Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linda Brandt-Ahde : Uimahallikohu

Vierailija
12.03.2025 |

Toivottavasti tutkinta aloitetaan uudelleen, ja tutkinnan tappoon osallistuneet viranomaiset tutkitaan myös perin pohjin.

Viranomainen ei voi vedota mm. resusrssipulaan missään tilanteessa, se on laitonta!

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d0856…

Kommentit (309)

Vierailija
101/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi kukaan ei kerro, miten tuo homma ihan oikeasti meni? Mitä siellä lippukassalla tarkkaan ottaen tapahtui? Nyt kun kerran tämä tapaus on nostettu moneen kertaan julkisuuteen, olisi jo korkea aika käydä läpi mahdollisesti potkuihin johtanut tilanne.

Antaisi myös paremmin yleisölle mahdollisuuden arvioida, että kenen näkemykseen tässä voi luottaa ja oliko asiakaspalvelija niin asiaton, että potkut olivat aiheelliset juuri tästä syystä. Vai oliko "Maritan" työssä kaiken kaikkiaan niin paljon laiminlyöntejä, että koeaikapurku koko johtoportaan voimin oli tehtävä niiden takia? Voi ihan hyvin olla niinkin, mutta niin kauan kun tätä juttua ei avata, väistämättä haisee. 

Jos joku yrittää estää lehtijutun julkaisemisen ja valjastaa koko suhdeverkostonsa hädissään ja valehtelee soitoistaan, ei jää paljon arvailujen varaan. Toimillaan itse paljasti itsensä.

Vierailija
102/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lindan sietää pyytää anteeksi asiakaspalvelijalta riehumistaan. Ala-arvoista käytöstä.

Mutta kun linda on hyvin hyvin vastuullinen eikä yritä kieroilla.

Lindan vaaliteema: "Hyvinvoinnin rakentaminen kestävästi ja vastuullisesti niin, että inhimillisyys on tärkein ohjaava arvo. Hyvinvointi rakentuu toimivista palveluista, elävän kaupungin kulttuurista, sujuvasta mielekkäästä arjesta. Lappeenrantaa ja Etelä-Karjalaa tulee kehittää vastaavaan asukkaiden tarpeita kestävästi ja vastuullisesti."

Ihmisiä kannattaa arvioida heidän tekojensa eikä puheittensa perusteella. Kannattaa muistaa vaaleissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookin kommenttiosio täynnä nuoleskeluviestejä. Youtubevideoita  poistunut kun oli uima-aiheisia kommentteja:D

Hah hah, vai on facessa pelkkiä tsemppiviestejä. = D

Kyllä täytyisi aika vajaalla pakalla pelata, jos nyt nähdyn jälkeen ihan omalla profiililla, nimellä ja kasvoilla tulisi esiin kielteisen kommentin kera. Siinähän syöttäisi suoraan vastustajan lapaan ja sitten vain odottelemaan mitä ikävää tuo "hovi" keksii. Lähteekö työpaikka alta, tuleeko lasu, jääkö lapsi luokalle tai jotakin muuta "mukavaa". 

Kuvottava case kaikkineen, pomot, syyttäjänlaitos ja muut mukaan lukien.

Vierailija
104/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa, että hän on lastensuojelun johtava sosiaalityöntekijä ja päättää vaikeissa tilanteissa olevien lasten ja perheiden asioista. 

Miten hän pystyy osoittamaan harkintaa ja kohtaamaan rauhallisesti asiakkaita, kun riehuu jopa uimahallin kassalla? Kyllä nyt pitää esimiesportaassa huoli herätä.

Vierailija
105/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellaridelegaatio:

Kello 15.30 uimahallin kellarin sosiaalitiloihin laskeutui Maritan lisäksi arvovaltainen delegaatio: kaupungin henkilöstöjohtaja Päivi Savilampi-Oikkonen, liikuntajohtaja Pasi Koistinen, Maritan esihenkilö sekä työsuojeluvaltuutettu.

Savilampi-Oikkosen mukaan tällaisen joukon osallistuminen rivityöntekijän koeaikapurkuun oli kaupungilta normaali "manööveri".

Vierailija
106/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä ylimielisiä ihmisiä oikein löytyy? 

Vaaliehdokkaista, totta kai!

Vierailija
107/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan tutkittua, että politiikkaan hakeutuvat ihmiset ovat syvästi narsistisia.

Vierailija
108/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallin lippukassan työ: hoh hoijaa. Istuu siinä kopissa ja myy lippuja. Onpa raskasta. Kun tarvitaan apua uimavalvontaan, ei voi mennä, kun ei osaa sukeltaa syvän altaan pohjaan.  No jaa, uimahalliin pitää palkata vain uima-ja sukellustaitoisia työntekijöitä.  Miksi Marita ei esiinnyt omalla nimellä ja kuvalla, kuitenkin poliitikko mainitaan omalla nimellään.

T. Linda Brandt-Ahde

Vierailija
109/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelu on kriisissä. Sinne ei löydy työntekijöitä. Johtoportaaseen päätyy sitten kylmiä oman uran rakentajia, jotka käyttää paikkaa astinlautanaan politiikkaan. 

Tällaiset henkilöt päättävät sitten ihmisten hoidosta aluevaltuustoissa.

Toivottavasti kokoomus ymmärtää siirtää tämän henkilön sivuun pilaamasta puolueen mainetta. Selittelyt ei enää auta, ihmiset tajuavat kyllä tilanteen.

Vierailija
110/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lindan sietää pyytää anteeksi asiakaspalvelijalta riehumistaan. Ala-arvoista käytöstä.

Mutta kun linda on hyvin hyvin vastuullinen eikä yritä kieroilla.

Lindan vaaliteema: "Hyvinvoinnin rakentaminen kestävästi ja vastuullisesti niin, että inhimillisyys on tärkein ohjaava arvo. Hyvinvointi rakentuu toimivista palveluista, elävän kaupungin kulttuurista, sujuvasta mielekkäästä arjesta. Lappeenrantaa ja Etelä-Karjalaa tulee kehittää vastaavaan asukkaiden tarpeita kestävästi ja vastuullisesti."

Anteeksipyyntö olisi vain oman nahan pelastamiseksi. Ei jatkoon.

Vierailija
111/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska tutustua!

Hei! Olen 39-vuotias lappeenrantalainen ehdolla jatkokaudelle kunta- ja aluevaaleissa. Työskentelen lastensuojelun johtavana sosiaalityöntekijänä. Koulutukseltani olen valtiotieteiden- ja kauppatieteiden maisteri. Perheeseeni kuuluu puolisoni, lapsi. Olen eläinrakas, meillä on perheenjäsenenä kaksi kania. Olen luonteeltani jalat maassa oleva optimisti. Työni ja koulutukseni kautta minulla on monipuolista osaamista, jonka johdosta olen ehdolla jatkokaudelle. Haluan pitää huolta Lappeenrannan menestyksestä ja Etelä-Karjalan hyvinvoinnista kestävästi ja vastuullisesti. Ajattelen, että kokemukseni päättäjänä tuo minulle edellytyksiä toimia valtuutettuna vahvasti ja vaikuttavasti. Uskallan nostaa asioita esiin ja toimia Lappeenrannan ja eteläkarjalaisten äänenä valtuustossa ja toimielimissä. Olen ihmisrakas, inhimillinen ja oikeudenmukainen ihminen ja vastuutehtävissä toimiminen on minulle sydämen asia.

viim

Oikeudenmukainen itseään kohtaan?

Vierailija
112/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä ylimielisiä ihmisiä oikein löytyy? 

Vaaliehdokkaista, totta kai!

Kokoomuksesta. Kaikkimulleheti nyt, ettekö te tiedä kuka MÄ oon? 

Vierailija
113/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan tutkittua, että politiikkaan hakeutuvat ihmiset ovat syvästi narsistisia.

Sote-alalla on töissä paljon psyykkisesti oireilevia ihmisiä. Urkkivat tietoja, väärinkäyttävät lääkkeitä, kostavat, pahoinpitelevät. Johto vaikenee ja kiellettyjä puheenaiheita on paljon.

Ala vetää heitä, koska valtaa saa käyttää eikä valvontaa ole.

Vierailija
114/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin taas yksi valtansa sokaisema. Jos on työpaikalla terveitä alaisia, mitä he joutuukaan sietämään.

Vierailija
115/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä tuleekaan ihan Trump ja Diili mieleen.

"You are fired".

Vierailija
116/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakasneuvoja soitti esihenkilölleen tämän rouvan räyhätessä kassalla. Ei edes pomolta saanut tukea... Asiakkaalla on oikeus näköjään nolata ja haukkua työntekijä mielenterveydestä lähtien. Toki ei tiedetä mitä työntekijä on vastannut, mutta onhan tuollaiset herjat provosoivia. 

Vierailija
117/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tutkinta aloitetaan uudestaan. Todistajia löytyy ja on pienemmistäkin sanomista/kirjoituksista netissä tullut tuomio. 

Vierailija
118/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvästi pois politiikasta sekä lastensuojelusta tällainen henkilö.

Vierailija
119/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi kukaan ei kerro, miten tuo homma ihan oikeasti meni? Mitä siellä lippukassalla tarkkaan ottaen tapahtui? Nyt kun kerran tämä tapaus on nostettu moneen kertaan julkisuuteen, olisi jo korkea aika käydä läpi mahdollisesti potkuihin johtanut tilanne.

Antaisi myös paremmin yleisölle mahdollisuuden arvioida, että kenen näkemykseen tässä voi luottaa ja oliko asiakaspalvelija niin asiaton, että potkut olivat aiheelliset juuri tästä syystä. Vai oliko "Maritan" työssä kaiken kaikkiaan niin paljon laiminlyöntejä, että koeaikapurku koko johtoportaan voimin oli tehtävä niiden takia? Voi ihan hyvin olla niinkin, mutta niin kauan kun tätä juttua ei avata, väistämättä haisee. 

Pointtihan on siinä, että koeaikapurussa ei ollenkaan viitattu tuohon välikohtaukseen Lindan kanssa. Paperiin oli kirjattu joku vanha tapahtuma, josta ei Maritaa oltu aiemmin huomautettu. On kuitenkin selvää, että Linda oli ollut aloitteellinen sekä esihenkilön että henkilöstöjohtajan suuntaan. Purun todellinen syy haluttiin siis salata korkealta taholta. Lisäksi Linda yritti myöhemmin vaikuttaa siihen, ettei paikallinen lehti julkaisisi uutista hänen saamastaan rikosepäilystä. Brandt-Ahde pyrkii näin hyväksikäyttämään laajaa suhdeverkostoaan. 

Vierailija
120/309 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 39-vuotias lappeenrantalainen varakansanedustaja (kok.) ehdolla jatkokaudelle alue- ja kuntavaaleissa. Työskentelen lastensuojelun johtavana sosiaalityöntekijänä. Koulutukseltani olen valtiotieteiden- ja kauppatieteiden maisteri. Olen valtuutettuna aktiivinen ja asioihin perehtyvä päättäjä. Selvitän ja vien asioita vahvasti eteenpäin; näen mahdollisuudet esteiden sijaan, vastuullisesti ja kestävästi. Inhimillisyys on tärkein ohjaava arvo.

VIIMEINEN LAUSE VOISI OLLA VAALISLOGAN!

Hän on RKPn bulvaani Lappeenrannassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi