24/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen iltakävelymies olisi ihan kiva. Mitään muuta ei miehen kanssa tarvitse tehdä.

Vierailija
25/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi ainakin minua. Mitä tuollaisella nainen tekee? Sitä saa ruokkia ja tyydyttää, ja muuten se olla ollamöllöttää juuri ja juuri olemassa. Koirastakin on paljon enemmän iloa elämänkumppanina. 

Jep, ,koska tärkeintä on painaa oravanpyörässä kieli vyön alla. Ihan vain siksi koska sitä ja tätä pitää olla.

Ymmärrän toki, että kunniaa kaipaavalle materialistille on täysin käsittämätöntä, että ei aina pidä haluta enemmän ja hienompaa. (joo, oli tuo sunkin kommentti kärjistetty)

Siksi toki on hyvä, että hankkii kumppanin, joka ajattelee suurin piirtein samalla tavalla.

Etkä ole muka yhtään kateellinen ja katkera työssäkäyville ja menestyville ihmisille. :) He taitavat kuitenkin elättää sinut?

Vierailija
26/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa kunniaa enkä materiaa, mutta kaipaan parisuhteesta jotain muuta, kuin olla perustarpeiden tyydyttäjä hedonistille, joka kauhoo taskuihinsa muiden rahoja ja väittää silti naama pokerilla, ett

Tämä. 

"En tarvitse ja kaipaa mitään, paitsi tietysti ilmaisen elatuksen ja ylläpidon valtiolta" :D

Vierailija
27/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä ole muka yhtään kateellinen ja katkera työssäkäyville ja menestyville ihmisille. :) He taitavat kuitenkin elättää sinut?

Joo en oo kateellinen, mut vähän katkera kyllä. Pöllii mun ideat tehden niillä kivat tilit.

Vierailija
28/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAITTAA: Joudun seuraamaan tällaista ihmistä joka päivä arjessani. Ainoa syy miksi en ole lähtenyt on se että hän hoitaa muuten hommansa kotona ja tarjoaa jonkinverran sympatiaa. Mutta ei hän varsinaisesti pyri mihinkään elämässään.

Vierailija
29/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua tietenkään mitään, koska sinulla ei ole rahaa eikä mahdollisuuksia mihinkään. Hienoa että tyydyt tuohon.

Auervaara pystyy kääntämään kaiken voitokseen.

Vierailija
30/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tosi pinnallista, jos pitää olla tavoitteita ja suunnitelmia, ja olla jatkuvasti pyrkimässä johonkin. Hetkessä eläminen on rennompaa. Kuolemakin voi tulla vaikka tänään, niin miksi stressata. Mitään et edes saa mukaan.

Vierailija
31/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on tosi pinnallista, jos pitää olla tavoitteita ja suunnitelmia, ja olla jatkuvasti pyrkimässä johonkin. Hetkessä eläminen on rennompaa. Kuolemakin voi tulla vaikka tänään, niin miksi stressata. Mitään et edes saa mukaan.

Yksi niistä tavoitteista on käydä töissä ja maksaa verot, joiden avulla hoidetaan sairaita ja vanhuksia.

Hetkessä eläjistä ei ihan hirveästi ole vanhuksille iloa. Se minusta on pinnallista.

Vierailija
32/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi niistä tavoitteista on käydä töissä ja maksaa verot, joiden avulla hoidetaan sairaita ja vanhuksia.

Hetkessä eläjistä ei ihan hirveästi ole vanhuksille iloa. Se minusta on pinnallista.

Ei hetkessä elämisen tarvitse tarkoittaa työttömyyttä. Itselläni on vakituinen työ ja olen ollut samassa työpaikassa jo yli 10 vuotta. Töissä voi tietysti olla joskus stressaavia asioita, mutta koitan elää päivän kerrallaan, liikaa stressaamatta. Tekee vain välttämättömät asiat.

Vierailija
33/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vähän samanlainen, mutta nainen. En tee töitä kunnian vaan rahan takia, mutta rahalla en halua ostaa mitään upeita juttuja vaan ihan vaan kustantaa omanlaistani, mukavaa elämää. Minulle paljon tärkeämpää on ihmissuhteet ja kaikki se muu töiden ulkopoulella. Maailmasta huolehtiminen omalla pienellä panostuksellani ja lempeys. Ei jaksa inspiroida nämä narsistiset ja psykopaattiset "kattokaa mun upeaa autoa" -tyypit tai kulutusvimma. En tarvitse teknologiaa kertomaan mitään terveydestäni, en halua isoa taloa tai kalliita vaatteita luksusbrändeiltä (sen sijaan kylläkin laadukkaita ja hyvin, eettisesti valmistettuja). Haluaisin vaan, että maailma olisi kaikille onnellinen paikka elää.

Itselleni tuollainen mies ei olisi ongelma, mutta en toisaalta ole sinkku.

Vierailija
34/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mulla oli hetken aikaa tuollainen mies ihan hyppysten ulottuvilla. Samanlainen elämänfilosofia kuin minulla: ei halua ihmisten maailmasta mitään, ei nähnyt sitä tavoittelemisen arvoisena. Olisin halunnut hänen kanssaan elää juuri tuollaista simppeliä elämää, toisiamme viihdyttäen (molemmat nautittiin myös korvienvälin virikkeistä), mutta hän äkisti hylkäsi yhteiset haaveemme.

Siksi siitä olikin niin vaikeaa päästä yli kun ei toista tuommoista ole. Kaikki haluavat jetsettiä, tai vähintään asuntolainan. No, olen sitten yksin. Tosin tästä puuttuu se seksi. Ja ois vänkää jos olisi joku pappa tässä vierellä kun olen mummoutunut.

Vierailija
35/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt täysin eri ja toisten elätettävänä, koska olen sairastunut, mutta joo, en ole kateellinen ja katkera työssäkäyville ja menestyville ihmisille. Pitäisikö minun kuormittaa elämääni vielä tuollaisellakin?

Vierailija
36/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, mulla oli hetken aikaa tuollainen mies ihan hyppysten ulottuvilla. Samanlainen elämänfilosofia kuin minulla: ei halua ihmisten maailmasta mitään, ei nähnyt sitä tavoittelemisen arvoisena. Olisin halunnut hänen kanssaan elää juuri tuollaista simppeliä elämää, toisiamme viihdyttäen (molemmat nautittiin myös korvienvälin virikkeistä), mutta hän äkisti hylkäsi yhteiset haaveemme.

Siksi siitä olikin niin vaikeaa päästä yli kun ei toista tuommoista ole. Kaikki haluavat jetsettiä, tai vähintään asuntolainan. No, olen sitten yksin. Tosin tästä puuttuu se seksi. Ja ois vänkää jos olisi joku pappa tässä vierellä kun olen mummoutunut.

Hän luultavasti hylkäsi sinut kun huomasi että suhteen eteen tarvitsee tehdä töitä. Joku "uusi nainen" on sitten helpompi. Ei tommoiset omanapaiset sitä siedä, lukee varmaan jotain Nietscheä ja luulee löytäneensä autuuden filosofian.

37/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en naisena kompastu enää toiseen tuollaiseen. Vitu ttaa edellinenkin hairahdus.

Vierailija
38/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos sua ei yhtään kiinnosta, miksi olet täällä kyselemässä? Ethän tarvitse mitään, naistakin ilmeisesti käyttöesineeksi. Melko pinnallista minusta.

Vierailija
39/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta varmaan vaadit täydellisyyttä. Mitä nyt, etkö vieläkään ole kelvannut kenellekään? Ikääkin alkaa jo olla.

Vierailija
40/51 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseni on pelkästään ap:n skenaariossa, tietämättä muita asiaan liittyviä yksityiskohtia. En usko, että haittaisi, mutta elämän perustaitojen pitää olla hallussa. Eli jos tuollainen hälläväliä asenne liittyy vaikka laskujen maksuun tai on muuten välinpitämättömyyttä tialnteissa, joissa ei pitäisi olla, niin sitten haittaa. voisi sanoa siis, että paljon riippuu kirjan muusta sisällöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän